andrzejz 0 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Co się stanie jak zamontuję w moim autku pompę o ciśnieniu 123 bar ? Nadmienię, że orginalnie była montowana pompa 100 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Nic sie nie stanie, bedzie nieco lzej pracowac uklad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca.13 0 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 zgadza się, nic nie powinno się stać,gorzej jakbyś wsadził pompę o mniejszym ciśnieniu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegarmistrz 0 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Ja mam tak zrobione i kierownica lżej chodzi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejz 0 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Dzięki Chłopaki Ale Wy macie motorki po min 150PS. Mój motorek ma zaledwie 90PS, w związku z trym myślę, że moja maglownica i przekładnia jest trochę inna niż Wasza i wytrzyma mniejsze ciśnie. Czy aby na pewno jest inna tam maglownica pod względem ciśnienia ? – tego nie jestem pewien. Przez krótki okres miałem zamontowaną pompę 123bar, kiera chodziła leciutko. Trochę ze strachu zamieniłem ją na 110bar. Jest to trochę więcej niż orginał ale myślę że w granicach błędu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegarmistrz 0 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Magiel jest taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelc 0 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Dzięki Chłopaki Ale Wy macie motorki po min 150PS. Mój motorek ma zaledwie 90PS, w związku z trym myślę, że moja maglownica i przekładnia jest trochę inna niż Wasza i wytrzyma mniejsze ciśnie. Czy aby na pewno jest inna tam maglownica pod względem ciśnienia ? – tego nie jestem pewien. Przez krótki okres miałem zamontowaną pompę 123bar, kiera chodziła leciutko. Trochę ze strachu zamieniłem ją na 110bar. Jest to trochę więcej niż orginał ale myślę że w granicach błędu. Pozdrawiam A czy zauważyłeś jakąś różnice w kręceniu? .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 W golfie zrobiłem taki zabieg wsadziłem pompe mocniejszą rezultat...chodzi do dziś 20 tyś przejechane przeze mnie z 5 tyś doszło pewnie przez ojca do teraz i nic złego z maglem sie nie dzieje. Fakt chodzi lżej i tylko tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się