Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] EGR - Wymiana, czyszczenie, zaślepienie - Temat zbiorczy


Yaqb

Rekomendowane odpowiedzi

W getem 11,5zł :-) zamówiłem przedwczoraj i powiem jakiej jest jakości

tak jak obiecałem daje znać :) z getem przyszły ori więc po co przepłacać

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyskusja w tym temacie dotyczy egr z B5 i B6 a co poradzicie mi w B7 [bRB], z tego co widzę mam trochę inny zawór egr taki jak na fotce z którego mi oczywiscie cieknie olej i jak temu zaradzić , może jest jakiś sposób usunąć ten wyciek bez wymiany zaworu bo ten w intercarsie Pierburga kosztuje 937 zł:facepalm:

IMG_3149.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz inny zawór,bo masz DPF-a.Mam w moim zresztą taki sam.Cena nowego powala,ale może kledzy już jakiś patent do tego zaworu wymyślili.Mi narazie nie cieknie,ale na zaś warto byłoby wiedzieć.A jak nikt nic nie wymyśli,to chyba będzie tak: stać było na konia,to i na uzdę.Bólik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć do czyszczenia egr potrzebyje te uszczelki??

3CO 145 117F sztuk 2

N90 927 302 Oring uszczelniający EGR-dolot, sztuk 1

069 131 547D, sztuk 1

038 131 547 A - uszczelki łącznika EGR-kolektor spalinowy sztuk 2

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzebie temat egr w AWX mialem raz czyszczony i uszczelniony, samochód mi słabo reagował na gaz z dołu po wyczyszczeniu było przez jakiś czas ok teraz mam znów to samo jak odłącze wężyk z góry zaworku jest ok, jak go założe znów muli. Co z tym najlepiej zrobic? Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz pojeździj i zobacz czy błąd nie wyskoczy. Ja w 2002 r wywaliłem. Ale twoja 2003 wiec Zdejmij wężyk i wsadź w niego śrubę narazie żeby lewego powietrza nie stało bo turbo i hamulce oslabna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem problem z cieknącym egr'em mechanik go uszczelnił i powiedział że ten model tak ma tak jak eco tec bierze olej tak tutaj egr cieknie bez względu na przebieg ja mam AVF i tze mi sie nie podobal cieknacy egr ale jak narazie jest sucho:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem w swoim AVB na nowy.Koszt około 4 stówki i święty spokój.W B7 profilaktycznie w sobotę mechanik wyczyścił EGR,przepustnicę i całą resztę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam problem z EGR...dałem swój do wyczyszczenia i od kilku miesięcy nie mam problemu. Domyślam się że i tak znowu zacznie się coś dziać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie nie likwiduje problemu wycieków. Egr cieknie ze starości. Puszczają uszczelnienia trzpienia zaworu egr oraz klapy gaszacej.

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę żeby nowy tak szybko puścił. Na pewno 100 tys. wytrzyma

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe, tylko jaki sens wymiany części która działa- olej z oparami i tak zostanie w dolocie i bedzie sobie tam pływał lub którędyś wycieknie, poza tym czysciłem dwa razy egr i gdy odma jest wpiąta widziałem jak to wyglada-jedna smoła w dolocie i kolektorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ten zestaw uszczelek potrzebnych przy wymianie/czyszceniu EGR i dolotu jest ok do AVF 2004r:

3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2

N90 927 302 Oring uszczelniający EGR

069 131 547D - dolot

038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy

znalazłem takie nr na innym forum i dot AWX, dlatego chciałbym potwierdzić:wink:

Mi dokładnie chodzi o uszczelki z rysunku oznaczone nr: 4, 8, 11 i 13

a3252aedf37bbb57.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ten zestaw uszczelek potrzebnych przy wymianie/czyszceniu EGR i dolotu jest ok do AVF 2004r:

3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2

N90 927 302 Oring uszczelniający EGR

069 131 547D - dolot

038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy

znalazłem takie nr na innym forum i dot AWX, dlatego chciałbym potwierdzić:wink:

Mi dokładnie chodzi o uszczelki z rysunku oznaczone nr: 4, 8, 11 i 13

http://images31.fotosik.pl/319/a3252aedf37bbb57.png

Z tego co ja wyczytałem to do AVF potrzeba:

8 - Oring uszczelniający EGR - N90 927 302

4 - uszczelka 32 mm - 069 131 547D

13 - uszczelka 22 mm - 038 131 547A

11 - uszczelka kolektora - 028 129 717D

Te oringi do szybkozłączek też można wymienić jak się jeszcze nie wymieniało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ten zestaw uszczelek potrzebnych przy wymianie/czyszceniu EGR i dolotu jest ok do AVF 2004r:

3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2

N90 927 302 Oring uszczelniający EGR

069 131 547D - dolot

038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy

znalazłem takie nr na innym forum i dot AWX, dlatego chciałbym potwierdzić:wink:

Mi dokładnie chodzi o uszczelki z rysunku oznaczone nr: 4, 8, 11 i 13

http://images31.fotosik.pl/319/a3252aedf37bbb57.png

Z tego co ja wyczytałem to do AVF potrzeba:

8 - Oring uszczelniający EGR - N90 927 302

4 - uszczelka 32 mm - 069 131 547D

13 - uszczelka 22 mm - 038 131 547A

11 - uszczelka kolektora - 028 129 717D

Te oringi do szybkozłączek też można wymienić jak się jeszcze nie wymieniało

Wielkie dzięki:hi: Tych uszczelek 038 131 547A będą na pewno potrzebne 2szt czy tylko 1szt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem w etce i wyczytałem że jedna. Ona idzie do łącznika. Ta z góry ma inny wymiar niż ta z dołu, nie wiem czemu tak.. Teraz etka mi nie działa żeby jeszcze raz sprawdzić :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...