Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana grafitowego wirnika w module centralnego zamka


valokuvaaja

Rekomendowane odpowiedzi

No i ja dołączyłem do grona osób, którym padł centralny....

Muszę udać sie na szrot...

Powiedzcie mi z jakich aut będzie pasował mi ten silniczek???

Na szrot mam trochę km i chciałbym od razu to nabyć :)

W golfie 3 w który miejscu znajduje się ta pompka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja dołączyłem do grona osób, którym padł centralny....

Muszę udać sie na szrot...

Powiedzcie mi z jakich aut będzie pasował mi ten silniczek???

Na szrot mam trochę km i chciałbym od razu to nabyć :)

W golfie 3 w który miejscu znajduje się ta pompka??

widziałeś moją wypowiedz powyżej, mam całą pompkę ze sprawnym silnikiem i całym wirnikiem za 80 z przesyłką oddam :good:

Jak coś to się odezwij na PW :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie, a co gdy przy otwieraniu autka slychac swist w pompce (dosyc wysoki ton) tylko przy otwieraniu auta, przy zamykaniu jest ok - gdzies jest nieszczelnosc czy co...

dodam dla autora postu, przy zmianie pompki nie trzeba przeprogramować kluczyków, wymieniasz na inna odpowiadajaca i wszystko dziala.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zmianie pompki trzeba przekodowac kluczyki (w rozumieniu calej pompki jako elementu), w przypadku przekladania samych podzespolow typu wirnik itp nic nie kodujemy (bo to przeciez tylko el. wykonawcze mechaniczne).

jak slychac swist to znaczy że masz gdzies nieszczelność (moze spadl przewod z pompki).

Pompka ze zdrowym wirnikiem jest praktycznie nie slyszalna (ryglowanie zamkow jest podobnie glosne). Wraz z zużyciem jej glosnosc rosnie (coraz wiecej musi pompowac jak wirnik już wyrobiony).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za tego posta :notworthy: . Uratował nie tylko moją niunię ale także portfel. Przeszczep kompresorka z golfa 3 kosztem 50 zł udany. Ja kupiłem pompkę o numerach " Hella 1H0 962 257 ". Najgorsza z tego wszystkiego była zabawa z wyjęciem kompresorka, te gumeczki ostro mnie wkurzały. Jeszcze raz dzięki i polecam takie rozwiązanie jest o wiele tańsze ( na szrocie za pompkę do A4 zawołali 150 zł :shocked: ) a tą na allegro kupiłem za 50 zł z przesyłka ( tanio jak barszcz). Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja mam pompkę z dwoma krućcami. Jeżeli przełożę cały silnik od golfa III który ma jeden krucieć to będzie chodziło?

przełóż tylko te grafitowe elementy i będzie chodziło bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę tu zaśmiecać ale chcę się tylko upewnić. To wychodzi na to, że grafitowe wirniki w A4 i Golf III są takie same? Jeśli będzie różna grubość i średnica to przecież to nie będzie chodziło. Chcę mieć pewność zanim kupię pompkę bo nie chcę kupować dwa razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerzucasz cały silniczek i robisz jak na zdjęciach za pomoca przewodu gumowego i lata jak trza. Cztery takie pompki zrobilem i wszystkie lataja :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,mi też kompresorek padł :( pojechałem na szrut za 80zeta kupiłem komplętną pompke z polo 2000r,pompka jest z firmy HELLA,...i co ciekawe sam kompresorek jest troszke wiekszy(wysokością) niż w orginalnej pompce,zrobiłem wszystko tak jak opisał Roms :good: i działa jak ta lala,teraz nawet nie słysze silniczka muszę patrzeć na rygle czy sie chowają bo przedtem to brałem na słuch czy auto sie zamyka :naughty: Opis sie przydał i dzieki za rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Ja także mogę zaliczyć się do grona korzystających z tego PATENTU. Lata ,aż miło...

dzięki chłopaki...

ZDRÓWKA ...

Dzisiaj skorzystałem z patentu i nie zgadniecie - CHODZI ! ! ! :good: DZIĘKI WIELKIE I WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU ŻYCZĘ

napiszcie jakie auto było dawcą waszych części, które dokładnie części wymieniliście i jakie napotkaliście problemy tak jak zrobił to kolega Bertoni na początku tej strony :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie miales objawy ze wymieniles ten wirnik nie zamykal wogole drzwi? ja sie spotkalem tylko z 2 przypadkami gdzie pompka byla cala zasniedziala od wilgoci i niestety elektryka do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sprawa zaczęła się od nie zamykania wszystkich zamków i burczenie silniczka w bagażniku. Po wyciągnięciu pompki i rozebraniu jej okazało się, że grafitowy wirnik jest w częściach. Po znalezieniu pomocy na tym forum postanowiłem naprawić swoją pompkę w w/w sposób. Dawcą była pompka od Golfa III z 97 (tak podał sprzedawca) koszt 60,- z przesyłką. Wymieniłem cały silnik i wszystko wróciło do normy. Nie miałem żadnych problemów z przeszczepem. Moim zdaniem jeśli ktoś ma minimum zdolności manualnych to sam w domu poradzi sobie z tym. To naprawdę nic skomplikowanego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi po umyciu auta, przez dwa dni robil taki numer ze zamykal tylko drzwi kierowcy a pozostale niet. Na razie zaczal dzialac normlanie, zobaczymy co bedzie dalej, obym nie musial korzystac z Twojego opisu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od problemu, jeśli mam otwarty bagażnik to wszystkie drzwi ładnie się zamykają i otwierają. Natomiast jeśli coś wyjmę z bagażnika - zamknę go - i chce zamknąć auto z kluczyka to nie reaguje,tylko drzwi w których jest kluczyk - najczęściej od kierowcy. Muszę otworzyć drzwi kierowcy i zamknąć i wtedy zadziała i zamkną się wszystkie zamki. W zimę miałem z tym tzw. święty spokój, o dziwo działało dobrze i bez problemu. Uważam, że wężyki które dochodzą do klapy powinny być szczelne.

Otworzyłem pompkę w swoim A4 i mam taki rodzaj:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fed30e8887338df9.html

Posiadam też pompkę z Golfa 3, która wygląda tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de6dfff5467dfaf2.html

Jej silniczek wygląda tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46dced37dd684509.html

Proszę o poradę jak wymienić silniczek jeśli jest taka możliwość, lub też jak naprawić zaistniały problem z tym zamykaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu centralny przestał działać :kwasny: Otwierały/zamykały się tylko drzwi kierowny z kluczyka. Pilot nie reagował..

Po rozkręceniu pompki okazało się że wirnik grafitowy rozpadł się na 4 kawałeczki..

Kupiłem wieć pompkę od VW Vento z 97r i założyłem sam wirnik grafitowy.. wszystko super działa :decayed:

10 minut roboty..

Super pomysł z ta wymiana samego wirnika.. polecam wszystkim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam... u mnie też centralny padł. slychac bylo tylko pompke jak pracuje ale też inaczej jak zwykle. po rozebraniu okazało się że padł ten wirnik grafitowy. Od Mannego dostalem pompe od pasata. niestety wirnik jest 2x wyższy ale udało się przełożyć całą tą góre co nachodzi na silnik z rurka plastikowa. trzeba bylo tylko dorobić ten wężyk i końcówkę tą co była bo średnica i długość tego byla krótka w tej od pasata:

tutaj foto jak to wygląda po przeróbce (dodam ze moja pompa miala dwie koncówki na wężyki a pompa dawca tylko jeden):

20130115144742.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...