Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana grafitowego wirnika w module centralnego zamka


valokuvaaja

Rekomendowane odpowiedzi

I ja dzisiaj dokonałem udanego przeszczepu ;)

Dawcą był Golfer EVO III :P organ taki jak na zdjęciu u kolegi @Janek_11

Nie bawiłem się w jakieś rozbieranie wirnika itd. przeszczepiłem cały silniczek (gumeczki od mocowania silniczka pasowały idealnie) Kabelków nie chciałem lutować na płytce więc po prostu je poprzecinałem w połowie długości, odrobinka cyny na łączenia + koszulka termokurczliwa.

Efekt końcowy taki jak na zdjęciu u kolegi @Newman

Koszt 80 PLN + 20 minut pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że tak się dołączę żeby sie upewnić. :embarrassed:(moja pompka ma dwie rółki u góry) rozebrałem, grafitowy wirnik w częściach . I do czego zmierzam dojechałem na szrot aby zakupić z golfa 3 i chłop od razu zorientował się że chce to włożyć do audi i mi powiedział że to nie podpasuje że już tu próbowali że jak bym miał tego przedliftem na jedno wyjście to by pasował i zwątpiłem całkiem :facepalm:

stąd moje pytanie bo z tego co tu czytałem to będzie pasować czy golf też ma jakieś dwie wersje tych pompek bo tak na ta jak patrzałem to wydaje się ten kompresorek o wiele mniejszy .:kwasny:

Kupiłem kompresorek z audi 80 wszystko mi pod pasowało i hula było trzeba tylko zaślepić jedno wyjście gdyż inaczej jest tam rozwiązane upuszczanie ciśnienia z układu .. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ja tez mam ten problem to znaczy mialem... :D w obecnej chwili wirnik ktory sie zlamal na 2 czesci zostal sklejony takim zarabiscie mocnym klejem do elementow sztywnych itd jak podlaczylem silnik pod baterie 9v i trzymalem za wirnik grafitowy to silnik nie mial sily obrocic mojej reki a z tego co wiem nie ma tam takiej sily jak moja reka wiec skoro nie pokruszyl sie jak trzymalem to w pompce tym bardziej da rade ;) koszt naprawy to troche czasu plus klej "porzyczony" z pracy i 0 zl wydatku ;d pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny rozsypany wirnik i kolejny przeszczep silniczka zakończony powodzeniem. Dawcą był VW Golf III, pompka Hella 1HO 962 257. Obyło się bez lutowania - kabelki połączone na szybkozłączki. Reszta tak jak w poście Romsa. Koszt naprawy 30 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wirnik też mi się rozsypał dawcą był golf III Hella 1HO 962 257 obyło się bez większych problemów, jedynie małym problemem było nałożenie rurki na tą ucięta końcówkę w oryginalnym mechanizmie- koszt całkowity 50 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , proszę o pomoc. Wymieniłem wirnik, gdyż pompka strasznie buczała i w końcu przestała działać. Wirnik był rozsypany, nowy wirnik mam z golfa III z 93r. Problem w tym że po wymianie pompka buczy podobnie jak buczała i nie spełnia swojego zadania, czyli centralny nie działa. czym to może być spowodowane?? Z góry dziękuję za odpowiedź :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Transplantacja zakończona sukcesem :) Przełożyłem cały silniczek z grafitami z pompki od passata b4 i dorobiłem by-pass, jak wspominano powyżej. Koszt 35PLN. Hula elegancko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeszczep z golfa III nie udany rozebrałem moduł i samą pompkę z 20 razy najmniej jak się okazało podstawka pod wirnikiem i pierścień od golfa w innym miejscu mają dziurki do powietrza które idzie do tego dolnego plastiku który jest na obudowie silniczka , szlifowałem nowe dziurki itp , jedynie co mi zamyka wlew paliwa i tylne lewe drzwi , daje za słabe ciśnienie , co tu dalej robić , kupić kolejny golfowy czy orginalny i czekać aż też się rozsypie

edit: znalazłem , ale cena powala na kolana w dodatku nawet nie wiem jak to kupić http://www.ebay.com/itm/Audi-A4-A8-Central-Locking-Pump-rebuild-parts-for-8L0862257N-8L0862257B-/191573416647?hash=item2c9aaa5ac7&vxp=mtr


Panowie co to może być założyłem kolejną pompkę z golfa III teraz wszystko hula po za zasilaniem wszystkich drzwi (nie leci powietrze z tej grubej rurki) tylko z tej cienkiej co zasila klapkę od wlewu i od bagażnika


edit : problem nie otwierania drzwi tkwił w przerwanej taśmie zasilającej (przez około 30 krotnie otwieranie modułu) , teraz wszystko śmiga jak nowe.

Edytowane przez stasiu1971
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a pompka z gofra 3  o nr

1HO 962 257 firmy hella nadab sie na dawce???

 

Pany dostalem pompke od golfa 3 bo moj juz nie domykala baga ladnie przeszczepilem silnik j dalej pupa...

Czy grafity musza byc polamane zeby pompka nie dzialala dobrze??czy poprostu zurzyja sie troche i stad taka doleglosc???

Bo grafity w obu silnikach mam cale nie poszczerbione.

 

Nastepne  pytanko.

Jak zamykam auto i przytrzymuje  wlot i wylot powietrza z pompki to pompka powinna zaraz sie wylaczyc tak???.

 

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...