Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Obrotomierz nie działa


GAJOSTOMASZ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :).

Na wstępie chciałem powiedzieć, iż czytałem kilka postów związanych z obrotomierzem, ale nie spotkałem się dokładnie z takim problemem jak mój.

A wiec dziś nagle przestał działać obrotomierz nawet nie zauważyłem, kiedy ale na pewno dziś. Pozostałe funkcje działają prawidłowo tzn. prędkościomierz kontrolki no dosłownie wszystko oprócz obrotomierza.

Wskazówka się nie rusza tak jakby cały czas był wyłączony silnik.

Dodam, że sprawdziłem wtyczki z tyłu licznika, aby wykluczyć poluzowanie się ich oraz sprawdziłem bezpieczniki numer 5 tak mi się wydaje, że one są odpowiedzialne za to w każdym razie jest ok. a obrotomierz nie działa, co może być przyczyną.

Bardzo proszę o pomoc :confused4:.

Pozdrawiam Tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie to mogę zrobić na stacji diagnostycznej?

Sorry ale jest zielony w tym bo to pierwszy mój samochód a nigdy sie nie interesowałem takimi sprawami.

A czy ładowanie jest- (nie bardzo rozumiem)wydaje mi się że wszystko jest ok :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem obrotomierz dostaje sygnał z alternatora. Dlatego pytałem czy jest ładowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie z czujnika na wale ?? Dziś jest już późno, ale jutro z ciekawości odepnę ten trzeci kabelek i zobaczę, czy obrotomierz będzie nadal chodził, chyba, że już to robiłeś "Jacekm" i masz pewność ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Audi nie robiłem. Robiłem w T4. Jak padło ładowanie to obrotomierz też. Po usunięciu usterki w altku obroty wróciły.

Nie jestem jednak pewien jak jest w Audi

Tak jak Koledzy radzili wyżej, podepnij VAG-a to może coś podpowie[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2009, 12:44_________________________________________________Poszperałem troszkę w sieci i sygnał raczej nie idzie z altka tylko z ecu. Skąd dane ma ecu to już nie doczytałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jakbyś miał uszkodzony czujnik na wale to autko by nie odpaliło, wiec ten masz w porządku. Dyskusja zeszła na nieco inny tor ... urcze dzisiaj nie miałem chwili, ale jutro na bank odepne kabel z alternatora i powiem co wyszło.

Wg mnie usterka leży gdzies w liczniku... poszukaj kogos z okolicy i podepnij VAG, jak zegary wystartują i przejdą test to bedziemy sie dalej martwic ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...