Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę - częsty notlauf i pompowanie turbo od 2500 RPM


Bartek85

Rekomendowane odpowiedzi

dodam jeszcze że podczas logów wyskoczył mi taki oto błąd

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 LJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 5934

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: WAUZZZ8E65A056198 AUZ6Z0D0317826

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

000 STAT

fc68a37ba4f23ffam.jpg

000 BS

5b09d197d3018e14m.jpg

000 DYNAM

4a4ea492269cd639m.jpg

001 STAT

31cc947591aff4ebm.jpg

001 DYNAM

6c040f12c928eccbm.jpg

003 STAT

b9cb64e1bbc10387m.jpg

003 BS

9222def34104a897m.jpg

003 DYNAM

046f509597003d37m.jpg

004 STAT

ee4ff59e4f78c46am.jpg

004 DYNAM

b5859355f75f52cem.jpg

007

c997d6dfce5a24c5m.jpg

008

71d41a9515297dd8m.jpg

010

7ffb194388b8920em.jpg

011 BS

4afd07d859593ff5m.jpg

011 DYNAM

52359cc00997e440m.jpg

013

9969093037cabd21m.jpg

014

7a793bb6236b1895m.jpg

018

69d3ae7b05625db8m.jpg

023

4bbc195006ce6784m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie nie jest zle ...

kierownice sie toszke przycinaja ... [stad pewnie ten blad wyskoczyl]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...