Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Czestochowskie[Niedziela g17 III aleja pod DON KICHOTEM]


MAGIC87

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Piotrek98igo

    4047

  • MAGIC87

    2676

  • tymonA4

    2396

  • Dzo-Dzo

    1690

Top użytkownicy w tym temacie

Chetnie bym wpadl sie zapoznac ale malo kiedy jestem w pl. A tera pompa mi padla to jak mam diechac sie zapoznac dotarlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chetnie bym wpadl sie zapoznac ale malo kiedy jestem w pl. A tera pompa mi padla to jak mam diechac sie zapoznac dotarlo

mozna bylo przybyć bez auta, zapoznać sie i poprosic o pomoc ale ty jako światowiec doskonale znasz zasady savoir vivre. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chetnie bym wpadl sie zapoznac ale malo kiedy jestem w pl. A tera pompa mi padla to jak mam diechac sie zapoznac dotarlo

Nie obrazaj sie, ale skad ktos ma wiedziec ze nie mieszkasz w PL?

jakies 5 lat temu panowała zasada, Vagowanie po 5 spocie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chetnie bym wpadl sie zapoznac ale malo kiedy jestem w pl. A tera pompa mi padla to jak mam diechac sie zapoznac dotarlo

Nie obrazaj sie, ale skad ktos ma wiedziec ze nie mieszkasz w PL?

jakies 5 lat temu panowała zasada, Vagowanie po 5 spocie:wink:

Lub 0,5 Jack :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chetnie bym wpadl sie zapoznac ale malo kiedy jestem w pl. A tera pompa mi padla to jak mam diechac sie zapoznac dotarlo

Jak szukasz pompy to mam prawie nówke sztuke :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś w Częstochowie kto potrafi przekodować modół komfortu??

co oznacza przekodowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje pomocy panowie :(((( swieca sie kontrolki swiec dpf i silnika :/ auto w trybie awaryjnym zadne kasowanie błedow nie pomaga :/ Potrek wymysl COS :((((

1_VAG.jpg

2_VAG.jpg

3_VAG.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje pomocy panowie :(((( swieca sie kontrolki swiec dpf i silnika :/ auto w trybie awaryjnym zadne kasowanie błedow nie pomaga :/ Potrek wymysl COS :((((

http://s27.postimg.org/m32mfkzj3/1_VAG.jpg

http://s27.postimg.org/5ume63qov/2_VAG.jpg

http://s27.postimg.org/wgyuv2uvz/3_VAG.jpg

Ostatni wydruk masz z wczoraj i jest tylko jeden błąd. Procedurę wypalania DPFa w CR masz tu

[h=2]1.6l/2.0l R4 CR-TDI[/h]With the newer CR-TDI engines there are 2 different types of regenerations available depending on the actual soot mass/load. If either the calculated or measured soot mass is above 30g but below 40g you can initiate a regeneration while standing (Idle will be raised etc.), a forced regeneration while driving is also possible. Once the values are above 40g (but below the max 45g) the regeneration while standing is no longer available and the regeneration while driving is the only way.[h=3]Regeneration while Standing/Idle[/h]Prerequisites (General):

  • Ignition ON
  • Engine ON (Idle)
  • Fuel Tank at least 1/4 full
  • Transmission in Neutral/Park
  • Parking Brake engaged
  • Coolant Temperature above 70 °C (see MVB 002.4)
  • Particle Filter Load below Specification (see MVB 108.2/3 -or- 241.2/3 VCDS should give the specified values)
    • If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.

    [*]Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)

    [*]Engine Hood Closed

[select]

[01 - Engine]

[security Access - 16]

  • Enter the Code shown by VCDS next to Adaptation Enabling (e.g. Regeneration while Standing)

[Do It!]

[basic Settings - 04]

  • Select Block for Regeneration while Standing

[Go!]

  • Follow the Instructions on the Screen

[Done, Go Back]

[Meas. Blocks - 08]

Select Blocks 099 and 108 at once.

[Go!]

MVB 099.2: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger

MVB 099.3: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter

MVB 099.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter

MVB 108.2: Particle Filter Soot Mass (calculated) Alternate group 241.2 if 108 is blank

MVB 108.3: Particle Filter Soot Mass (measured) Alternate group 241.3 if 108 is blank

Now let the Car run with Raised Idle until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %). [Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

[h=3]Regeneration while Driving[/h]Prerequisites (General):

  • Ignition ON
  • Engine ON (Idle)
  • Coolant Temperature above 70 °C (see MVB 002.4)
  • Particle Filter Load below Specification (see MVB 108.2/3, VCDS should give the specified values)
    • If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
    • If the Particle Filter Load value in MVB 108 is blank, use alternate group 241.2/3 instead.

    [*]Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)

    [*]Engine Hood Closed

Conditions (Driving Cycle):

  • Vehicle Speed above 60 km/h (40 MPH)
  • Engine Speed between 2000-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic)
  • Duration approx. 10-15 Minutes
  • Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger above 170 °C (MVB 099.2)
  • Exhaust Gas Temperature before Diesel Particle Filter above 150 °C (MVB 099.3)
  • Exhaust Gas Temperature after Diesel Particle Filter above 150 °C (MVB 099.4)

Drive the car based on the above Conditions until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %). In case the Regeneration fails there can either be problems with the Driving Cycle Conditions or with the Engine Hardware.[select]

[01 - Engine]

[security Access - 16]

  • Enter the Code shown by VCDS next to Adaptation Enabling (e.g. Regeneration while Driving)

[Do It!]

[Adaptation - 10]

  • Select Channel for Regeneration while Driving

[Read]

  • Enter/Save 1 as new Value.

[save]

[Done, Go Back]

[Meas. Blocks - 08]

Select Blocks 099 and 108 at once.

[Go!]

MVB 099.2: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger

MVB 099.3: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter

MVB 099.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter

MVB 108.2: Particle Filter Soot Mass (calculated)

MVB 108.3: Particle Filter Soot Mass (measured)

Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required).

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co takie litanie ,nie lepiej napisać krótko i zwięźle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co takie litanie ,nie lepiej napisać krótko i zwięźle?

A w czym masz problem? Podane są warunki jakie mają zostać spełnione podczas wypalania. Dodatkowo w CR jest do wyboru opcja na postoju i podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co takie litanie ,nie lepiej napisać krótko i zwięźle?

A w czym masz problem? Podane są warunki jakie mają zostać spełnione podczas wypalania. Dodatkowo w CR jest do wyboru opcja na postoju i podczas jazdy.

I od razu lepiej,)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co takie litanie ,nie lepiej napisać krótko i zwięźle?

A w czym masz problem? Podane są warunki jakie mają zostać spełnione podczas wypalania. Dodatkowo w CR jest do wyboru opcja na postoju i podczas jazdy.

I od razu lepiej,)

"skarbie" ja nie widzę problemu żebyś mu to streścił, choć ja uważam że niema co :wink: Zresztą jestem jutro w Czewie, jak chce to mogę mu to wypalić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo sie mowi ciezko wykonac :/ niestety ale i angielski mechanik i dzis polski nie moga uruchomic procedury wypalania :/ polak powiedzial ze jutro to zrobi tylko musi do kogos zabrac auto bo on nie wie czemu procedura sie nie uruchamia pierwszy raz sie z tym spotkal:((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to wcale nie musi byc zabity dpf. Wymieniali Ci jakieś części czy tylko programowo walcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...