Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie ogarnie. Ja mam w halogenach włozone hidy żeby nie waliło na żółto. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Robiłem regenerację zacisku tylnego w Allroadzie ojca na Rogowskiej u Wiatera - polecam :)

Edytowane przez pawelosinski83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ma ktoś jakiegoś SPRAWDZONE I DOBREGO speca od hamulców we Wrocławiu lub okolice (tak do 100km) ? Założyłem wczoraj 320/288 i hamuje mocno tak sobie... Chciałbym aby rzucił okiem na zapowietrzenie etc.

A co Ci się z tymi hamulcami dzieje ? Nowe/używane tarcze ? Jaki płyn hamulcowy ? Tłoczki przesmarowane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już prawie na chłopie krzyżyk postawiłem :grin: co tam Piotruś?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakiegoś SPRAWDZONE I DOBREGO speca od hamulców we Wrocławiu lub okolice (tak do 100km) ? Założyłem wczoraj 320/288 i hamuje mocno tak sobie... Chciałbym aby rzucił okiem na zapowietrzenie etc.

A co Ci się z tymi hamulcami dzieje ? Nowe/używane tarcze ? Jaki płyn hamulcowy ? Tłoczki przesmarowane ?

Tarcze i kloki używki ale w dobrym stanie. Płyn Motul RB600 jakieś 3 miechy temu zalewany. Tłoczków nie ruszałem :( Zestaw cały od Siemiana wziąłem.

Po wymianie 312/250 na 320/288 zestaw hamuje praktycznie tak samo czyt. wujowo... Naczytałem się tyle, że po przesiadce można z zamkniętymi oczami jeździć i się zawsze wyhamuje a tu lipa.

Podejrzewam, że układ może być zapowietrzony a jak nie to trzeba będzie pewnie dalej szukać w klockach/tarczach/tłoczkach właśnie... Chce tylko, żeby ktoś kumaty mi to sprawdził na sam początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj odpadam. Lecę nad jezioro. Chłopaki mówili wczoraj że atakują terminal hotel. Grill, browar i dmuchańce dla dzieci. https://www.facebook.com/TerminalHotel/videos/945040678941134/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tarcze i kloki używki ale w dobrym stanie. Płyn Motul RB600 jakieś 3 miechy temu zalewany. Tłoczków nie ruszałem :( Zestaw cały od Siemiana wziąłem.

Po wymianie 312/250 na 320/288 zestaw hamuje praktycznie tak samo czyt. wujowo... Naczytałem się tyle, że po przesiadce można z zamkniętymi oczami jeździć i się zawsze wyhamuje a tu lipa.

Podejrzewam, że układ może być zapowietrzony a jak nie to trzeba będzie pewnie dalej szukać w klockach/tarczach/tłoczkach właśnie... Chce tylko, żeby ktoś kumaty mi to sprawdził na sam początek.

Jak się zachowuje pedał hamulca ? Reaguje "wcześnie" czy w "połowie" ?? Wpada do środka podczas hamowania ??

Musiałbyś się u mnie przejechać. Przód mam taki sam jak Ty, ciutke inny tył ( S6 269/22 - 43 mm tłok )

Żyje żyje i mam się zdrów, tylko jakoś czasu dla siebie mało, cały czas przewaga dzięki technice i trzeba naprawiać ten złom :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek kolega był u mnie z hamulcami odpowietrzyliśmy nie było bombli w układzie i dalej pedał sie zapada jakby pompa przepuszczała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, odpowietrzylismy uklad a nadal hamuje jak w jakims 1.2... Trzeba mocno deptac żeby to hamowalo. Lapie gdzieś na połowie i dalej wpada powoli jak wciskam. Tarcze przod miały 29,5 grubości, tyl jakos 12. Co to dalej można sprawdzać? Pompe hamulcowa?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka

macie jakiś warsztat do polecenia w okolicach grunwaldu ? Żona żyć nie daje w starym civicu zamek drzwi kierowcy się zjebpsuł ... ;) najlepiej żeby ktoś zamek wymienił ewentualnie jak szybciej to całe drzwi z zamkiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki! Który zakład tuningowy we Wrocku polecacie do wyłączenia programowo EGR-a i klap kolektorów: S performers czy bmgtuning?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytaj Horneta gdzie on to ustrojstwo demontował i gdzie poprawiał program. Ma to zrobione profi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...