Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Kontrolka ESP i ABS wciąż się świecą


grybel1982

Rekomendowane odpowiedzi

pisz bez caps locka :gwizdanie:[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2009, 22:12_________________________________________________wrzuć kody błędów na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zapalenie się kontrolki ma wpływ wiele czynników.... sprwę mocno ułatwi podanie na forum błędów jaki zapisały się w sterowniku, a na pewno takowe są i powrócą po skasowaniu bo świeci się kontrolka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BYŁEM NA ZCZYTYWANIU BŁEDÓW I POWIEDZIELI MI ZE TO JAKIS PROBLEM Z NAPIECIEM !

i skoro nie znasz kodów błędów to tego na razie się trzymaj gdyż jak ktoś Ci powiedział przyczyną świecenia tych kontrolek może być słaba przewodność prądowa z akumulatora - na początek ładnie czymś ostrym wyczyść klemy i zaciski przy akumulatorze, następnie sprawdź czystość połączeń masowych z minusa akumulatora - większość takich przypadków to zaśniedziałe lub zaoksydowane połączenia,

oczywiście sam najlepiej wiesz w jakiej kondycji masz akumulator - to też trzeba brać pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok więc mam kody!!!

01826

steering angle sensor-G85- , voltage supply terminal 30

0078

steering Angle sensor

Defective sporadic

pomożcie teraz plissss[br]Dopisany: 02 Lipiec 2009, 00:37_________________________________________________ok więc mam kody!!!

01826

Sorki pomyłka ! teraz dobrze

01826

steering angle sensor-G85- , voltage supply terminal 30

00778

steering Angle sensor

Defective sporadic

pomożcie teraz plissss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak to juz wiem tylko z tego co rozumiem to mam jakies spadki napiecia gdyż kontrolka z ESP swieci sie cały czas a ABS czasem sie pali a czasem nie ! niewiem od czego to zależy? może ktoś miałtaki przypadek!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież pisałem w moim pierwszym poście, że masz dokładnie przeczyścić zaciski i klemy akumulatora oraz posprawdzać połączenia z masą - od tego właśnie masz spadki napiecia bo nie ma dobrej przewodności prądowej z powodu najprawdopodobniej zaoksydowanych zaśniedziałych zacisków/klem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ciężka sprawa z tym esp i abs ! dzisiaj sprawdziłem wszystko tzn bezpieczniki , akumulator , i ładowanie wszystko ok! wiec czuje ze to grubsza sprawa czekam na dalsze propozycje ![br]Dopisany: 10 Lipiec 2009, 23:12_________________________________________________autko naprawione !!! jak narazie zobaczymy co bedzie dalej!

samo sie naprawiło ! dzieki za rady[br]Dopisany: 11 Lipiec 2009, 20:34_________________________________________________mam jeszcze pytanko!! w którym miejscu znajduje sie czujnik g85?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na taśmie pod kierownicą, wystarczyło zaadaptować na nowo czujnik i wszystko by wróciło do normy czasem się wysypuje taki błąd po odłączeniu aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym ze skasować błędu sie nie dało! teraz wróciło do normy z tym ze czasami cos jest nie tak ! wszystko sie okaże!![br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 23:53_________________________________________________no i stało sie ! czujnik do wymiany na 90% chyba że macie jakies inne propozycje bo ja juz niewiem co jest! elektryka sprawdzona ! nie ma bata !! oto nr częsci jak toś wie gdzie kupic to prosze o info 8E0953549Nmoduł sterownik kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta. Poszedł Ci czujnik kąta skrętu kierownicy. Bez tego esp nie ma informacji, jakie są Twoje zamiary, czy różnica w szybkości obrotu poszczególnych kół to już poślizg, czy jest zamierzona, bo akurat dosyć energicznie skręcacsz.

A ponieważ esp jest zitegrowane z abs, koputer po wykryciu błędu w jednym systemie odłączył Ci całą elektonikę.

Miałem podobną sytuację, tylko mnie poszła przepływka i "przytkało" CPU silnika. Skutkiem tego komputer sterujący silnika odmówił współpracy z systemem esp (bo esp to nie tylo przyhamowanie poszczególnych kół, ale przede wszystkim "zdławnie" mocy) a esp zintegrowany z abs, nie mając możliwości skutecznego działania, odłączył się wraz z abs, edb i całą resztą elektroniki.

Najprawdopodobnije przytarła się taka taśma pod poduszką powietrzną i zrobiło się zwarcie. (przynajmniej ja tak miałem choć u mnie błąd ten występował sporadycznie, bo wymieniłem, zanim prztarła się do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...