Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Manetka kierunkowskazów włączająca światła drogowe


bigos_s

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Problem pojawił się niespodziewanie w trakcie jazdy i raczej nie był wywołany czynnikami zewnętrznymi lub nieprawidłowym użytkowaniem auta.

Gdy jadę z włączonymi światłami mijania i "wrzucam" lewy kierunkowskaz automatycznie włączają mi się światła mijania. Przy skręcie w prawo jest O.K.

Dodam że na światłach pozycyjnych żadnego problemu z kierunkami i drogowymi nie ma.

I teraz sam już nie wiem czy to usterka mechaniczna - padła manetka, czy jakieś zwarcie w elektryce.

Miał ktoś może podobny problem?

Czy jest jakaś kostka od tego przełącznika?

Jak do tego podejść, gdzie podłubać, co sprawdzić i gdzie zajrzeć :decayed:

Wszystkie rady i sugestie mile widziane :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełącznik zespolony powiadasz :mysli:

A wiesz może jak się do niego dostać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bigos_s jak usuniesz ustrke powiedz co byla przyczyna moze sie komus przydak kiedys na forum :naughty:

Nie omieszkam :naughty:

Kolega kaliko44 przekazał mi wiele przydatnych informacji za co wielki szacun :notworthy:, teraz tylko trzeba cierpliwie poczekać na dzień wolny i podłubać w kolumnie.

_________________________________________________

_________________________________________________

Dla potomnych :decayed: :decayed:

U mnie powodem włączania świateł drogowych podczas używania kierunkowskazów był wytopiony ok. 1mm plastik od wewnętrznej strony dźwigni. Coś w rodzaju ścieżki która powstała podczas przesuwania (włączania kierunków) plastiku po stykach i to powodowało że wyrobiony plastik nie dociskał tego styku i nie zamykał obiegu.

2912030bbbd7d2c4med.jpg

nie miałem aparatu pod ręką a tel się kiepsko spisał - ten plastik o którym mowa to ten żółty prostokącik, niestety fotka już nie uchwyciła tej wyrobionej ścieżki ale ona tam jest :kox: taka nie widoczna milimetrowa ale jednak jest i to ona była przyczyną. Więc to od niej zacznijcie szukanie podobnych przyczyn :cool1: styki oczywiście też warto przy okazji przeczyścić. U mnie styki na pewno się grzały bo ścieżka wyglądała na bardziej wytopioną niż na wytartą.

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...