Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o analizę logów (VW Bora 1.9 AGR - 90KM)


Grzegorz76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Bardzo proszę o analizę logów dla silnika 1.9 AGR - 90KM - rocznik 99'

Spostrzeżenia użytkownika : Słabe odpalanie na ciepłym silniku.

6e41f95a5929dd2fm.jpg - Statycznie 000, 001, 003

d6d2d93405acbc02m.jpg - Statycznie 004, 007, 013

96d327f9437679bfm.jpg - Statycznie 014, 018, 023

ce74b94a78335ff6m.jpg - Dynamicznie 000, 001, 003

f1cc14fb1009bc3cm.jpg - Dynamicznie 004, 008, 010

eb0d50a9cdb71fde.jpg

Dynamicznie 011

c526c14f332fb97d.jpg

Bazowo 000

8ef6a3f79e6ae4c1.jpg

Bazowo 003

4eb332ffcc0ebf63.jpg

Bazowo 004

Proszę zwrócić uwagę na kąt wtrysku i EGR (003stat) czy tam wartości nie powinny być bliźniacze?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

zróbcie jeszcze 011 BS bo jakoś chyba się gdzieś zawieruszyły :gwizdanie:

kiedy wymieniany filtr powietrza? chyba kwalifikuje się do wymiany :wink4:

z zamieszczonych logów nic złego nie wynika ale napiszę więcej jak zobaczę 011BS :decayed:

Pozdrawiam Paweł

Proszę zwrócić uwagę na kąt wtrysku i EGR (003stat) czy tam wartości nie powinny być bliźniacze?

nie rozumiem ....proszę jaśniej...

Słabe odpalanie na ciepłym silniku.

który rok auta ..może przydałaby się korekta mapy mapy dawki startowej... a nawet napewno :wink4:

AGR-y maja taka wade i korekta mapy na bank pomoże

możesz spróbować z poziomu vaga dać max dawke startową może pomoże :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

zróbcie jeszcze 011 BS bo jakoś chyba się gdzieś zawieruszyły :gwizdanie:

kiedy wymieniany filtr powietrza? chyba kwalifikuje się do wymiany :wink4:

z zamieszczonych logów nic złego nie wynika ale napiszę więcej jak zobaczę 011BS :decayed:

Pozdrawiam Paweł

Proszę zwrócić uwagę na kąt wtrysku i EGR (003stat) czy tam wartości nie powinny być bliźniacze?

nie rozumiem ....proszę jaśniej...

Słabe odpalanie na ciepłym silniku.

który rok auta ..może przydałaby się korekta mapy :mysli:

11BS nie są raczej koniecznie ponieważ silnik nie posiada turbinki ze zmienną geometrią.

No chciałbym wiedzieć czy kąt wtrysku jest dobrze ustawiony oraz działanie EGR - wydaje mi się, że w grupie 003stat wartości pozycji 2 i 3 powinny być podobne do siebie? a z 003stat wynika, że EGR jest cały czas w trybie OFF

Rok auta 99'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że w grupie 003stat wartości pozycji 2 i 3 powinny być podobne do siebie? a z 003stat wynika, że EGR jest cały czas w trybie OFF

zrób przygazówkę i zobacz czy się zmieni :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11BS nie są raczej koniecznie ponieważ silnik nie posiada turbinki ze zmienną geometrią.

przepraszam troce się zagalopowalem :decayed: za dużo tego

co do kąta początku wtrysku to zrób 000bs temp silnika 90*C

wydaje mi się, że w grupie 003stat wartości pozycji 2 i 3 powinny być podobne do siebie? a z 003stat wynika, że EGR jest cały czas w trybie OFF

Spójż na 003 BS :wink4: jest dobrze....

palenie na ciepło nie ma nic wspólnego z kątem początku wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kąta początku wtrysku to zrób 000bs temp silnika 90*C

Trochę dziwne bo logi trochę trwały a silnik nie złapał odpowiedniej temperatury co przy takiej pogodzie jak dzisiaj jest trochę dziwne. Czyżby termostat?

Co do EGR to pytanko. Czy zacinający się EGR w pozycji OFF może mieć wpływ na uruchamianie silnika?

Jeszcze jedna sprawa to czy mógłbyś mi Paweł napisać jak zmienić dawkę startową w tym silniku Vagiem, ewentualnie wskazał gdzie to jest opisane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mógłbyś mi Paweł napisać jak zmienić dawkę startową w tym silniku Vagiem

mogę... :wink4: ale nie zawsze sterownik na to pozala....

wybieramy 1-engine

11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 (napewno pasuje do wszystkich na VP-37)

10 adaptacja

W adaptacji zaczynamy od :

grupa1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg

grupa2. ustawiamy wolne obroty silnika

rrupa3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)

grupa5. dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje wiecej paliwa

zrób screna bloku 001 i wklej do wątku...zobaczymy ile wynosi potem będziemy ew,korygować :naughty:

Czyżby termostat?

kończy swój żywot ,czas pomyśleć o nowym...zwłaszcza na zime

zalecam kupno w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mógłbyś mi Paweł napisać jak zmienić dawkę startową w tym silniku Vagiem

mogę... :wink4: ale nie zawsze sterownik na to pozala....

wybieramy 1-engine

11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 (napewno pasuje do wszystkich na VP-37)

10 adaptacja

W adaptacji zaczynamy od :

grupa1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg

grupa2. ustawiamy wolne obroty silnika

rrupa3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)

grupa5. dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje wiecej paliwa

zrób screna bloku 001 i wklej do wątku...zobaczymy ile wynosi potem będziemy ew,korygować :naughty:

Czyżby termostat?

kończy swój żywot ,czas pomyśleć o nowym...zwłaszcza na zime

zalecam kupno w ASO

Dzięki piękne. :hi: A co z tym EGR czy zacinający się w pozycji OFF może mieć wpływ na uruchamianie silnika?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z tym EGR czy zacinający się w pozycji OFF może mieć wpływ na uruchamianie silnika?

ale u ciebie się nie zacina... pozatym nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z tym EGR czy zacinający się w pozycji OFF może mieć wpływ na uruchamianie silnika?

ale u ciebie się nie zacina... pozatym nie...

Jeżeli się nie zacina to dlaczego w 003stat są takie dziwne wartości? ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawienie jakiekolwiek TDI ze sprawnym EGR'em na biegu jałowym na więcej niż 3 minuty spowoduje ze ECU zamknie EGR [tylko powietrze] i odczyt 003.3 bedzie pow. 400 mg, przy jednoczesnym wymaganym, w 003.2, na circa 180-220 mg. przegazówka spowoduje otworzenie EGR [spaliny] i odczyt w 003.3 spadnie do poziomu wymaganego w 003.2 :wink4:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spostrzeżenia użytkownika : Słabe odpalanie na ciepłym silniku.

korekta softu [mapa dawki startowej] ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...