Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż licznika z Audi A6 C5


Gość Solskier

Rekomendowane odpowiedzi

Poprzedni właściciel wspomniał o tym, bo wcześniej był w milach (auto sprowadził z Kanady) zmienił na Europejski, po odpaleniu auta olej wskakuje tak jakby na 90*C i cały czas jest taka sama. A woltomierz leży na dole 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni właściciel wspomniał o tym, bo wcześniej był w milach (auto sprowadził z Kanady) zmienił na Europejski, po odpaleniu auta olej wskakuje tak jakby na 90*C i cały czas jest taka sama. A woltomierz leży na dole 

Zrób zdjęcie swojego licznika i wstaw tutaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny ten licznik, polift A ma podświetlenie na czerwono... coś było ewidentnie kombinowane. Najlepiej na początek przeprowadzić test vagiem i sprawdzić jakie ma numery.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podbije temat 

jesli mam wylaczone immo w ecu to auto nie powinno gasnac na liczniku od a6 czy trzeba jeszcze cos w liczniku dlubnąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie gasnąć jakikolwiek licznik wrzucisz , zaślep tylko diodę immo

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pomoże ktos mam licznik org.bez fisa chcę włożyć z pełnym fisem mam obecnie dwie kostki po 32 piny czy jak kupie licznik z pełnym fisem to duzo  będzie przerobek pomoze ktos pacjent a4 b5 z98roku

Edytowane przez grdgorek124
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.04.2017 o 18:15, marcin_franz napisał:


Skąd wiesz, że masz licznik od a6? W 2000 roczniku powinno to działać bez problemu. Podeslij zdjęcie swojego licznika

Kolego jak poradzić sobie ze wskaznikiem paliwami działa odwrotnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.04.2017 o 19:48, wachu01 napisał:

licznik od a6 c5 , zwlaszcza allroad powinien dzialac bez problemu. Jesli nie pokazuje temperatury w AJM to masz uszkodzony czujnik poziomu/temperatury oleju. Czesta usterka, w zamiennikach zazwyczaj nie dziala. Kup sobie w Intercars od skody oryginal, to jest dokladnie to samo co oryginal audi, a kosztuje 2x mniej. Co do woltomierza to juz wogole bzdura, bo woltomierz mierzy napiecie zasilajace licznik, wiec nie ma opcji, ze cos jest niepodlaczone... Moze uwalony woltomierz conajwyzej. Ponadto dolaczam sie do pytania, skad wiesz, ze to liczniki od a6? Zalozenie niby proste, nawet wrecz proste, ale bez przerobek softu pokazuja glupoty (poziom paliwa), wiec bez grzebania sie nie obedzie, wiec jesli ktos juz grzebnal, to dziwnym byloby, zeby zostawil niedzialajacy olej i napiecie, chyba, ze druciarz na sztuke np przerobka anglika ? a i jeszcze jadna sprawa, vcds widzi temp oleju i napiecie?

Kolego jak poradzić sobie z poziomem paliwa ze odczytuje wskazówka co zrobić reszta działa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze wskazowka dziala Ci odwrotnie (pelny to pusty, pusty to pelny). Trzeba edytowac wsad, musisz zgrac swoj wsad i dac jakiemus spryciarzowi, zeby Ci zmienil charakterystyke dla wskaznika temperatury. Mi to zrobil ktorys kolega z forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o porade poniewaz nie ma dokladniej odpowiedzi.

 

Jestem na etapie montazu licznika z A6 do A4 B5 FL 1.8 20V (ARG)

Aby wskazania paliwa byly prawidlowe chcialbym zmienic plywak. Poradzi ktoś jaki mam kupić? Czy od Passata B5 1.8 20V (APT, ARG, ADR?) przypasuje i bedzie wskazywal poprawnie??

Ewentualnie kto potrafiby zmienic wsad, aby to dzialalo? Jak cos to podesle licznik...

 

I potencjometr oswietlenie, czy bedzie pasowal z licznika Jaeger do obecnego VDO ??

Edytowane przez SowaBezOka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o porade poniewaz nie ma dokladniej odpowiedzi.
 
Jestem na etapie montazu licznika z A6 do A4 B5 FL 1.8 20V (ARG)
Aby wskazania paliwa byly prawidlowe chcialbym zmienic plywak. Poradzi ktoś jaki mam kupić? Czy od Passata B5 1.8 20V (APT, ARG, ADR?) przypasuje i bedzie wskazywal poprawnie??
Ewentualnie kto potrafiby zmienic wsad, aby to dzialalo? Jak cos to podesle licznik...
 
I potencjometr oswietlenie, czy bedzie pasowal z licznika Jaeger do obecnego VDO ??
Tak z jeagera pasuje ale dziala odwrotnie ;) w prawo ściemnia , w lewo rozjaśnia

Szybciej wsad przerobisz niz pływak

Aha nie próbuj drzwi podpinać bo i tak nie bedą działać , a jak podpniesz to lampki bedą migać
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy kostki ori w a4 b5 pasuja do licznika z a6 c5 czy trzeba przerabiac ? (Chodzi mi o to czy wymiana jest na zasadzie plug&play), nie pytam o immo bo wiem ze trzeba wylaczyc badz zmieniac kodowanie a wskaznik paliwa potrzebuje innego wsadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
czy kostki ori w a4 b5 pasuja do licznika z a6 c5 czy trzeba przerabiac ? (Chodzi mi o to czy wymiana jest na zasadzie plug&play), nie pytam o immo bo wiem ze trzeba wylaczyc badz zmieniac kodowanie a wskaznik paliwa potrzebuje innego wsadu
Jeśli licznik tego samego typu co miałeś w a4 (cyfrowy zegarek lub ze wskazówkami tu i tu) to pasuje P&P.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik u siebie mam o numerze 8do919034B

a od a6 mam o numerze 4b0920930l bedzie pasowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik u siebie mam o numerze 8do919034B
a od a6 mam o numerze 4b0920930l bedzie pasowac?
Będziesz musiał zmienić obie wtyczki i pozamieniać odpowiednio piny, bo obecnie masz niebieską i żółtą wtyczkę, a w tym z a6 jest niebieska i zielona.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Które linijki wsadu odpowiedzialne są za poziom paliwa w liczniku poliftowym w a4 b5 i a6 c5 (dokładnie rs6). Znalazłem temat na forum a6 lecz z moich podejrzeń nie zgadza się opis z tabelą.

Niby to:
0x180- 0x18F: Wskaźnik Paliwa - Skala Zbiornika 70l  (wydaje się mi, że 0x15e-016d według tabeli)
0x190 - 0x19F: Wskaźnik Paliwa - Wychylenie Silniczka Krokowego (Tachometer) - 70l  (wydaje się mi, że 0x160e-017d według tabeli)

0x304- 0x313: Wskaźnik Paliwa - Skala Zbiornika 82l - V8
0x314- 0x323: Wskaźnik Paliwa - Wychylenie Silniczka Krokowego (Tachometer) - 82l V8

 

Fajnie jakby ktoś chciał wyjaśnić to dokładniej.

Pozdrawiam S.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z mojego tematu , nie ma filozofowac , kopiujesz po prostu ta cala część i działa

Uważaj tylko na wrzucanie wsadow do rs6 ( licznik crypto ) , nie ruszaj skali predkości

Druga sprawa , sprawdź czy obrotomierz działa , radio bez can też nie będzie działać w zegarach rs6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z mojego tematu , nie ma filozofowac , kopiujesz po prostu ta cala część i działa

Uważaj tylko na wrzucanie wsadow do rs6 ( licznik crypto ) , nie ruszaj skali predkości

Druga sprawa , sprawdź czy obrotomierz działa , radio bez can też nie będzie działać w zegarach rs6
Tak myślałem, że to twój temat. Jeżeli chodzi o obrotek itp to bangla jak najbardziej. Poprostu denerwuje mnie ten wskaźnik paliwa. To mam skopiować to co jest w tabeli na jasno niebieskie i ciemno niebieskie na dole tabeli? 12b0bd01a69c338b5125986106380afd.jpg

Wysłane z mojego QUANTUM_2_500_RUGGED przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...