Kowi87 163 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Chciałbym dowiedzieć sie cos na temat tej jednostki, jakie osiągi, jakie spalanie i koszt wymiany rozrządu i ogólna opinia na temat codziennego użytkowania. Kolega ma zamiar kupic taka A4 w avancie z 98r Bede wdzieczny jak ktos to ładnie sprecyzuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valokuvaaja 0 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Opinia codziennego uzytkowania jak najlepsza. Silnik praktycznie bezobslugowy, nic sie z nim nie dzieje niedobrego. Troche lubi olej, ja dolewam okolo 1.2L na kazde 10k km, co uwazam, ze jest calkiem OK. Moj silnik ma zrobione 204k km i jezdzi caly czas na pelnym syntetyku. Jesli chodzi o osiagi, to raczej jest to jednostka do komfortowego przemieszczania sie niz do sprintu spod swiatel. 1.8T prawdopodobnie moze dac lepsza frajde, ale zalezy co kto lubi. Ja swiadomie zdecydowalem sie na V-ke i jest OK. Spalanie zalezy od stylu jazdy i pewnie jakosci paliwa. Teraz latem na kolach 225/40/18 spala od 9.7-10.8 w zaleznosci czy przewaza miasto czy trasa (jazda tak do 3000 RPM). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 a który lepszy (tańszy w utrzymaniu, mniej awaryjny ? ) 165km czy ten 170 km ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Doczytałem na wikipedii że osiagi ma podobne do 1,8t w serii, od 0-100km/h ma 8,2s, wiec źle nie jest :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 jak będę zmieniał to tylko na A6 C5 2.4 albo 1.8TQ 180km chociaż chyba wolałbym v-ke, jakoś kulturalniej pracuje jak dla mnie co do spalania, mój brat ma 2.6Q abc w B4 i sekwencyjny LPG i pali tak 15 po kraku jak jeździsz do 3500obr, potem to już wir w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valokuvaaja 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 170km nie bylo w B5, ale to te same silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 a skąd te 5 km więcej w a6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 a skąd te 5 km więcej w a6 ? a spojrz moze na rocznik ? w A6 C5 przed liftem jest 165km tak jak w A4 B5 w A6 C5 po lifcie jest 170km tak jak w A4 B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Chciałbym dowiedzieć sie cos na temat tej jednostki, jakie osiągi, jakie spalanie i koszt wymiany rozrządu i ogólna opinia na temat codziennego użytkowania. Kolega ma zamiar kupic taka A4 w avancie z 98r Bede wdzieczny jak ktos to ładnie sprecyzuje Na miejscu Kolegi rozejrzałbym się za równie ładnym avantem z 2,8 30V (skoro już ma byc v6) Z drugiej strony wolałbym to 2,4 30V zamiast mojego 2,8 12V, co i tak nie zmienia faktu, że aktualnie kupiłbym 1,8T :> Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się