Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AYM] Prośba o cenę logów


tomziom1

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne wskazania grupy 4 dyn. tak jakby coś nie tak z pompą wtryskową :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne wskazania grupy 4 dyn. tak jakby coś nie tak z pompą wtryskową :mysli:

moze jakies pecherzyki powietrza ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak sądzicie czy to może być przyczyna tego że się przydławia przy 3 tyś. dziś zobaczę czy nie ma tam żadnych pęcherzyków powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak sądzicie czy to może być przyczyna tego że się przydławia przy 3 tyś. dziś zobaczę czy nie ma tam żadnych pęcherzyków powietrza

no jak zamiast paliwa pompa dostaje powietrze ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zajrzałem pod maskę i znalazłem tam mały pęcherzyk powietrza. :( auto pali bez problemu tylko ma te dławienia przy 3 tys. teraz pytanie czy odpowietrzać tak jak w naszej procedurze czy tylko poluzować przewody od wtrysków i zakręcić rozrusznikiem? Nie wiem z skąd sie wzięło to powietrze bo wcześniej tego nie widzialem. jak odpalam i pochodzi chwilę to pęcherzyki nikną. Jak zgaszę to znowu sie pojawiają :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tą samą sytuację... :confused4:

Szarpie jak przekroczę 2.5 tys obr.

Też mam pęcherzyk powietrza w przewodzie...

Oprócz tego jak dodaje gazu to nie ma pęcherzyków ale jak puszczę gaz to w tym momencie pojawiają się pęcherzyki.....

Jutro z rana zmieniam filtr paliwa i podkładki od węży przy pompie, zobaczymy może coś pomoże....

A co do twojego pytania to wydaje mi się że też masz gdzieś nieszczelność i samo odpowietrzanie nic nie da.... :no:

|Czy zmieniałeś zaworek na filtrze?

jak nie no to może czas... :naughty:

Pozdrawiam i napiszę jak efekty u mnie.... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem filtr paliwa, posprawdzałem przelewy, i nadal to samo, został zaworek zwrotny, który będę miał dopiero w poniedziałek bo można go kupić tylko w oryginale czyli ASO koszt 103 zł jak to nie pomorze to juz niewiem.A i po wymianie filtra paliwa obawy pęcherzy nasiliły sie. Jak dodaje gazu na jakieś 3 tys.ober to wtedy w przewodzie pokazuje sie naprawdę dużo powietrza aż dziw że silnik nie gaśnie. Dodam że dziś byłem u mechanika i powiedział że to może być pompa wtryskowa,czyli regeneracja i nie małe koszty 3 tyś. Aż ciarki mnie przeszły mam nadzieję ze to ni ona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Już filtr zmieniony i pęcherzyki dalej są, dopiero jak odpuszczę gaz to zaraz znikają i leci samo paliwko...

Ale i tak coś szarpie...

Problem swój opisałem na AKP

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=94956

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...