Wihajster 31 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może? na forum sa tematy jak wyciąc kata Robiłem to już nie raz. Pytam tylko czy znasz kogoś komu ten zabieg pomógł? np.mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Tylko to trochę dziwne jak na katalizator. Cały czas by był zamulony a tak raz potrafi ciągnąć w pełnym zakresie obrotów a raz 2,5 i notlauf thumbdown Zauważyłem że jak go przekatuje na 2 biegu to potem jedzie ok ale jak przy 2 tys zmieniam biegi i potem próbuje gwałtownie przyspieszyć to wpada w tryb awaryjny. Co to może być? Zapieczone kierownice turbo czy jednak kat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majki-m Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Wywalaj kata niech suszarka oddycha pełną piersią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Wywalaj kata niech suszarka oddycha pełną piersią Tobie kolego ten zabieg pomógł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 a ten wąż ciśnieniowy sprawdziłeś co idzie do ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 a ten wąż ciśnieniowy sprawdziłeś co idzie do ECU Tak wczoraj założyłem nowy oprócz tego plastiku łączącego. Wąż troszkę zaolejony w środku może tak być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 To jak założyłeś nowy to pośmigaj troszkę i zobaczysz czy dalej będzie błąd a odcina ci auto powyżej 3000 tyś obrotów lub zamula teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 a ten wąż ciśnieniowy sprawdziłeś co idzie do ECU Tak wczoraj założyłem nowy oprócz tego plastiku łączącego. Wąż troszkę zaolejony w środku może tak być? norma z tym olejem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 To jak założyłeś nowy to pośmigaj troszkę i zobaczysz czy dalej będzie błąd a odcina ci auto powyżej 3000 tyś obrotów lub zamula teraz Niestety raz jest ok raz do d... Chyba będę musiał tego kata spr może czasem powoduje wzrost ciśnienia spalin i wywala ten błąd? Chyba że to łopatki turbo raz chodzą raz nie jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majki-m Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Wywalaj kata niech suszarka oddycha pełną piersią Tobie kolego ten zabieg pomógł? Oczywiście, w poprzednim aucie(AFN) miałem to samo,wywaliłem kata, wstawiłem rurkę a dodatkowo przeczyściłem kierownice w turbo i hulalo aż miło...a ten piękny świst turbo...miód na uszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Wywalaj kata niech suszarka oddycha pełną piersią Tobie kolego ten zabieg pomógł? Oczywiście, w poprzednim aucie(AFN) miałem to samo,wywaliłem kata, wstawiłem rurkę a dodatkowo przeczyściłem kierownice w turbo i hulalo aż miło...a ten piękny świst turbo...miód na uszy Ale ten sam bład G71 Ci wskazywało czy coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 A ja czyściłem niedawno turbo, mam wywalonego kata, zaślepiony egr no i ostatnio również zaczął łapać notlaufy 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Chyba jednak musze sprawdzić co z tym G71 nie halo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 A ja czyściłem niedawno turbo, mam wywalonego kata, zaślepiony egr no i ostatnio również zaczął łapać notlaufy 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Chyba jednak musze sprawdzić co z tym G71 nie halo... Na początek sprawdź czy turbo znowu się nie przycina. Jeśli chodzi o czystość turbo to dużo zależy od tego jak go przeczyściłeś i jak dokładnie, ponadto w jakim stanie są wtryski (czy nie leją), stan układu podciśnienia, jakość paliwa, stan uszczelnień w turbo, stan odmy i oczywiście styl jazdy. Co do pytania autora wątku to naprawdę polecam wywalić kata. Sprawdź jeszcze raz jak chodzi dźwigienka ze zmiennej geometrii bez gruszki i sprawdź samą gruszkę, czy chodzi płynnie bez zacięć, czy sztanga gruszki trzyma się w jednym poziomie jak wytworzysz podciśnienie i zatkasz wężyk i czy chodzi dość ciężko lecz płynnie przy próbie wciśnięcia sztangi w gruszkę. Powinna dawać na tyle duży opór, że po połowie skoku musisz mieć duży problem z wciśnięciem sztangi w gruszkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Na początek sprawdź czy turbo znowu się nie przycina. Jeśli chodzi o czystość turbo to dużo zależy od tego jak go przeczyściłeś i jak dokładnie, ponadto w jakim stanie są wtryski (czy nie leją), stan układu podciśnienia, jakość paliwa, stan uszczelnień w turbo, stan odmy i oczywiście styl jazdy. Będziemy dokładnie sprawdzać, turbo było czyszczone u fachowca kilka miesięcy temu, wtryski ponoć nie leją, do baku leję tylko v-pover diesel na shellu. W kwestii stylu jazdy to autem również podróżuje moja żona więc po jej dluższym użytkowaniu muszę je rozruszać Podczepiłem się pod wątek bo generalnie nie sprawdzaliśmy tylko poprawności działania G71 a błędy z nim związane nałapałem ostatnio. W związku z tym mam pytanie... czy trzeba wymieniać, jeśli tak to na jaki? Ori czy jakiś zamiennik? Można jakoś sprawdzić jego działanie bez pchania się pochopnie w koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Tak jak pisałem, na początek sprawdź jeszcze raz dźwigienkę zmiennej geometrii. Wielu "fachowców" czyści turbo na odpieprz i problem szybko wraca, a nie sprawny katalizator dodatkowo sprzyja odkładaniu się syfu w turbinie. Pewnie zastanawiasz się czemu upieramy się, że to nie G71? Otóż ten czujnik psuje się niezwykle rzadko a powodów wywalania błędu 00519 może być wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor098 1 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 mom to samo sztanga chodzi turbo przeladowuje i wyskakuje ten blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leniwiec 3 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 a spróbuj do tego czujnika który jest w ECU podpiąć wężyk a do tego wężyka strzykawkę (ale bez igły) i odessij ją. U mnie dość trochę oleju wyleciało po 2-3 odsysaniach :gwizdanie:, a po tym zabiegu błąd mi już nie wyskakuje i autko jakby lżej pracowało. Spróbować nie zaszkodzi Wcześniej przeczyszczałem sam ten przewód i zakupiłem nowe wężyki lecz nic to nie dało. Dopiero odessanie z tego czujnika pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_gs 0 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Witam, ja przy przebiegu lekko > 200k wywaliłem kata, wstawiłem rurke i jestem również zadowolony - wywal kata - nie zaszkodzi a jedynie moze pomóc, a starego można sprzedać... z AFN 150 zł dostałem PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Ja bym dokładnie umył sterownik izopropanolem (dostępnym w sklepie elektronicznym za kilka zł) cały sterownik, po czym dmuchnął w sam czujnik, żeby wyleciały resztki oleju, a następnie zmienił profilaktycznie wężyk w ECU. Musi pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam odgrzeje troche temat... Też chodzi mi o notlauf W moim przypadku jest tak..: Auto ciągło na 4 biegu zawsze do 3tys i koniec zabawy. Po spr sztangi (zdejmowaniu wężyka) przycinała sie więc ją rozruszałem. Chodzi płynnie i w dużym zakresie. Kiedy rano odpale , jade powoli do momentu rozgdzania silnika wtedy próbuje go przeciagnać, ale tylko do 3 tys (dziś nawet 2,5). Odpale na nowo i idzie dalej troche powyżej 3tys, 130 km/h i znowy zamula. Odpalam znowu i jedzie 140km/h... A na nastepny dzien od nowa...tylko do 3tys... Dodam że na 1,2,3(do 4tys) i 4 biegu(do3tys) zbiera się ladnie... To będą tylko kierownice czy coś więcej? Z góry dzieki za odp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się