wasermann 0 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać? w jakim celu go szukasz w ogóle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać? biorac pod uwage rocznik Twojego auta jest na plastikowej rurze dolotowej przy scianie grodziowej .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Gdzie się znajduje ten czujnik?Podobno w AFN jest w Ecu.Czyli jest gdzieś przy sterowniku silnika w tym plastiku?Jak go rozpoznać? biorac pod uwage rocznik Twojego auta jest na plastikowej rurze dolotowej przy scianie grodziowej .... to jest przełomowy rok może być równie dobrze w ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 To g71 w ecu znajduje się w których rocznikach? Powyżej 97 czy poniżej 97? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Ja mam początek 97 roku i mam w ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Ja mam początek 97 roku i mam w ECU U to ja też tak będę miał I co zostaje tylko wymiana kompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 napisz co się dzieje dlaczego chcesz wymieniać ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Ja mam początek 97 roku i mam w ECU U to ja też tak będę miał I co zostaje tylko wymiana kompa? jezeli do sterownika idzie przewod cisnieniowy to masz w ECU .. po co wymieniac sterownik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem. -nowe wężyki -nowy n75 -rozruszanie sztangi -spr kolektora czy nie pęknięty -spr n18 -egr zaślepiony i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem. -nowe wężyki -nowy n75 -rozruszanie sztangi -spr kolektora czy nie pęknięty -spr n18 -egr zaślepiony i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład wywal katalizator i skończy sie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem. -nowe wężyki -nowy n75 -rozruszanie sztangi -spr kolektora czy nie pęknięty -spr n18 -egr zaślepiony i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład wywal katalizator i skończy sie problem Pewien jesteś? [br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 20:06_________________________________________________A błąd g71 może powodowac zapchany kat? W jaki sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem. -nowe wężyki -nowy n75 -rozruszanie sztangi -spr kolektora czy nie pęknięty -spr n18 -egr zaślepiony i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład wywal katalizator i skończy sie problem Pewien jesteś? na pewno nie zaszkodzi a na 99% pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Bo właśnie wywala mi błąd G71 w vagu. Sprawdziłem dzisiaj ma ten czujnik w ECU to ze wywala jego blad to nie znaczy ze jest uszkodzony .... A co to może być już tyle rzeczy sprawdziłem. -nowe wężyki -nowy n75 -rozruszanie sztangi -spr kolektora czy nie pęknięty -spr n18 -egr zaślepiony i nic. Raz ciągnie jak szalony innym razem już przy 2,5 tys obr wchodzi bład wywal katalizator i skończy sie problem Pewien jesteś? na pewno nie zaszkodzi a na 99% pomoże Ale może mieć to związek z tym błędem g71? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może? na forum sa tematy jak wyciąc kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 kat jest zapchany i spaliny nie wydostają się swobodnie co powoduje wzrost ciśnienia i błąd G71 Dobrze by było gdyby to była taka pierdoła. Robiłeś coś takiego może? na forum sa tematy jak wyciąc kata Robiłem to już nie raz. Pytam tylko czy znasz kogoś komu ten zabieg pomógł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się