carnivore1 0 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Witam, jeżdżę od kilku mieisęcy na zawieszeniu gwintowanym TEIN, przeznaczone było do sedana B6, ale gość w sklepie zapewniał, że do avanta również pasuje bez problemu. Jednak gdy niedawno chciałem go trochę podnieść, to okazało się, że przy obniżeniu jakie teraz mam (czyli ok. 30 mm, może troszkę więcej) przód jest podniesiony już na maxa a tył z kolei obniżony prawie na maxa... Czy ktoś się spotkał z czymś takim? Czy to właśnie różnica między sedanem a avantem? Myślę że założone było dobrze, bo gość który to robił zna się na rzeczy... Co teraz z tym zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 może to wynikać z tego, że przód ma inny zakres regulacji niż tył. Ja mam amory + springi -40mm i one były do avanta i sedana. Przy takim obniżeniu sprężyny są na tyle twarde i sztywne, że różnica wagi między avantem a sedanem ugina je o kilka mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carnivore1 0 Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Wg sprzedającego i przód i tył powinien mieć zakres ok. 35 mm góra i dół... a teraz u mnie nie da się ani do góry za bardzo, ani w dół... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się