Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak oszukać drugą sondę lambda po wycięciu katalizatora - rozwiązanie


poziek

Rekomendowane odpowiedzi

super, dzieki :) postaram się sprawdzić jak najszybciej


dobra sprawdziłem:

napięcie na sondzie jest dokladnie takie samo jak na vagu 0,496 - 5V

w drukiej końcówce zaś nie mogliśmy namierzyć żadnej rezystancji.. brak reakcji.

tylko pytanie teraz bo mialem problem z ubogą mieszanką, w zasadzie nadal mam. może ta sonda świruje przez to ?

wcześniej zapalił się czek odnośnie bank 1 system catalyst - wartość skrajna dolna przekroczona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miernik miałeś ustawiony na jaki zakres? Tam jest ok 10ohm więc bardzo mało, przy dużej skali na mierniku mogłeś nie mieć odczytu.

Sprawdź napięcie na grzałce sondy, najlepiej na podpietej wtyczcę i odpalonym samochodzie.

Podaj wartości z vaga kanał 030 i 047 najlepiej zaloguj statyczne na zimnym i cieplym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś zapodać linkiem do takiego emulatora który można dostać na allegro? One są uniwersalne pasujące do każdego czy musi być konkretny?. Chodzi mi o BFB 1.8T. Bo są zwykłe tulejki oraz jakieś kątowe. Nie chcę złego zamówić

Z góry dzięki.

Edytowane przez kaman5151
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbyś poczytał wczesniej temat to byś wiedział co pisali mi chłopaki o tym emulatorze którzy również mają 1.8 T :)

3 strona w tym temacie

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie... Doszedłem wstecz do 4 strony i odpuściłem bo myślałem że nic nie znajdę.

Jeszcze raz dzięki za wstawkę, moje niedopatrzenie. Emulator zamówiony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.08.2016 o 19:05, adrian242424 napisał:

Dokładnie wywala błąd: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold, a check milczy, dawniej wywaliło checka tylko gdy pojawił się jakiś 2 błąd np sondy, a tak na razie milczy, kat jest nowy i jest to zamiennik (kupiłem z nim auto).

Mi natomiast wyskakuje błąd P0420, jednak z checkiem.  Katalizator oczywiście wycięty. Błąd pojawia się po przejechaniu ok. 200 km, czy ten emulator kątowy załatwi sprawę? 
 

20170318_121800.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.03.2017 o 12:52, pbartek_13 napisał:

Mi natomiast wyskakuje błąd P0420, jednak z checkiem.  Katalizator oczywiście wycięty. Błąd pojawia się po przejechaniu ok. 200 km, czy ten emulator kątowy załatwi sprawę?

Mogę Ci wyłączyć drugą sondę programowo a aucie. A daleko do mnie nie masz. :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.03.2017 o 11:02, Galetto napisał:

Mogę Ci wyłączyć drugą sondę programowo a aucie. A daleko do mnie nie masz. :D 

Szkoda... Że ja mam tak daleko do Ciebie bo chciałbym parę rzeczy u Ciebie zrobić ale cóż... 

 

Co do emulatora kątowego to jest przesuwanie problemu w czasie, lepiej pojechać i zapłacić dla tunera i wyłączy programowo druga sondę i święty spokój na wieki wieków ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ktoś się orientuję ile jakiś magik bierze za wyprogramowanie drugiej sondy ? Muszę kupić downpipe i może wywalić srodkowy wydech bo nie mogę tak jeździć :( wogóle nie słychać silnika ( wydechu ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srednie ceny jakie sie spotalem to 150 -200zl 500 to lekka przesada , z regoly jak robisz soft to odrazu Ci wylacza

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 3/23/2017 at 10:38 PM, Mar-Tec said:

Slabo mi sie robi jak to czytam. Jedzcie do kogoś kto robi programy niech wywali ją z programu i bedzie świety spokuj.

Nie wszyscy myśla tak jak Ty. Za 500zł to ja wole pojechać gdzieś z żoną i córką na weekend niż wycinać sondę z ECU.
Kupiłem emulator prosty za 20 zł - nie zadzałał, kupiłem kolejny - kątowy i ten spełnia swoją rolę - nie wywala checka, choć błąd się zapisuje. Pytanie tylko co z tego, że błąd jest, skoro auto jeździ tak jak powinno?

Wyłączyć sondę z ECU można samemu zrobić - właśnie jestem na etapie "studiowania literatury" na ten temat - koszty na jakie muszę się nastawić to "tylko" kabelek Galetto za mniej niż 100zł a który można wykorzystać jeszcze do innych celów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak uwalisz ECU to nie wyleczysz z druciarstwa 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Vixen napisał:

Srednie ceny jakie sie spotalem to 150 -200zl 500 to lekka przesada , z regoly jak robisz soft to odrazu Ci wylacza

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 

tak powinno być, niestety wszystko zależy od miejsca zamieszkania i fachowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, Dev said:

jak uwalisz ECU to nie wyleczysz z druciarstwa 

Dlaczego od razu druciarstwa?
Bo będe to robić sam a nie ktoś za dosyć spore wg mnie pieniadze?
Ten kto robi to "na co dzień" rozumiem z druciarstwem nie ma nic wspólnego?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kątowy i się nie sprawdził. Emulatory można wsadzić sobie ... no wiecie, bo na dłuższą metę to się nie sprawdza. Wyłączyć to cholerstwo i się nie pieprzyć z tym. Wiele osób na forum to robi za śmieszne pieniądze a spokój aż do sprzedania auta.  

A swoją drogą. 500 zł za wyłączenie? Kogo tak ponosi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...