Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeśli masz sekwencje, to jest to pytanie retoryczne. A spalanie na FISie możesz wyregulować wartościami w kanałach. Ktoś to korygował tutaj kilka stron wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Jest nowym uzytkownikiem i prosze o pomoc... przewalilelm juz sporo tematow jak podlaczyc fis... mam juz licznik i kostke... rozpiski pinow tez znalazlem .. pod fis mam ta czarna 20pin... z tym ze nie wiem gdzie nalezy wpinac kabelki od kostki.... opis pinow... mi nie wiele daje chcial bym info np pin1 sygnal spalania do pin 20 w niebieskiej kostce... chyba ze tych przewodow nie podlacza sie do kostek licznika... prosze o jakies info ktore mnie naprowadzi. wiem ze dla niektorych to glupie... ale nie wszyscy szybko lapia:P:P:P

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No spalanie np. bierzesz z ECU. Pamiętam, że jest w tym wątku zdjęcie gdzie dokładnie to podpiąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze spalaniem akurat doczytalem dziekuje... ale co z reszta bo nie do konca rozumiem... np jak podlaczyc ta manetke... opis pinow w kostce fisa znam ale do ktorych pinow w manetce mam sie wpiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzyniu watek o montazu FISa jest bardzo obszerny jak widac i na prawde wszystko o co pytasz jest w tym watku. Niedawno zakladalem FISa u siebie wiec wiem.

Co do pinow w manetce, to nie wiem jak w przedlifcie, ale w polifcie masz jasnobrazowa podluzna kostke z 6 pinami. Pin 5 i 6 mialem juz zajety. Za obsluge FISa natomiast odpowiada pin 1-4, gdzie pod odpowieni pin podlaczasz:

1 - przycisk dol w odpowiedniej kostce licznika

2 - przycisk gora w odpowiedniej kostce licznika

3 - masa

4 - przycisk reset w odpowiedniej kostce licznika

Nie wiem tylko czy nie zamienilem kolejnoscia przycisku gora/dol. Ale wydaje mi sie ze tak wlasnie to u siebie podlaczalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że nikt nie ma ochoty odpowiedzieć na moje pytanie :kwasny:

Nie zamontowałeś przypadkiem zegarów innego producenta niż poprzednio miałeś? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, potrzebowałbym wskazanie według FIS dla silnika 1.6 (najlepiej ADP)

900 obrotów, 2000, 4000. (na postoju)

A gdyby się komuś chciało w czasie jazdy zanotować bieg, obroty i prędkość to byłby wypas.

Już mówię o co chodzi, buduję własnego FISa i chciałbym wykorzystać ten sygnał zamiast mierzyć czasy wtrysków.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=239044.0

A z takich danych - zmierzę u siebie napięcie na sygnale spalania z ECU i będę wiedział jaka jest zależność spalania. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że nikt nie ma ochoty odpowiedzieć na moje pytanie :kwasny:

Nie zamontowałeś przypadkiem zegarów innego producenta niż poprzednio miałeś? :gwizdanie:

Własnie że nie są tej samej firmy VDO z tego samego rocznika i wszystko poza tym działa poprawnie, zmianiałem żarówki i klapa.[br]Dopisany: 15 Styczeń 2012, 23:12_________________________________________________Ciekawe, nikt z tym się nie spotkał??Może ktoś ma schemat podłączenia poduszek w tym aucie. Ludzie no nie chce mi się wierzyć że nikt na ten temat nic nie wie :kwasny:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech.. nie chce Ci się przeczytać wątku. Opis pinów był parę razy podawany i bardzo łatwo z takim opisem to połączyć - nie ma za bardzo co rozumieć albo nie rozumieć. Po prostu wpinasz odpowiednie kable w odpowiednio oznaczone miejsca w odpowiedniej kostce. Jeśli chodzi o kontrolkę AIR-BAG to w tym wątku przewinął się ten temat - w pierwszych 100str.- bliżej Ci nie określę bo sam musiałbym przeczytać go jeszcze raz. Czy został rozwiązany - nie wiem. Z tego co pamiętam była mowa o inwersji sygnału z 1 na 0. Niektóre sterowniki AIR-BAG podobno mają oba wyjścia i wystarczyło podpiąć sterowanie kontrolką w inne miejsce, ale to wszystko nie sprawdzone info - poczytaj wątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeszukałem i dokładnie nic na mój temat, jest co prawda ale zegary o innym nr i chyba młodsze, moje zegary to 8D0820043H, starych nie pamiętam, ale były tak jak moje auto z 96 roku i WSZYSTKO działa tak jak powinno za wyjątkiem właśnie tek kontrolki poduszki, sterownik tez juz wymieniłem miałem 8a0959655C i ten sam wstawiłem nowy i w VAG jest tylko komunikat " 1025 Uszkodzenie kontrolki airbag przerwa lub zwarcie do masy" i po za tym jest OK. Może ktoś ma schemat do tego, albo jakiś pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeszukałem i dokładnie nic na mój temat, jest co prawda ale zegary o innym nr i chyba młodsze, moje zegary to 8D0820043H, starych nie pamiętam, ale były tak jak moje auto z 96 roku i WSZYSTKO działa tak jak powinno za wyjątkiem właśnie tek kontrolki poduszki, sterownik tez juz wymieniłem miałem 8a0959655C i ten sam wstawiłem nowy i w VAG jest tylko komunikat " 1025 Uszkodzenie kontrolki airbag przerwa lub zwarcie do masy" i po za tym jest OK. Może ktoś ma schemat do tego, albo jakiś pomysł

No i masz rozwiązanie :wink4: Sterowanie kontrolką jest odwrotne w stosunku do starych zegarów :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzyniu watek o montazu FISa jest bardzo obszerny jak widac i na prawde wszystko o co pytasz jest w tym watku. Niedawno zakladalem FISa u siebie wiec wiem.

Co do pinow w manetce, to nie wiem jak w przedlifcie, ale w polifcie masz jasnobrazowa podluzna kostke z 6 pinami. Pin 5 i 6 mialem juz zajety. Za obsluge FISa natomiast odpowiada pin 1-4, gdzie pod odpowieni pin podlaczasz:

1 - przycisk dol w odpowiedniej kostce licznika

2 - przycisk gora w odpowiedniej kostce licznika

3 - masa

4 - przycisk reset w odpowiedniej kostce licznika

Nie wiem tylko czy nie zamienilem kolejnoscia przycisku gora/dol. Ale wydaje mi sie ze tak wlasnie to u siebie podlaczalem.

mam pytanko odnosnie manetki FIS ... mozna ja rozebrac????

bo sie zjabalo i nie dziala na dol;/ a kable itp wszystko ok podlaczone :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeszukałem i dokładnie nic na mój temat, jest co prawda ale zegary o innym nr i chyba młodsze, moje zegary to 8D0820043H, starych nie pamiętam, ale były tak jak moje auto z 96 roku i WSZYSTKO działa tak jak powinno za wyjątkiem właśnie tek kontrolki poduszki, sterownik tez juz wymieniłem miałem 8a0959655C i ten sam wstawiłem nowy i w VAG jest tylko komunikat " 1025 Uszkodzenie kontrolki airbag przerwa lub zwarcie do masy" i po za tym jest OK. Może ktoś ma schemat do tego, albo jakiś pomysł

No i masz rozwiązanie :wink4: Sterowanie kontrolką jest odwrotne w stosunku do starych zegarów :wink4:

Dokładnie wiem że jest coś nie tak, ale co z tym zrobić :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzyniu watek o montazu FISa jest bardzo obszerny jak widac i na prawde wszystko o co pytasz jest w tym watku. Niedawno zakladalem FISa u siebie wiec wiem.

Co do pinow w manetce, to nie wiem jak w przedlifcie, ale w polifcie masz jasnobrazowa podluzna kostke z 6 pinami. Pin 5 i 6 mialem juz zajety. Za obsluge FISa natomiast odpowiada pin 1-4, gdzie pod odpowieni pin podlaczasz:

1 - przycisk dol w odpowiedniej kostce licznika

2 - przycisk gora w odpowiedniej kostce licznika

3 - masa

4 - przycisk reset w odpowiedniej kostce licznika

Nie wiem tylko czy nie zamienilem kolejnoscia przycisku gora/dol. Ale wydaje mi sie ze tak wlasnie to u siebie podlaczalem.

mam pytanko odnosnie manetki FIS ... mozna ja rozebrac????

bo sie zjabalo i nie dziala na dol;/ a kable itp wszystko ok podlaczone :gwizdanie:

ponoc sie da i ktos to juz na forum opisywal - ale nie wiem czy po rozebraniu dobierzesz odpowiedni mikrostyk ktory tam siedzi w srodku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a da sie jakos przeczyscic ten styk?? bo czasami mi sie zacina i nie chce dzialac trzeba mocniej przycisnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyznam sie szczerze, ze nie wiem. Musialbys rozebrac i sprawdzic. A sprawdziles czy to nie jest wina przetartego przewodu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn przypuszczam ze ten przycisk nie lapie bo zalezy pod jakim katem przycisne to dziala. a jest to jakos rozbieralne wogole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu się zbyt dużo kurzu do środka dostało i dlatego nie łączy ;) WD-40 może by coś zdziałało :mysli: A co do rozbieralności to wszystko się da (czasami tylko trzeba ładnie posklejać) Nie wiem jak w manetkach jest ale czy to różnica jaki tam styk by siedział? aby łączyło i schludnie wyglądało, wielkich prądów tam nie ma to można rezać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...