Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Okazało się że po długim diagnozowaniu samochodu u mechanika muszę wymienić licznik. Numery obecnego licznika to 8D0 919 033CX oraz VDO 110.308.695/002 tylko nigdzie nie mogę znaleźć używanego o tych samych parametrach. Pytanie moje czy mogę zamienić taki licznik na inny model? np. 8D0 919 033C.

Ewentualnie czy ktoś się spotkał z takim samym wątkiem jak ten tylko dla B5? --> http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/rodzaje-lista-licznikow-monochromatyczne-kolorowe-wersja-europejska-279215/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Możesz , cx na koncu oznacza ze jest pozniejsza wersja tzn później wyprodukowana tego samego licznika , pewnie ktoś w serwisie juz go wymieniał, ogólnie mozesz każdy licznik benzynowy wsadzić do siebie, nawet anglik i dać tarcze od siebie prędkościomierza bo jest tak samo wyskalowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W samym liczniku a konkretniej w pamięci EEPROM o ile się nie myle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy te zegary będą pasować do A4 B5 95r?

AUDI A4 B5 95-98 LICZNIK ZEGARY 8D0919880M (4317299914) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Obecnie mam licznik wyskalowany do 220km/h

Już wiem, inne kostki.

Nawiasem mówiąc strasznie zdzierają za sprawne liczniki z fisem. 300zł za licznik do 19 letniego auta?

LICZNIK ZEGAR 1.9 TDI FIS EU AUDI A4 B5 96-98r (4382392985) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy licznik jest od 1998-1999

drugi 1996-1998 no i fis ładny. A sam wyświetlacz to te 250-350zł, więc?

No i oba VDO.

1/2 czy full FIS VDO do polifta wart jest od 350-750zł. Skąd te ceny? Może z d*py, jak wszystko.

---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ----------

allclustersrev.jpgbackharnessrev.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha najlepszy tekst : " chyba nie wyświetla wszystkiego kilometry które się kasuje " :polew:

A to tylko inspekcja olejowa :facepalm:

Ale zawsze mozesz ponegocjowac cenę ze skoro uważa ze uszkodzony to niech opusci coś z ceny :naughty:

---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ----------

350 -750 są warte ale ja kupuje po stowce :-D:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No daj trochę postraszyć :P Muszę sobie zrobić dobry grunt przed wystawieniem swojego :grin:

Targuj na 100 jako uszkodzony a jak powie 200 to się nie wahaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, tych pierwszych liczników jak na lekarstwo a takiego właśnie potrzebuje. W podobnej cenie da się już kupić licznik do B6 czy B7 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten licznik jest w 100 % sprawny, targuj cenę, ta inspekcje to vagiem wyłączysz, za 200 juz się opłaca, targuj od 100 jak Marcin mówi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem, też się z tego śmiałem. A inspekcje kasowałem już kilka razy w swoim żadna to trudność jak ma się vaga. Raczej o 1/3 ceny nie zejdzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u Was w przedlifcie w liczniku z fisem jest tak ze wskazówka temperatury płynu stoi po włączeniu zapłonu na 60* i w pionie jak jest 90* bo w prze zmianą licznika po włączeniu zapłonu wskazówka lezaka z lewej strony ponizej 60* i w miarę rozgrzewania ruszala w stronę 90* a gdy klimatronic pokazywał 81* to wskaźnik stal juz pionowo. A teraz jest calkiem inaczej :) mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi :P

Wysłane z telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz ze wymiana wyświetlacza kilometrów to conajmniej 100 bo juz się dowiadywales o ile na wymianie się skończy i targuj :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Ma ktoś numery miski olejowej na taką z dziureczką na czujnik ? :) Czujnik mam, ale sobie fruwa w powietrzu :P

Dzięki !

Anyone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź w etke wybierz auto z 2000 r klekot i myk , masz numer miski, porównaj nr bloków silnika twojego i takiego z 2000 r , na logikę jeśli bloki maja takie same nr tzn ze miska będzie pasowac , tak czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u Was w przedlifcie w liczniku z fisem jest tak ze wskazówka temperatury płynu stoi po włączeniu zapłonu na 60* i w pionie jak jest 90* bo w prze zmianą licznika po włączeniu zapłonu wskazówka lezaka z lewej strony ponizej 60* i w miarę rozgrzewania ruszala w stronę 90* a gdy klimatronic pokazywał 81* to wskaźnik stal juz pionowo. A teraz jest calkiem inaczej :) mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi :P

Wysłane z telefonu stacjonarnego.

Mam identycznie, jak startowało na starym liczniku to przed 60*c i stawało tak na skraju 90*c , teraz natomiast startuje jak u Ciebie od 60 i równo na 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie. Czy w licznikach II lift (białe podświetlanie, elektroniczny zegarek) jest komunikat otwartej maski? Na forum A6 piszą że w C5 była taka funkcja. Mam poliftowe wzmocnienie czołowe więc również i mikrostyk który wykorzystywany był między innymi w alarmie tak jak i w A6 C5.

---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ----------

A dobra, chyba znalazłem. Zielona wtyczka, pin 25 - sygnał otwarcia maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie. Czy w licznikach II lift (białe podświetlanie, elektroniczny zegarek) jest komunikat otwartej maski?

Nie.

Styk w zamku jest używany tylko do alarmu i do "resetowania błędu" jak np. niski stan oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie. Czy w licznikach II lift (białe podświetlanie, elektroniczny zegarek) jest komunikat otwartej maski?

Nie.

Styk w zamku jest używany tylko do alarmu i do "resetowania błędu" jak np. niski stan oleju.

Aha, tak czy siak warto go podłączyć.

Wiesz może jak to idzie? W sensie czy jest to tylko masa, czy idzie plus do licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...