Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Kwestia roczników , poradnik dotyczy ostatniego liftu ;)

Maciej6001 też z tym walczył /walczy

Dokładnie też mam z tym problem [emoji16]

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Kicaj możesz dokładnie opisać jak to zrobiłeś?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pytanie do tych którzy musieli zmienić w liczniku diody od immobilizera i airbaga na żarówki aby kontrolki działały. Jakie żarówki zastosowaliście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi generalnie o to że diody puszczają sygnał tylko w jedna stronę i gdy damy je na piny od licznika to sygnał wędruje tam i nie powraca. Ten wracający sygnał robi tą warację. A dokładne zdjęcia i schemat mogę ci wysłać ale dopiero w środę ale musisz się przypomnieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi generalnie o to że diody puszczają sygnał tylko w jedna stronę i gdy damy je na piny od licznika to sygnał wędruje tam i nie powraca. Ten wracający sygnał robi tą warację. A dokładne zdjęcia i schemat mogę ci wysłać ale dopiero w środę ale musisz się przypomnieć :)

Maciej czyli mniej więcej tak jak Ci pisałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany gdzieś było na forum jak przerobić wskaźnik temperatury oleju żeby pokazywało licznik z białym podświetleniem a samochód 95 pomoże ktoś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie utknąłem w ACK w którym miejscu jest przewód od spalania ? W ecu są 4 kostki.

Olej juz wiem bo podrzucił mi Banan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pin 18 ECU powinien być ale skoro masz stary ECU z 4 wtykami ( chociaż w ACK powinny byc dwie wtyki , może to AAH? ) to są możliwości:

- to pin 12 wtyki C ( jak bedzię kabel zielono-czarny to z immo kabelek )

- to pin 11 wtyki B

Jeśli to automat to kabelek będzie już wyciągnięty do wtyczek koło ECU

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pin 18 ECU powinien być ale skoro masz stary ECU z 4 wtykami ( chociaż w ACK powinny byc dwie wtyki , może to AAH? ) to są możliwości:

- to pin 12 wtyki C ( jak bedzię kabel zielono-czarny to z immo kabelek )

- to pin 11 wtyki B

Jeśli to automat to kabelek będzie już wyciągnięty do wtyczek koło ECU

Tfu pomyliło mi sie z moim ABC :grin:

Mam 2 wtyki. Czyli 18 pin do ECU ? W ACK ? To spalanie .

Patrzę ze o olej tez sie pytałem na 4 kostki :/ jakbyś mógł mi rownież pomoc w tym temacie.

Edytowane przez darek995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pin 18 , ale tak jak pisalem kabelek może być już w brązowej wtyce koło ECU pin 3

Co do oleju to nic nie zmienia bo czujnik nie jest do ECu wpiety i tak , od temp. Oleju kabel będzie w pinie 4 czarnej wtyki koło ECu kabel nieb-bialy

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opanowałem tego FISa kostki z spalaniem czy temperatura oleju sa takie same dla 2.6, 2.8 czy 1.8 a nawet chyba 1.9tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie , trafił mi sie licznik z fis plus manetka za śmieszny hajs :) ( 80 zł wszystko sprawne ) z tym ze licznik jest z 1.6 bodajże , mój licznik z 2.6 tez ma fis ale wyświetlacz tzn taśma padła ( a raczej ja przesadziłem z murowaniem ) wystarczy zgrać wsad z mojego licznika i wsadzić do tego z 1.6 czy w 1.6 idzie przekodować żeby latał z motorem 2.6 ??

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie , trafił mi sie licznik z fis plus manetka za śmieszny hajs :) ( 80 zł wszystko sprawne ) z tym ze licznik jest z 1.6 bodajże , mój licznik z 2.6 tez ma fis ale wyświetlacz tzn taśma padła ( a raczej ja przesadziłem z murowaniem ) wystarczy zgrać wsad z mojego licznika i wsadzić do tego z 1.6 czy w 1.6 idzie przekodować żeby latał z motorem 2.6 ??

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Bierzesz VAG -> Instruments -> Recode.

I tam wpisujesz ten sam kod co masz u siebie obecnie.

Bodajże 00462

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie , trafił mi sie licznik z fis plus manetka za śmieszny hajs :) ( 80 zł wszystko sprawne ) z tym ze licznik jest z 1.6 bodajże , mój licznik z 2.6 tez ma fis ale wyświetlacz tzn taśma padła ( a raczej ja przesadziłem z murowaniem ) wystarczy zgrać wsad z mojego licznika i wsadzić do tego z 1.6 czy w 1.6 idzie przekodować żeby latał z motorem 2.6 ??

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Bierzesz VAG -> Instruments -> Recode.

I tam wpisujesz ten sam kod co masz u siebie obecnie.

Bodajże 00462

wielkie dzięki kolego !! sprawdzę jaki mam u siebie i przepisze :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Mam problem a mianowicie. Po wymianie licznika pół FIS na pełny FIS po zgaszeniu auta i zamknięciu na kluczyk świeci się podświetlenie RADIA i nie chce zgasnąć.
Wie ktoś o co może chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich

Pomozcie mi bo nie wiem jak jest z klapa bagażnika. Wyswietla mi się po wlaczeniu stacyjki i pozniej co jakis czas potrafi sie zapalic. Ten przewod odpowiedzialny za nia z kostki podlaczylem do masy ale nic to nie zmieniło po podaniu plusa tez brak reakcji. Wiecie może gdzie to podpiąć?

Jak macie z temp oleju? Czujnik mam niebieski w podstawie filtra. Po przejechaniu okolo 5km wskazowka zaczyna sie podnosić po przejechaniu 10km z predkoscia miedzy 60 a 80km/h mam przy obecnych warunkach pogodowych temperaturę oleju między 80 a 90°C. Tez tak macie czy czyjnik powinien byc czarny on ma inne wartości z tego co czytalem i pokazuje wyższą ale mnie interesuje ktora jest prawidłowa.

Edytowane przez osa_84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany mam problem u mnie w zegarami w polu recode jest tylko 5 cyfr a potrzebuje zmienić na 7 (dopisać 2 zera z przodu) żeby vfiz wyświetlał mi informacje w RDS. Co może być nie tak? Przy zmianę na 7 cyfr wywala błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...