osa_84 2 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 (edytowane) Podobno najbezpieczniej z dodatkowego czujnika ktory trzeba dołożyć. Ja tak u siebie zrobilem i jest ok. Czujnik używany na szrocie z przewodem można za 5 zl dostac. Jak podepniesz sie pod klimatronik to sa różne problemy. Opisane bylo na początkowych stronach. Edytowane 9 Grudnia 2016 przez osa_84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 (edytowane) Wszystkie 3 kostki są inne, do zmiany. Co i jak trzeba przepiąć opisałem w pliku pdf który wrzuciłem kilka stron wcześniej w tym temacie.Dzięki za odpowiedź.Nie chciałbym ciąć ori wiązki, czy jest możliwość zrobienia przejściówki? Na szrocie gdzie czasami bywam, są trzy audiczki przedlifty więc kostek jest od koloru do wyboru Edytowane 9 Grudnia 2016 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Wszystkie 3 kostki są inne, do zmiany. Co i jak trzeba przepiąć opisałem w pliku pdf który wrzuciłem kilka stron wcześniej w tym temacie.Dzięki za odpowiedź.Nie chciałbym ciąć ori wiązki, czy jest możliwość zrobienia przejściówki? Na szrocie gdzie czasami bywam, są trzy audiczki przedlifty więc kostek jest od koloru do wyboru Jest możliwość - znajdź licznik przedliftowy z rozwalonym FISem - z licznika potrzebujesz wylutować gniazda wtyczek. Znajdź też auto które ma licznik po pierwszym lifcie (zegarek z cyferkami) i upierdziel wtyczki licznika z przewodami(tak ok 20cm). Potem już tylko zabawa z lutownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso1985 0 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Dzięki to będę szukać tego czujnika temperatury Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Ma ktoś na zbyciu czerwoną kosteke 20 pin do fis? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiA4B6 1 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 działał ktoś z kontrolą żarówek ? nie mogę namierzyć żadnego schematu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 W poradniku soulmastera jest opisane co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso1985 0 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 I sie okazało że licznik jest od benzyny ale V6,teraz jak to przekodować i czym na 4 cylindry bo pokazuje na wolnych obrotach 500 okolo.Dałem na mase pin 9,19,16,świeci sie i pika kontrolka spryskiwaczy,i świeci air bag.Kto pomorze? Jeszcze bym zapomniał klima sama sie zalącza i wyłącza i pika przy liczniku,jesli ręcznie ją wyłącze jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiA4B6 1 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 (edytowane) W poradniku soulmastera jest opisane co i jak ok mam juz , podziękował Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 9 Grudnia 2016 przez LukiA4B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj112 2 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 I sie okazało że licznik jest od benzyny ale V6,teraz jak to przekodować i czym na 4 cylindry bo pokazuje na wolnych obrotach 500 okolo.Dałem na mase pin 9,19,16,świeci sie i pika kontrolka spryskiwaczy,i świeci air bag.Kto pomorze? Jeszcze bym zapomniał klima sama sie zalącza i wyłącza i pika przy liczniku,jesli ręcznie ją wyłącze jest ok? W poradniku masz wszystko Kodowanie vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa_84 2 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ja dzis zmienialem z 6 na 4 cylindry moge Ci podesłać kodowanie jak jeszcze nie znalazłeś Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso1985 0 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ja dzis zmienialem z 6 na 4 cylindry moge Ci podesłać kodowanie jak jeszcze nie znalazłeś Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka byłem u dwóch elekromechaników, i oni nie umią tego zrobić choć mają chiptuning.ręce mi opadają.I nie wiem co zrobić z tą kontrolką sprysków.Powiedzcie mi czy prędkościomierz normalnie działa czy przekłamuje tak jak obrotomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa_84 2 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) No prosze Cie ja pierwszy raz widzialem ten program o od razu zmienilem. W poradniku sa inne aplikacje ale w polskim vagu jest podobnie. Taka sama zasada zmiany. Spryski na stale do masy jak nie masz czujnika i po kłopocie ale czujnik i oring w salonie skody kupilem i fajna sprawa nie trzeba sprawdzac czy juz trzeba uzupelnic czy nie. Groszowa sprawa. Predkosciomierz dziala poprawnie tylko obroty zaniza. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Edytowane 10 Grudnia 2016 przez osa_84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso1985 0 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 No prosze Cie ja pierwszy raz widzialem ten program o od razu zmienilem. W poradniku sa inne aplikacje ale w polskim vagu jest podobnie. Taka sama zasada zmiany. Spryski na stale do masy jak nie masz czujnika i po kłopocie ale czujnik i oring w salonie skody kupilem i fajna sprawa nie trzeba sprawdzac czy juz trzeba uzupelnic czy nie. Groszowa sprawa. Predkosciomierz dziala poprawnie tylko obroty zaniza. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka spryskiwacze w masie(czerwona kostka pin 9)i dalej swieci.To tak sie mechaniki znają.A co zrobić z airbagiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa_84 2 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ja zostawiłem ale mozna zrobic inwersje sygnału sa schematy w tym wątk. Jak nadal swieca to sprawdź jeszcze raz czy dobrze podpiete bo tam cudow nie ma musi zgasnac po masie Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso1985 0 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ja zostawiłem ale mozna zrobic inwersje sygnału sa schematy w tym wątk. Jak nadal swieca to sprawdź jeszcze raz czy dobrze podpiete bo tam cudow nie ma musi zgasnac po masie Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka narazie mam to zapięte na pinach z kompa.teraz składam ori kostkę.W przyszłym tygodniu montuje reszte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa_84 2 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 A masz jakis kabelek żeby sobie ten licznik przekodowac? Rob dokladnie na spokojnie bo ja np. bledow nie uniknalem i mialem 3 piny do przepiecia. Moze Ci cos nie łączy i dlatego brak płynu Ci sie wyswietla. Zalozysz do auta to sprawdzisz. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso1985 0 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 A masz jakis kabelek żeby sobie ten licznik przekodowac? Rob dokladnie na spokojnie bo ja np. bledow nie uniknalem i mialem 3 piny do przepiecia. Moze Ci cos nie łączy i dlatego brak płynu Ci sie wyswietla. Zalozysz do auta to sprawdzisz. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka nie mam kabla zeby sie połączyc z autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiA4B6 1 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 pany , założyłem licznik przed liftem z fisem , przekodowalem na 6 cylindrów i wszystko było ok , dzisiaj zmieniałem ako bo stary był nie pewny a drugi mam 100% sprawny , po zmianie dziwnie zachowuje się wskazówka od prędkościomierza , po włączeniu zapłonu drży kilka sekund i zatrzymuje sie kreskę wyżej niż 0 , pozniej działa niby ok , po zgaszeniu znowu drży i wskakuje kreska wyżej , o co chodzi ?? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso1985 0 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Koledzy jakim vagiem przekodowac te cylindry.mam vag com 2.5 i 4.9 da radę tym? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Koledzy jakim vagiem przekodowac te cylindry.mam vag com 2.5 i 4.9 da radę tym? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Interfejs mam v skan vag kkl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiA4B6 1 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 nie wiem czy tym akurat ale ja robie to VCDS 15.7 bodajże , musisz sprawdzić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się