Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Podobno najbezpieczniej z dodatkowego czujnika ktory trzeba dołożyć. Ja tak u siebie zrobilem i jest ok. Czujnik używany na szrocie z przewodem można za 5 zl dostac. Jak podepniesz sie pod klimatronik to sa różne problemy. Opisane bylo na początkowych stronach.

Edytowane przez osa_84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wszystkie 3 kostki są inne, do zmiany. Co i jak trzeba przepiąć opisałem w pliku pdf który wrzuciłem kilka stron wcześniej w tym temacie.

Dzięki za odpowiedź.

Nie chciałbym ciąć ori wiązki, czy jest możliwość zrobienia przejściówki? Na szrocie gdzie czasami bywam, są trzy audiczki przedlifty więc kostek jest od koloru do wyboru :D

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie 3 kostki są inne, do zmiany. Co i jak trzeba przepiąć opisałem w pliku pdf który wrzuciłem kilka stron wcześniej w tym temacie.

Dzięki za odpowiedź.

Nie chciałbym ciąć ori wiązki, czy jest możliwość zrobienia przejściówki? Na szrocie gdzie czasami bywam, są trzy audiczki przedlifty więc kostek jest od koloru do wyboru :D

Jest możliwość - znajdź licznik przedliftowy z rozwalonym FISem - z licznika potrzebujesz wylutować gniazda wtyczek. Znajdź też auto które ma licznik po pierwszym lifcie (zegarek z cyferkami) i upierdziel wtyczki licznika z przewodami(tak ok 20cm). Potem już tylko zabawa z lutownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki to będę szukać tego czujnika temperatury

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Ma ktoś na zbyciu czerwoną kosteke 20 pin do fis?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działał ktoś z kontrolą żarówek ? nie mogę namierzyć żadnego schematu :(

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poradniku soulmastera jest opisane co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I sie okazało że licznik jest od benzyny ale V6,teraz jak to przekodować i czym na 4 cylindry bo pokazuje na wolnych obrotach 500 okolo.Dałem na mase pin 9,19,16,świeci sie i pika kontrolka spryskiwaczy,i świeci air bag.Kto pomorze?


Jeszcze bym zapomniał klima sama sie zalącza i wyłącza i pika przy liczniku,jesli ręcznie ją wyłącze jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poradniku soulmastera jest opisane co i jak

ok mam juz , podziękował

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez LukiA4B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I sie okazało że licznik jest od benzyny ale V6,teraz jak to przekodować i czym na 4 cylindry bo pokazuje na wolnych obrotach 500 okolo.Dałem na mase pin 9,19,16,świeci sie i pika kontrolka spryskiwaczy,i świeci air bag.Kto pomorze?

Jeszcze bym zapomniał klima sama sie zalącza i wyłącza i pika przy liczniku,jesli ręcznie ją wyłącze jest ok?

W poradniku masz wszystko

Kodowanie vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzis zmienialem z 6 na 4 cylindry moge Ci podesłać kodowanie jak jeszcze nie znalazłeś

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzis zmienialem z 6 na 4 cylindry moge Ci podesłać kodowanie jak jeszcze nie znalazłeś

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

byłem u dwóch elekromechaników, i oni nie umią tego zrobić choć mają chiptuning.ręce mi opadają.I nie wiem co zrobić z tą kontrolką sprysków.Powiedzcie mi czy prędkościomierz normalnie działa czy przekłamuje tak jak obrotomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prosze Cie ja pierwszy raz widzialem ten program o od razu zmienilem. W poradniku sa inne aplikacje ale w polskim vagu jest podobnie. Taka sama zasada zmiany. Spryski na stale do masy jak nie masz czujnika i po kłopocie ale czujnik i oring w salonie skody kupilem i fajna sprawa nie trzeba sprawdzac czy juz trzeba uzupelnic czy nie. Groszowa sprawa. Predkosciomierz dziala poprawnie tylko obroty zaniza.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez osa_84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prosze Cie ja pierwszy raz widzialem ten program o od razu zmienilem. W poradniku sa inne aplikacje ale w polskim vagu jest podobnie. Taka sama zasada zmiany. Spryski na stale do masy jak nie masz czujnika i po kłopocie ale czujnik i oring w salonie skody kupilem i fajna sprawa nie trzeba sprawdzac czy juz trzeba uzupelnic czy nie. Groszowa sprawa. Predkosciomierz dziala poprawnie tylko obroty zaniza.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

spryskiwacze w masie(czerwona kostka pin 9)i dalej swieci.To tak sie mechaniki znają.A co zrobić z airbagiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zostawiłem ale mozna zrobic inwersje sygnału sa schematy w tym wątk. Jak nadal swieca to sprawdź jeszcze raz czy dobrze podpiete bo tam cudow nie ma musi zgasnac po masie

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zostawiłem ale mozna zrobic inwersje sygnału sa schematy w tym wątk. Jak nadal swieca to sprawdź jeszcze raz czy dobrze podpiete bo tam cudow nie ma musi zgasnac po masie

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

narazie mam to zapięte na pinach z kompa.teraz składam ori kostkę.W przyszłym tygodniu montuje reszte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz jakis kabelek żeby sobie ten licznik przekodowac? Rob dokladnie na spokojnie bo ja np. bledow nie uniknalem i mialem 3 piny do przepiecia. Moze Ci cos nie łączy i dlatego brak płynu Ci sie wyswietla. Zalozysz do auta to sprawdzisz.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz jakis kabelek żeby sobie ten licznik przekodowac? Rob dokladnie na spokojnie bo ja np. bledow nie uniknalem i mialem 3 piny do przepiecia. Moze Ci cos nie łączy i dlatego brak płynu Ci sie wyswietla. Zalozysz do auta to sprawdzisz.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

nie mam kabla zeby sie połączyc z autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany , założyłem licznik przed liftem z fisem , przekodowalem na 6 cylindrów i wszystko było ok , dzisiaj zmieniałem ako bo stary był nie pewny a drugi mam 100% sprawny , po zmianie dziwnie zachowuje się wskazówka od prędkościomierza , po włączeniu zapłonu drży kilka sekund i zatrzymuje sie kreskę wyżej niż 0 , pozniej działa niby ok , po zgaszeniu znowu drży i wskakuje kreska wyżej , o co chodzi ??

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jakim vagiem przekodowac te cylindry.mam vag com 2.5 i 4.9 da radę tym?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Koledzy jakim vagiem przekodowac te cylindry.mam vag com 2.5 i 4.9 da radę tym?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Interfejs mam v skan vag kkl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy tym akurat ale ja robie to VCDS 15.7 bodajże , musisz sprawdzić

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...