Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

43 minuty temu, Fazii napisał:

Przy obecnym ecu i silniku jakie masz dałbym sobie spokój z wkladaniem zegarów poliftowych. Za dużo rzeźbienia. Zmiana kostek, czujnik w miskę trzeba dać, zmiana zbiornika wyrównawczego itd.

Jak zmienisz motor na 2.7 i wiazkę to wtedy montuj polifta.

 

Dobrze wszystko fajnie a teraz niech ktoś mi powie co ta wiązka łączy dokładnie ? 

Ecu silnik tzn wszystkie podzespoły (wtryski zapłon przepływomierz przepustnica itd ) i kończy się s którym miejscu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W puszcze ECU na podszybiu , tam obok są wtyczki łączące wiązkę w środku auta z tą z spod maski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Banan napisał:

W puszcze ECU na podszybiu , tam obok są wtyczki łączące wiązkę w środku auta z tą z spod maski

Wiec dobrze myśle, ze będę musiał połączyć tylko wiązkę od tego miejsca z podszybiem do silnika i powinno cykać ? (Chodzi o nowy silnik) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robimy offtop - to nie jest takie plug and play , zwłaszcza że masz przedlifta 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z góry dzięki za pomoc w przekladce licznika!! Zostało tylko dodać radio i drzwi oraz wymiana czujnika oleju;)

Panowie mam pytanie. Bardzo wariuje mi spalanie chwilowe tzn czasami działa bardzo fajnie a czasami na postoju zamiast pokazywać 0.00 pokazuje różnie czyżby zmiana swadą anglika na Europę miała wpływ??

IMG_20171126_113046-3120x2340-1560x1170.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na postoju pokaże ostatnia wartość , nie aktualizuje się wtedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przemolll napisał:

Panowie z góry dzięki za pomoc w przekladce licznika!! Zostało tylko dodać radio i drzwi oraz wymiana czujnika oleju;)

Panowie mam pytanie. Bardzo wariuje mi spalanie chwilowe tzn czasami działa bardzo fajnie a czasami na postoju zamiast pokazywać 0.00 pokazuje różnie czyżby zmiana swadą anglika na Europę miała wpływ??

IMG_20171126_113046-3120x2340-1560x1170.jpg

Po co zmieniales wsad na europę skoro tarcza predkosciomierza u ciebie to zamiennik uk na Eu. Teraz jadąc 100km/h licznik pokazuje Ci 130km/h:huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Fazii napisał:

Po co zmieniales wsad na europę skoro tarcza predkosciomierza u ciebie to zamiennik uk na Eu. Teraz jadąc 100km/h licznik pokazuje Ci 130km/h:huh:

Fazii mam już licznik z a6 na przekladke tarcz tylko nie mam kiedy zrobić?

 Myślałem że to już wszystko ale widać nie? 

ChodZi o błąd AIR BAG myślałem że wywalilo jak odpinalem poduszkę ale okazuje się że po sprawdzeniu vag comem mam tylko błąd czujnika oleju. A na liczniku wyświetla się także AIR BAG. 

pytanie jeżeli bym pomylił bym kabelki to powinno być coś jeszcze nie tak oprócz air bag?? 

Nie mówię o immo bo usunięte.

A korzystałem z tej rozpisanie co na zdjeciu.

 

IMG_20171126_113046-3120x2340-1560x1170.jpg

Screenshot_20171126-161523.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przelozyles pin 6 z niebieskiej na pin 10 zielona to ok.

Przede wszystkim sprawdź vagiem jaki błąd i czy wraca po skasowaniu ale tym razem w module airbag a nie instruments

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba Przelorzylem dobrze;)

Odpinalem poduszkę bez odpiecia aku i pewnie błąd wywalilo. Jutro sprawdzę w module AIR BAG

 

Błąd poduszki skasowany w module fair bag.

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z braku czasu na przełożenie tarcz z Anglika na Europę postanowiłem wgrać stary wsad z Anglika i wyskoczyła mi kontrolka ciśnienia oleju. A na w sadzie z Europę nie bylo. Więc wygrałem wsad na Europę i kontrolka się nie pokazuje. I teraz nie wiem co robić czy szukać czegoś wspólnego z cisnieniem czy coś z wsadem na Europę nie Tak chociaż robił kolega Fazii więc nie wiem co jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź w Instruments i kanał adaptacji 00. Zarwierdz i po robocie 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko do speców z tego forum. Moje autko to a4 b5 afn 99 rok i mam licznik bez fis, a che zalozyc z fisem od a4 b5 2.5 afb 99 rok. Narazie zmiana pinow mnie nie interesuje bo wazniejszy problem jest z immo. Mianowicie nie mam kodu pin i nie wiem jak i czym go wyjac z licznika. Prosze o szczegolowe informacje jak tego dokonac by samochod mogl wogole odpalic, a moze immo da sie jakos wylaczyc?  Potrzebuje opisu krok po kroku jaki mam kupic kabel i jakiego programu do tego uzyc. pzdr

20171206_142324.jpg

20171206_142757.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich to mój pierwszy post na forum :-) Mam do was takie pytanie. Jaki jest numer manetki do sterowania FISem i manetke od kierunków do sterowania tempomatem.  chodzi mi o manetki po liftowe. Bo mam zamiar założyć Full FiS i kompletuje części

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, venom85 napisał:

Witam, mam pytanko do speców z tego forum. Moje autko to a4 b5 afn 99 rok i mam licznik bez fis, a che zalozyc z fisem od a4 b5 2.5 afb 99 rok. Narazie zmiana pinow mnie nie interesuje bo wazniejszy problem jest z immo. Mianowicie nie mam kodu pin i nie wiem jak i czym go wyjac z licznika. Prosze o szczegolowe informacje jak tego dokonac by samochod mogl wogole odpalic, a moze immo da sie jakos wylaczyc?  Potrzebuje opisu krok po kroku jaki mam kupic kabel i jakiego programu do tego uzyc. pzdr

20171206_142324.jpg

20171206_142757.jpg

Pierwszy post się kłania... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fazii przeczytałem pierwszy post i nigdzie nie znalazłem opisu jak wydobyć pin ze starego licznika i jak go wrzucić do nowego. Możesz mi wskazać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=65364]Fazii[/mention] przeczytałem pierwszy post i nigdzie nie znalazłem opisu jak wydobyć pin ze starego licznika i jak go wrzucić do nowego. Możesz mi wskazać?
Poradnik od soulmaster3m...
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fazii a dlaczego nie ma tego opisu tutaj? Tylko trzeba ekstra za chomika bulic? Dzieki, ze mi wskazales bo bym sie nie domyslil, ze trzeba jeszcze cos pobierac...pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=65364]Fazii[/mention] a dlaczego nie ma tego opisu tutaj? Tylko trzeba ekstra za chomika bulic? Dzieki, ze mi wskazales bo bym sie nie domyslil, ze trzeba jeszcze cos pobierac...pzdr
Na pw Ci link pośle
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...