Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam może ktoś pomoże

Mam licznik jaeger aktualnie w aucie

mam też gotowy do podłączenia licznik VDO full FIS wraz  z manetka

AUTKO TO A4 B5 POLIFT 2000r ZEGARY MAJA 3 WYSWIETLACZE  (1/2FIS PRZEBIEG I GODZINA CYFROWE)

PYTANIE JEST JAK WYJAC PIN Z Jaegera  żeby zaadaptować  vdo i komplet  4 kluczykow

jak to było po zjechaniu taśmy

 

Dodam że posiadam kable vag kkl  viakoma  i k+can te co polecaliscie 

i tak podpiałem się pod kompa przez funkcje  vdo pinu nie dało się uzyskać  wogole  nie liczył

(zakładałem  że ten zegar to vdo ale jak się okazało jaeger)

a z magnateli (default)  liczył liczył i skończył liczyć i ani wyniku ani przebiegu ani pinu  nie zczytal ...

program  Vag Commander  1.4

jak mam go zczytać

jakieś rady  ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, przymierzam się do wymiany licznika na FIS i chciałbym się poradzić w kilku kwestiach:

1. Czy ktoś jest w stanie po tarczach mi powiedzieć, czy mój aktualny 1/2 FIS to Jaeger czy VDO? Pytam w kontekście ewentualnej możliwości przekładki tarcz na nowy licznik.

DSC_3439.JPG

2. Mam immo2 i pytanie pod kątem kupna licznika - jaki będzie najlepszy (w sensie, żeby można było go jak najprościej zaadaptować? Najlepiej VDO też z immo2 czy każdy poliftowy VDO będzie tak samo dobry bez różnicy?

3. Pytanie odnoście kupna, z racji, że już wiele forumowiczów przerabiało ten temat. Na allegro nie ma problemu ze znalezieniem FISu, ale ceny są nieraz kosmiczne a i tak gwarancji, że wyświetlacz będzie świecił ładnie. Co radzicie - kupować jak najtaniej i w razie czego wlutować nowy wyświetlacz, czy szukać, bo idzie jeszcze kupić zadbany egzemplarz lub po regeneracji?

Może ktoś z forumowiczów sprzedaje sprawdzone liczniki albo akurat ma na odsprzedaż? Chciałbym kupić licznik w wersji europejskiej w możliwie jak najlepszym stanie.

4. Ostatnio podpinając pod VAGa w sekcji Engine odczytałem kod błędu: 

18062 - Shareware Version. To Decode all DTCs
             P1654 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Ktoś gdzieś pisał na forum, że tyczy się to błędnej komunikacji z licznikiem (albo ja źle zrozumiałem). W każdym razie nie będzie to przeszkadzało przy wymianie licznika?

Z góry dzięki wielkie za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie masz Jaegera.
Każdy poliftowy vdo będzie dobry.
Błąd który Ci wyskakuje jest spowodowany tym, że masz niepełną wersję programu.
Co do tego jaki kupić to wszystko zależy od ceny. Jak będzie tani ze słabym fisem to można kupić i wymienić fis.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki marcin_franz za pomoc :)

Zabieram się za poszukiwanie poliftowego FISa, jeśli ktokolwiek z forum wiedziałby o jakimś godnym polecenia to będę wdzięczny za info na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie. Zacznę od początku. Padły wtryski i komputer. Nie szło sprawdzić nawet błędów, firma regenerująca powiedziała że komputer kaput. Został wymieniony na taki sam te same nr plus licznik i stacyjka wszystko z jednego auta. Auto po tej wymianie nie odpala. Swieci oczywiście immo. Auto A4 b5 98 Ahl polift ale zegary chyba przedlift bo zegar analog z lewej. Proszę o pomoc. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to było immo to by odpalił i zgasł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro szwagier spróbuję go odpalić. Co musi zrobić?Programem VAG tacho lub VAG Commander odczytać pin? Następnie w programie vcds zakodowac kluczyki? Ma taki licznik. Jak krok po kroku zrobić to w vcds? IMG-20180328-WA0001.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Fazii napisał:

Wygoogluj adaptacja immo2

Ale też daje kanał 21?Czym odzyskać pin? Tacho czy Commanderem bo kabel tylko jest chyba taki co do vcds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedziesz według tego --> http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_Key_Matching_(Cluster)

Pin Commanderem, kabel zwykły kkl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.03.2018 o 16:57, marcin_franz napisał:

Pin z Jaegera odczytasz kablem vag tacho. A masz w ogóle immo3?

Sprostowanie licznik to jednak VDO i wynika ze mam immo2

i teraz jest taka sytuacja podłączam vag kkl włączam vcds i tak gdy wchodze w 01 engine mam takie cos a gdy wchodzę w kanał 17 instruments mam  takie cos

Czy ktos jest w stanie mi powiedziec ktore z tych jest pinem Jezeli wgl to pin jest ?InkedBez tytułu_LI.jpg

immobiliser odsyła mnie do 17 kanalu i nic nie wyswietlaIMAG0562.jpg

jakieś rady co dalej

Edytowane przez BlackHazelAudi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak masz immo2

Przez vcds pinu nie wyciagniesz. To co zaznaczyles to po prostu kodowanie ecu i licznika. Blok immo odsyła cie do 17-instruments ponieważ immo Masz w zegarach (Instruments) a nie w immo box jak to było w Przedliftach.

Pin przez Commandera możesz wydobyć 

Ps. Zegary masz zakodowane na silnik V8.

Edytowane przez Fazii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Fazii napisał:

Pin przez Commandera możesz wydobyć 

Ps. Zegary masz zakodowane na silnik V8.

No to juz wiem dlaczego taki bandyta z tego auta skoro V8 :D:grin: Ryczy jak nie jedno camaro :D:grin:

 

a tak na serio to commanderem mam wyciagnac poprzez kabel k+Can czy KKL viakena ?

Edytowane przez BlackHazelAudi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...