Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na razie Paweł mi ogarnie fisa i zobaczymy co dalej nie pokazywało otwartej klapy może tego nie było  w poliftach bo nawet nie widze na rozpiskach pinu od tylnej he he 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak miałeś stare zegary wczesniej to pokazywało ci komunikat o otwartych drzwiach ?

jak tak to teraz zeby zobaczyc komunikat o klapie i drzwiach musisz podłaczyś wiązke do lewego przedniego slupka gdzie sa wszystkie kostki

 

poradnik soul mastera opisuje gdzie masz podłączyc wiazke

innaczej nie zobaczysz komunikatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Paweł za naprawe i zrobienie immo he he teraz hula tylko znów trza było arbaga zaślepić, bo sie zaświeca. Jak złożyłem licznik to wskazówka od prędkościomierza zaczeła skakać jak przyśpieszałem ale chyba wcisnołem bardzo wskazówkę teraz jest ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie prościej  bylo poprostu wyłączyć airbaga  podpinajac się pod kompa wtedy już nie musisz zaslepiac

Edytowane przez BlackHazelAudi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko w kwestii kontrolek od ABS i ESP.

Zmienilem u siebie licznik z 1/2 FIS Jaeger na pelnego FIS VDO. Zaadaptowalem, polaczylem licznik z ECU i zaadaptowalem kluczyki.  Auto odpala, nic zlego sie nie dzieje itd.

Jest tylko jeden problem z dwiema kontrolkami ABS i ESP, otoz ledwo co je widac. Czy to guzikiem sobie wylacze ESP czy zrobie test licznika na Vagu (bledow brak).

Spotkal sie ktos z tym ? Czy to tylko kwestia juz slabych diod ? Tylko troche dziwne, ze akurat kontrolki ktore sa ze soba powiazane tak jakby jednym systemem i obie nagle slabiej swieca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to by moglo tak byc, komus wywalil blad ABS to zakleil by nie rzucalo sie w oczy. 

Jutro sobie na spokojnie rozbiore i sprawdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebralem dzisiaj licznik, nic nie jest podklejone pod tarcze.

Natomiast rano jadac do roboty, kontrolka od ABS chwilowo zapalila sie normalnie, chwile pozniej jakby oslabla i slabo sie swiecila, a kontrolka od ESP caly czas slabo. 

Po robocie, gdzie auto stalo na parkingu na pelnym sloncu, kontrolka od ABS swieci juz normalnie, za kazdym razem tak samo przekrecajac na zaplon czy robiac test na vagu.

Kontrolka od ESP ciagle slabo. Przygladajac jej sie widac, ze deliktanie pulsuje jakby chciala mocniej zaswieci, a nie mogla.

Macie jakies pomysly co to moze byc, czy tylko pozostaje wymiana diody ? Zdjecie pokazuje o ile slabie swieci. Dodatkowo zrzut z Vaga, zastanawiaja mnie te same XXX... po numerze VIN i nr. licznika.

 

20180621_171656.jpg

20180621_190010.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw luty diód, powinno być lepiej. 

Xxxxxxx (normalnie powinien być VIN) czyli licznik nie był fabrycznie w tym samochodzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik jest wymieniony to fakt.

Mam go zakodowane i zaadaptowane do auta. To co jest zamazane na czarna to moj VIN, wczesniej byly xxxxxx... auz5...., teraz jest moj VIN auz5... i xxxxxx... Nie wiem czy to ma jakis wplyw na dzialanie licznika.

Sprobuje w sobote poprawic luty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh proba poprawienia lutow, skonczyla sie tym, ze teraz juz wcale nie swieci ?

Pewnie juz miala dosc zycia, zamowilem sobie nowe mam nadzieje, ze trafie z barwa w miare.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy można przełożyć z licznika (europa) bez FIS'a tarczę prędkości do licznika z pełnym FIS'em (anglika)? Druga rzecz mam właśnie licznik bez Fis'a i, bez wskaźnika ładowania i temperatury oleju. Czy po założeniu z pełnym Fisem będzie działać temperatura oleju czy muszę dołożyć czujnik? Auto mam z 98 roku czyli po 1 lifcie a licznik chciałbym założyć taki:

a74ce9df49dab5618cd0e0bcac74

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli oba liczniki vdo to tarcza podejdzie (mały kawałek będzie do wycięcia). Jak masz uk-nsi to d.... Musisz pamiętać, że po takiej akcji trzeba przerobić wsad aby nie przekłamywało prędkości (samo kodowanie vagiem nie wystarczy). 

Co do wskazań temperatury oleju trzeba będzie dać czujnik w podstawę filtra i puścić sygnał do licznika.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lepiej szukać licznika z Europy? A jak z obrotomierzem? Można włożyć z benzyny do licznika diesla? Licznik mam VDO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można ale w tym przypadku również trzeba edytować wsad lub wgrywać od benzyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z Europy ale od 1.6 albo 1.8 mogą być? Wtedy tylko zmiana na 6 cylindrów wystarczy? + oczywiście immo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...