Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

domyślnie nie świeci to normalne - można to zmienić edycja wsadu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zdradzisz może gdzie to zmienić?

Jakieś rarytasy fajne da się ustawić jeszcze?

Edytowane przez nevi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, nevi napisał:

Zdradzisz może gdzie to zmienić?

Jakieś rarytasy fajne da się ustawić jeszcze?

Komórka 0x1DE robisz na 3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś czujnik temp. zew. ale był uszkodzony to go wywliłem, kupiłem nowy i gdzieś leży. Jak go założę to muszę jeszcze jakiś kabel ciągnąć do licznika? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w starym liczniku miałeś wyświetlacz temperatury? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.12.2018 o 23:59, Fazii napisał:

A w starym liczniku miałeś wyświetlacz temperatury? 

Raczej nie było albo był zaklejony ale czujnik był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Kumpel ma licznik a4 b5  lift  vdo 110.008.942/006; 8d0920980a, 6 zegarów  i zmieniał w nim fis,teraz  chciałby go wsadzic i adoptowac do swojego auta.Szuka magika od licznikow zeby wyciagnac pin,sprawdzic ten fis bo nie wyswietlaja sie ikonki tylko świeci ,zmieni mile na km..kontakt na PW.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dosłownie wszystko napisane w pierwszym poście, jak co zrobić po kolei. Jedynie potrzeba VCDS'a lub Vag'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem świeżo po wywianie licznika pełny fis przedlift na full fis po II lifcie , problemy jakie mam to brzęczący przekaźnik 381 na wyłączonych światłach, niedziałający obrotomierz i dziwnie skacząca temperatura płynu chłodniczego, może ktoś pomóc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura płynu może być oznaką zepsutego silniczka lub samego czujnika, nie działający obrotomierz to pewnie jakiś pin źle podłączony lub źle wsad wgrany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz vaga i zrób test zegarów, odczytaj też temperaturę jaką podają czujniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie działający obrotomierz - vagiem wchodzisz na kanal 60 adaptacji licznika i wbijasz wartość 0

8 godzin temu, galaccika napisał:

dziwnie skacząca temperatura płynu chłodniczego, może ktoś pomóc....

Licznik vdo czy jaeger? Sprawdź czy pin w kostce dobrze siedzi.

8 godzin temu, galaccika napisał:

 brzęczący przekaźnik 381 na wyłączonych światłach

Na której pozycji jest przekaźnik? 

DSC_4816.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro sprawdzę na której pozycji jest ten przekaźnik, bo dziś walczyłem z okablowaniem pod czujnik oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , sprawa się wyjaśniła spustoszenie robił pin od czujnika sprysków który się wysunął i robił zwarcie przekaźnika oraz świrowanie temp. Chłodziwa ,

jednak pozostaje temat obrotomierza ! Znajomy jutro wpada podepnie do kompa i się zobaczy ....dzięki za pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, galaccika napisał:

Panowie , sprawa się wyjaśniła spustoszenie robił pin od czujnika sprysków który się wysunął i robił zwarcie przekaźnika oraz świrowanie temp. Chłodziwa ,

jednak pozostaje temat obrotomierza ! Znajomy jutro wpada podepnie do kompa i się zobaczy ....dzięki za pomoc ?

Kolego który to pin jesteś w stanie jakoś zdjęcie zrobić albo objasnic w którym miejscu on jest? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. czy znajdzie sie specialista do edycji wsadu z anglika bezyna na europe diesel? 

Audi a4b5fl wsad z anglika to 8D0 920 980A

Dodam tez ze próbowałem innych wsadów od diesla, ale nie dziala temp. oleju mianowicie pokaże temperaturę po przekręceniu zapłonu i opada do 0( na oryginalnym wsadzie 8D0 920 980A dziala poprawnie)

Edytowane przez michu430
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...