Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam przedliftowy licznik VDO z fisem i analogowym zegarkiem.

Mam w nim troszkę problem z zimnymi lutami (dla świętego spokoju muszę przelutować cały licznik). Podejrzewam również że stabilizator napięcia padł bo wskazania temp. płynu i paliwa przekłamują. Silniczki na 100% sprawne, podmienione z dawcy - licznik VDO przedlift, numery silniczków takie same. Po podłączeniu licznika, w ciągu kilku minut w okolicach niebieskiej wtyczki grzeje się stabilizator lub rezystory... ktoś miał podobny przypadek? 

Mam jeszcze pytanie dotyczące wiązki licznika, już nie pamiętam z której to wiązki - żółtej czy niebieskiej wtyczki, dokopałem się do tak połączonych ze sobą przewodów: 

https://photos.app.goo.gl/kZ4gEFZAAufa1NJH7

https://photos.app.goo.gl/ZR3LNXtdFiuY7xB17

Ktoś coś kombinował we wiązce licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

16 godzin temu, michu430 napisał:

Witam. czy znajdzie sie specialista do edycji wsadu z anglika bezyna na europe diesel? 

Audi a4b5fl wsad z anglika to 8D0 920 980A

Dodam tez ze próbowałem innych wsadów od diesla, ale nie dziala temp. oleju mianowicie pokaże temperaturę po przekręceniu zapłonu i opada do 0( na oryginalnym wsadzie 8D0 920 980A dziala poprawnie)

Odezwij się na pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Hezen napisał:

Witam. Mam przedliftowy licznik VDO z fisem i analogowym zegarkiem.

Mam w nim troszkę problem z zimnymi lutami (dla świętego spokoju muszę przelutować cały licznik). Podejrzewam również że stabilizator napięcia padł bo wskazania temp. płynu i paliwa przekłamują. Silniczki na 100% sprawne, podmienione z dawcy - licznik VDO przedlift, numery silniczków takie same. Po podłączeniu licznika, w ciągu kilku minut w okolicach niebieskiej wtyczki grzeje się stabilizator lub rezystory... ktoś miał podobny przypadek? 

Mam jeszcze pytanie dotyczące wiązki licznika, już nie pamiętam z której to wiązki - żółtej czy niebieskiej wtyczki, dokopałem się do tak połączonych ze sobą przewodów: 

https://photos.app.goo.gl/kZ4gEFZAAufa1NJH7

https://photos.app.goo.gl/ZR3LNXtdFiuY7xB17

Ktoś coś kombinował we wiązce licznika?

Co do grzania się stabilizatora to wszystko jest w normie.

Mostki wygladają na fabryczne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie już rok temu robilem przekąskę na full fis z licznika z zegarem z liczbami.

Pytanie bo do tego momentu nie wyskakiwały mi żadne błędy ani ci ale dziś pod podpięciu się komputerem mam blady sond i ECU. Najgorsze jest to że na liczniku wszystko ok.

Czy ktoś coś takiego przerabiał??

Dodam że na teście zegarów wszytko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie t są dokładnie błędy? Mogą być sądy na padaniu, pokazują złe wartości i ECU to wyłapał, ale uznał że nie są to błędy krytyczne, a sporadyczne i nie wyświetlił na liczniku. Zacznie wyświetlać checka jak zapłon odetnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Panowie . Mam dwa kable kkl oraz hex can. Auto to a4b5 99rok polift licznik zwykły analog. Czy dam radę zamocować któryś licznik pól albo cały fis którymś z tych kabli ? Czy jak podłącza go tylko i zakoduje to bd śmigać bez podłączania dodatkowych czujników na początek? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej ma ktos na zbyciu szara wtyczke  fis do licznika? pisac na PW

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany który pin jest od wskaznika poziomu paliwa w liczniku poliftowym  z cyfrowym zegarkiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, grippen napisał:

Pany który pin jest od wskaznika poziomu paliwa w liczniku poliftowym  z cyfrowym zegarkiem 

Masz na pierwszej stronie wątku wszystko. Pin 5 niebieska wtyczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś po tym może powiedzieć jaki jest licznik jeger czy vdo? Mój licznik analogowy zegarek bez fis i auto jak w profilu.

Przechwytywanie.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maxero napisał:

Czy ktoś po tym może powiedzieć jaki jest licznik jeger czy vdo? Mój licznik analogowy zegarek bez fis i auto jak w profilu.

Przechwytywanie.PNG

UK-NSI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być problem z przejściem na licznik z pełnym fis'em i zegarkiem cyfrowym od VDO i czy rozpiska pinów z pierwszego postu mi się przyda dla rocznika 98-99?

I immo jest w liczniku i pewnie muszę K-Commandera użyć do wyciągnięcia pinu z licznika

Edytowane przez Maxero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Maxero napisał:

Może być problem z przejściem na licznik z pełnym fis'em i zegarkiem cyfrowym od VDO i czy rozpiska pinów z pierwszego postu mi się przyda dla rocznika 98-99?

Zero problemu. Tak rozpiska 98-99

 

15 godzin temu, Maxero napisał:

I immo jest w liczniku i pewnie muszę K-Commandera użyć do wyciągnięcia pinu z licznika

No np. Commanderem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko , może dziwne pytanie , ale ma ktoś zdjęcie zielonej kostki przedliftowej i żółtej , chodzi mi o różnice kabli , bo nie wiem jak wpiąć się z klimatronikiem a wlasnie zakładam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra przetrzepałem temat odnośnie wskaźnika temp. oleju.

I musi mi ktoś potwierdzić czy dobrze myślę. Auto nie ma w misce czujnika temp. oleju oraz w podstawie filtra oleju.

Mając licznik analogowy zegarek bez fis i bez dodatkowych wskaźników. Zmieniając na full fis z dodatkowymi zegarami i chcąc mieć pokazywanie temp. oleju muszę zmienić miskę na taką do czujnik ,bo ten co jest w podstawę filtra oleju nie będzie mi pokazywał.

Ale jak nie zamontuję czujnika temp. oleju i żeby nie wywalał na fis sensor to trzeba we wsadzie zmienić komórkę 000020x06 na 0A i zmieniam tak 000020x0A?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maxero napisał:

Mając licznik analogowy zegarek bez fis i bez dodatkowych wskaźników. Zmieniając na full fis z dodatkowymi zegarami i chcąc mieć pokazywanie temp. oleju muszę zmienić miskę na taką do czujnik ,bo ten co jest w podstawę filtra oleju nie będzie mi pokazywał.

Dokładnie tak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie jak podłączyć czujnik ten co jest w misce ,bo go będę dodawał i muszę całą wiązkę zrobić do niego też.

PS. Już sobie poradziłem

Edytowane przez Maxero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AD1. Mam licznik VDO z benzyny lecz z tarczą prędkości duże z milami i małe kilometrami. Ale mój licznik ori to UK-NSI i chcę tarczę prędkościomierza dać do tego VDO.

AD2. Czy ten plan ma rację powodzenia czy jest jakaś inna możliwość oraz co trzeba zrobić by to miało ręce i nogi?

AD3. Czy może tarcza prędkościomierza z tego podejdzie

AUDI-A4-B5-8D0919861C-1-8-LICZNIK-ZEGARY
ALLEGRO.PL

Kup teraz na allegro.pl za 35.00 zł - AUDI A4 B5 8D0919861C 1.8 LICZNIK ZEGARY (8257192126). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo...

 AD.4 Czy posiadając ten licznik ze zdjęcia muszę zmieniać wsad czy tylko kodowani robię kodowani i wyciągam pin?

 

Chyba że olać i będę miał w milach większe.

IMG_20190627_205255.jpg

Edytowane przez Maxero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza z uknsi do vdo nie pasuje. Z vdo bez fis pasuje do vdo z fis, trzeba tylko trochę podciąć.

Aby poprawnie wskazywało prędkość po zmianie tarczy trzeba wedytować wsad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...