Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

A wsad jak edytować żeby go nie skopać ,bo tarcze na km/h już mam.

@Fazii w razie co pomógł byś ze wsadem? Oczywiście nie za free coś się dogadamy.

Edytowane przez Maxero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 23.06.2019 o 00:05, Maxero napisał:

Ktoś wie jak podłączyć czujnik ten co jest w misce ,bo go będę dodawał i muszę całą wiązkę zrobić do niego też.

PS. Już sobie poradziłem

Wystarczy schemat z Elsy czy opisać jak idzie wiązka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem coś takiego do czujnika w misce

pin 1 - żółto/czarny - zasilanie z bezpiecznika
pin 2 - brązowy - masa
pin 3 - brązowo/niebieski podłączyć do 15 pinu w zielonej kostce licznika

Czy inaczej?

Wsad ci podeśle jak licznik już do auta podepnę to jak najszybciej na PW ci wyśle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię aktualnie zmianę licznika i mam 2 kostki (zieloną i niebieską) oraz jedną czarną 10 pionową. I brakuje mi pinu 1 i 29 w zielonej kostce. Gdzie ich szukać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fazii wsad podesłałem ci na PW

Dobra a teraz jak to możliwe że jak otwierają się drzwi pasażera to fis pokazuje wszystkie 3 prócz kierowcy?

Edytowane przez Maxero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.06.2019 o 23:30, Maxero napisał:

Ja znalazłem coś takiego do czujnika w misce

pin 1 - żółto/czarny - zasilanie z bezpiecznika
pin 2 - brązowy - masa
pin 3 - brązowo/niebieski podłączyć do 15 pinu w zielonej kostce licznika

Czy inaczej?

Wsad ci podeśle jak licznik już do auta podepnę to jak najszybciej na PW ci wyśle.

pin 1 - żółto/czarny(od 2001) czarno czerwony ('99 do '00)- zasilanie z bezpiecznika nr 5 

Pin 2 - brązowy - masa
pin 3 - od 2001 czerwono szary, pozostałe roczniki niebiesko szary

W dniu 3.07.2019 o 15:21, Maxero napisał:

Robię aktualnie zmianę licznika i mam 2 kostki (zieloną i niebieską) oraz jedną czarną 10 pionową. I brakuje mi pinu 1 i 29 w zielonej kostce. Gdzie ich szukać? 

bo fabrycznie ich nie ma. 29 jest jedynie w a6

W dniu 4.07.2019 o 01:17, Maxero napisał:

Dobra a teraz jak to możliwe że jak otwierają się drzwi pasażera to fis pokazuje wszystkie 3 prócz kierowcy?

Wszystkie pokazuje ok a kierowcy nie? Lamka w podsufitce zapala się po otwarciu drzwi kierowcy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fazii kierowcy pokazuje oddzielnie ,a pozostałe pokazuje jako wszystkie 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz źle podpięte. Sygnały puściłeś w kostkę koło nóg pasażera? 

Mało tego założę się, że lampka w podsufitce mruga po otwarciu drzwi pasażera 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mruga w tym rzecz , i puściłem wiązkę po prawej stronie pasażera w nogach jak w poradniku. Nawet piny sprawdzałem. I jak otworzysz drzwi pasażera prawe przód ,to na fis pokazuje że otwarte są lewe i prawe tylne oraz prawe przednie.  Pin 15 u mnie nie występuje więc łatwo miałem je lokalizować i sprawdzałem.

licznik full fis.JPG

Edytowane przez Maxero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wygląda na to, że nie odciąles starych przewodów a jedynie wpiales się równolegle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciachnij te biało brązowe w które się wlutowales i będzie git 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok

A jeszcze mam pytanie odnośnie tempomatu. Piny po wpinałem tak jak miały iść 1 pin kostki manetki = 7 biała kostka od ecu ,2=8 ,3=9 ,4 i 6 =10 oraz 5 biały miał iśc w pin 8 pomarańczowej ale miałem zajęty i wlutowałem się w przewód bezpiecznika 32. Ale nie uruchamia mi się tempomat. Mimo poprawnego kodowania 11463. Czy może być manetka skopana i czy vcds gdzieś to można sprawdzić. Silnik ma sterowanie DBW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.07.2019 o 22:10, Fazii napisał:

Czyli masz źle podpięte. Sygnały puściłeś w kostkę koło nóg pasażera? 

Mało tego założę się, że lampka w podsufitce mruga po otwarciu drzwi pasażera 

Właśnie ja mam taki problem ze łapka po otwarciu drzwi pasażera mruga. Co może być nie tak??

Dodam że drzwi pokazuje poprawnie oraz star kable odcięte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znany temat - kwestia różnic w podpięciu kabelków właśnie w 99 roku , kiedyś z @Fazii to rozkminialiśmy jak u @Maciej 6001 tak się działo  i jakieś propozycje rozwiązania padły ale ja już nie pamiętam jak to dokładnie było :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, przemolll napisał:

Właśnie ja mam taki problem ze łapka po otwarciu drzwi pasażera mruga. Co może być nie tak??

Dodam że drzwi pokazuje poprawnie oraz star kable odcięte

 

8 godzin temu, Banan napisał:

znany temat - kwestia różnic w podpięciu kabelków właśnie w 99 roku , kiedyś z @Fazii to rozkminialiśmy jak u @Maciej 6001 tak się działo  i jakieś propozycje rozwiązania padły ale ja już nie pamiętam jak to dokładnie było :(

Podepnij pin 1 zielonej kostki licznika do pinu 14 czarnej 15-sto pinowej kostki przy nogach pasażera 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ? ale trzeba nowy kabelek dołożyć?? Z zielon j kostki do czarnej 15 pinowej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Pewnie ktoś już o to pytał jednak ciężko znaleźć to słowami kluczowymi.

Mianowicie przymierzam się do przekładki licznika i pojawiły się pewne obawy i pytania.
Wolę zapytać, niż męczyć się później z "uceglonym" samochodem

1. Potrzebuję nowych transponderów czy mogę śmiało kodować aktualne kluczyki?
2. Po zakodowaniu kluczyków do nowego licznika w momencie kiedy włożę stary licznik, auto powinno odpalać? 
3. Przy dodawaniu kluczyków do nowego licznika w polu "login" wpisuję pin z nowego licznika czy starego? Czy pin starego licznika będzie mi do czegokolwiek potrzebny?
4. Ogólnie jeśli pójdzie coś nie tak to mam szansę na jakieś "recovery"?

1.8 adr 98' pierwszy lift oba zegary z zegarkiem analogowym "12,3,6,9"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...