Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Macie kogos od wymiany fisow chce kupic nowy ale ceny widze poszly w gore moze tu ktos ma na sprzedaz ?

:hi:

Schemat emula jest ok tylko trzeba pomyslec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a jest gdzies rozpiska pinow i gdzie podlaczyc do zegarka cyfrowego sterowanego radiowo ?

To potrzebny jest moduł, tak mi się wydawało, ale to jednorożec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś wrzucić zdjęcie gdzie ma być wkręcony czujnik temperatury oleju w przedlifcie? Bo z tego co na szybko u siebie zaglądałem są 2 "dziury" ale nie przymierzałem czujnika w żadną:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu to dziwne bo wtyka jest na dole zbiorniczka (z tyłu kierunkowskazu)...

to może nie będę zawracał sobie głowy tym powiadomieniem...

dzisiaj odbieram zamówiony czujnik temperatury oleju... 22 zł mnie kosztował może uda się uruchomić wskaźnik na zegarach[br]Dopisany: 24 Marzec 2010, 07:30_________________________________________________Dzisiaj zostały dokonane kolejne prace poprawiające fabrykę tzn.:

- zamontowałem ori wtyczkę do FIS

- zamontowałem i podłączyłem czujnik temperatury oleju co by wszystkie zegarki na liczniku działały, przewód do podłączenia był przez fabrykę przygotowany tylko wystarczyło go podpiąć pod czujnik (trochę gimnastyki było żeby odkręcić tę śrubkę w miejsce której wkręca się czujnik):

- podpiąłem do licznika przewód, od czujnika temperatury oleju, który przy zakładaniu FIS-u od razu sobie wyprowadziłem z komputera

Podłączenie czujnika udało się dzięki wskazówką we wcześniejszych postach kolegi amokka :good:

Zauważyłem, że lewa strona licznika jest mocniej podświetlona od prawej będę musiał się przyjrzeć żaróweczką bo może są nie odpowiedniej mocy :mysli:

proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu to dziwne bo wtyka jest na dole zbiorniczka (z tyłu kierunkowskazu)...

to może nie będę zawracał sobie głowy tym powiadomieniem...

dzisiaj odbieram zamówiony czujnik temperatury oleju... 22 zł mnie kosztował może uda się uruchomić wskaźnik na zegarach[br]Dopisany: 24 Marzec 2010, 07:30_________________________________________________Dzisiaj zostały dokonane kolejne prace poprawiające fabrykę tzn.:

- zamontowałem ori wtyczkę do FIS

- zamontowałem i podłączyłem czujnik temperatury oleju co by wszystkie zegarki na liczniku działały, przewód do podłączenia był przez fabrykę przygotowany tylko wystarczyło go podpiąć pod czujnik (trochę gimnastyki było żeby odkręcić tę śrubkę w miejsce której wkręca się czujnik):

- podpiąłem do licznika przewód, od czujnika temperatury oleju, który przy zakładaniu FIS-u od razu sobie wyprowadziłem z komputera

Podłączenie czujnika udało się dzięki wskazówką we wcześniejszych postach kolegi amokka :good:

Zauważyłem, że lewa strona licznika jest mocniej podświetlona od prawej będę musiał się przyjrzeć żaróweczką bo może są nie odpowiedniej mocy :mysli:

proszę

czyli nie trzeba miski zmieniac? skoro za czujnik ok 20zl to jestem 4 dychy w plecy bo emulator mnie wyniesie 60 zl(a jezeli ja ten czujnik juz tam mam ? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za 2 czujniki zapłaciłem 18zł (2 mi dali w opakowaniu :decayed:) i mam czujnik w podstawie filtra oleju, ale miski chyba nie musisz wymieniać, jeśli masz czujnik w misce to musisz się tylko podłączyć do niego a jeśli nie masz w misce to masz tak jak pablo i ja, w podstawie filtra oleju i nic nie musisz zmieniać, tylko wkręcasz czujnik :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja czujnik juz mam w podstawie filtra tylko ze mam licznik poliftowy i chyba w tym rzecz? tylko dziwna sprawa ze temp. czasami dziala i nie wywala bledu dopiero po czasie jakims

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, zastanawiam się nad podłączeniem u siebie w przedlifcie, przy okazji zakładania zegarów z fisem (też z przedlifta) czujników zużycia klocków hamulcowych, da radę coś takiego zrobić? Dużo z tym zachodu? Dodam że, u siebie nie mam czujników, mam pełne tarcze 280 i przymierzam się do zmiany na 312:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja czujnik juz mam w podstawie filtra tylko ze mam licznik poliftowy i chyba w tym rzecz? tylko dziwna sprawa ze temp. czasami dziala i nie wywala bledu dopiero po czasie jakims

no poprostu czasem po odpaleniu nie wywala bledu sensora i wskazowka od temp rosnie i jest na jakims tam pulapie powiedzmy 70 , i dopiero po jakims czasie, wlacza sie blad i wskazowa opada, raz tak dlugo dzialalo ze myslalem ze cos zaskoczylo i zgasilem silnik i drugi raz odpalilem ale juz nie dzialalo aha i emulatora nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, zastanawiam się nad podłączeniem u siebie w przedlifcie, przy okazji zakładania zegarów z fisem (też z przedlifta) czujników zużycia klocków hamulcowych, da radę coś takiego zrobić? Dużo z tym zachodu? Dodam że, u siebie nie mam czujników, mam pełne tarcze 280 i przymierzam się do zmiany na 312:wink:

Zachodu jest mało. Kilka kabelków.

Odpowiedź jest w postach:

#10129 - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index406.html#post3712177

#10134 - Kodowanie: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index406.html#post3712348

#10186 - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index408.html#post3717895

#10188 - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index408.html#post3717906

#10190 - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index408.html#post3717925

#10197 - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index408.html#post3718557

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany probowalem wreszcie podlaczyc moje zegary od rs4 i lipa sie zrobila bo nielaczy mi sie z 17 instruments,na starych zegarach nie ma problemu w nowych nie dziala ta funkcja i nie moge przypisac kluczykow,czy wywalenie immo uruchomii auto na tych zegarach.....zegary od 2.7 bit 2000r rs4,ja mam 1.9 tdi 98r p.fis + przejsciowka....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie laczy sie wogole z instruments?? a patrzales na klku sprzetach czy tylko na swoim kablu?? u kogos w aucie patzrales czy da sie polaczyc?? moze wina w podlaczeniu ze nie moze sie polaczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie laczy sie wogole z instruments?? a patrzales na klku sprzetach czy tylko na swoim kablu?? u kogos w aucie patzrales czy da sie polaczyc?? moze wina w podlaczeniu ze nie moze sie polaczyc

narazie tylko na swoim kablu wiec chyba wina bedzie sprzetu moze...sprobuje podjechac do znajomego on ma lepszy sprzet....chodz dziwne ze sie nie laczy...wyskakuje NO RESPOND try again YES/NO i tez tak mam na silniku laczy sie tylko z ABS/AIR BAG/ I COS TAM jeszcze czyli polaczyl sie ze wszystkim co pokazuje bledy na AUTOSCAN reszte jak np.silnik pomija

---------- Post dopisany at 14:34 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ----------

bediks mowisz ze moze tez przejsciowka bys gdzies rypnieta po drodze?ze sie nie laczy?ale jak napisalem wyzej robi autoscan i te bloki co przeskanowal sie lacza reszta nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz kogos kto ma polifta b5 to podlacz u niego ten licznik i sprobuj sie polaczyc, jesli sie polaczy tzn ze przejsciowka rypnieta, ale najpierw sprobuj innym sprzetem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz w tym Asker jakąś pracę to nawet ja podjadę :wink:

Jeśli chodzi o ABS i Airbag to je czasem czyta nawet bez zapłonu. Tak udało mi się w A4 i Lupo gdzie w Lupo czasem nie czyta silnika i licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, zastanawiam się nad podłączeniem u siebie w przedlifcie, przy okazji zakładania zegarów z fisem (też z przedlifta) czujników zużycia klocków hamulcowych, da radę coś takiego zrobić? Dużo z tym zachodu? Dodam że, u siebie nie mam czujników, mam pełne tarcze 280 i przymierzam się do zmiany na 312:wink:

Zachodu jest mało. Kilka kabelków.

Odpowiedź jest w postach:

#10129 - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index406.html#post3712177

#10134 - Kodowanie: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index406.html#post3712348

#10186 - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index408.html#post3717895

#10188 - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index408.html#post3717906

#10190 - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index408.html#post3717925

#10197 - http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index408.html#post3718557

Wszystko ładnie, pięknie opisane tylko bardziej chodziło mi o to, gdzie ma być ta kostka podłączona przy liczniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...