Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko ładnie, pięknie opisane tylko bardziej chodziło mi o to, gdzie ma być ta kostka podłączona przy liczniku?

W poście #10190 jest pokazany urywek schematu o jaki PIN się rozchodzi i w jakiej kostce - T32/2. Jaki to pin w liczniku jaki posiadasz to już musisz poszukać, ale i pinologia się już przewijała niejednokrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pany probowalem wreszcie podlaczyc moje zegary od rs4 i lipa sie zrobila bo nielaczy mi sie z 17 instruments,na starych zegarach nie ma problemu w nowych nie dziala ta funkcja i nie moge przypisac kluczykow,czy wywalenie immo uruchomii auto na tych zegarach.....zegary od 2.7 bit 2000r rs4,ja mam 1.9 tdi 98r p.fis + przejsciowka....

gdzies widzialem ze zegary z rs-a biegaja po canie i dlatego sie polaczyc nie chce...

ale na 100 pewny nie jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie jednym kablongiem to drugim... cos zagadac powinno jak budzik sprawny :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi dzisiaj znowu po jezdzie po miescie, i przy ktoryms odpaleniu na fisie ok temp. oliwy 80 stopni i lecimy, i po jakims czasie piii dziwne czemu raz dziala raz nie, co go rozlacza, albo niech dziala, albo nie i wkladam emula ;p a teraz mnie tylko to ciekawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany probowalem wreszcie podlaczyc moje zegary od rs4 i lipa sie zrobila bo nielaczy mi sie z 17 instruments,na starych zegarach nie ma problemu w nowych nie dziala ta funkcja i nie moge przypisac kluczykow,czy wywalenie immo uruchomii auto na tych zegarach.....zegary od 2.7 bit 2000r rs4,ja mam 1.9 tdi 98r p.fis + przejsciowka....

Krzysiu tam chyba na innym pinie jest diagnoza ale reki nie dam obciac. Bede w domu to sprawdze ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam na pewno na innym pinie jest diagnoza bo w moim przedlifcie podobna historia była że jakby sie nie podlączało nie było komunikacji, a jak wyciągnąłem bezpośrednio od licznika drugie złącze do diagnozy wszystko ruszyło... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PANY o co chodzi auto cieple przyjechalo, wsiadam temp oleju 80, wylaczam stacyjke i wlaczam z 5 razy na fisie ok wyswietla sie , temp oleju 80 stopni, odpalam nic nie wyskakuje zaden alladyn, dopiero po jakims czasie i temp spada OCB ???? czyli gdzies przez jakis czas ta temperature oleju odczytuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie jednym kablongiem to drugim... cos zagadac powinno jak budzik sprawny :decayed:

wczoraj spedzilismy 3h przy zegarach i lipa...probowalismy 6 commanderow 2 tach i vag coma i nielaczy sie wogole zeby cokolwiek zrobic...wiec szukam bledu w przjsciowce chyba?jeszcze sprawa czy predkosc silnika,obroty beda doberze pokazywane...wiecie skad ori rs4 bierze sygnaly bo znajomy mowil ze tj wazne...sa inne podzialki na zegarach a4-rs4 i ciekawe skad ida sygnaly....ogolnie immo mogl mi wykasowac ale bylo wiele niewiadomych co do zgaszenia air bagu i abs-u...jak go posluchalem to stwierdzilem ze duzo zabawy jest i padl pomysl kupic zegar z a4 b5 polifta z cyfr.zegarkiem i przelozyc czesc przednia od rs4(wskazniki itd)pytanie do was czy tak sie da?z ori zegarami z diesla bylo by mniej zabawy,kontrolki by pogasly i wszystko by dzilalo...a wyglad rs4 by byl...pytanie czy ten przedni panel da sie tak przelozyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie jednym kablongiem to drugim... cos zagadac powinno jak budzik sprawny :decayed:

wczoraj spedzilismy 3h przy zegarach i lipa...probowalismy 6 commanderow 2 tach i vag coma i nielaczy sie wogole zeby cokolwiek zrobic...wiec szukam bledu w przjsciowce chyba?jeszcze sprawa czy predkosc silnika,obroty beda doberze pokazywane...wiecie skad ori rs4 bierze sygnaly bo znajomy mowil ze tj wazne...sa inne podzialki na zegarach a4-rs4 i ciekawe skad ida sygnaly....ogolnie immo mogl mi wykasowac ale bylo wiele niewiadomych co do zgaszenia air bagu i abs-u...jak go posluchalem to stwierdzilem ze duzo zabawy jest i padl pomysl kupic zegar z a4 b5 polifta z cyfr.zegarkiem i przelozyc czesc przednia od rs4(wskazniki itd)pytanie do was czy tak sie da?z ori zegarami z diesla bylo by mniej zabawy,kontrolki by pogasly i wszystko by dzilalo...a wyglad rs4 by byl...pytanie czy ten przedni panel da sie tak przelozyc?

tarcze na pewno da się przełożyć, wskazówki też, bd wygladał jak ori tylko obroty bd oszukiwać bo bd miał wsad diesla a tarczkę benzynową, wiec przy teoretycznych 4 tysiach dieslowskich bd Ci pokazywało 6 w benie na obr. wg mnie za duzo kombinowania. A pewnie ori zegar rs4 nie idzie przekodować na diesla... :whistling:

spróbuj zrobić osobne obd2 na połączenie z zegarem, bo u mnie było podobnie ze jakbym nie łączył pinów diagnostycznych to i tak nie było połaczenia i tak, a jak wyprowadziłem z odpowiedniego pinu od zegarów do kostki sygnały to nagle diagnoza się pokazała.. w RS4 dużo sygnałów zapindala po canie wiec pewnie moze siac na kontrolkach, co do baga można się pobawić bo pewnie w starych zegarach tą kontrolkę miałeś na żarówce a w nowych jest na diodzie i to może siać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie jednym kablongiem to drugim... cos zagadac powinno jak budzik sprawny :decayed:

wczoraj spedzilismy 3h przy zegarach i lipa...probowalismy 6 commanderow 2 tach i vag coma i nielaczy sie wogole zeby cokolwiek zrobic...wiec szukam bledu w przjsciowce chyba?jeszcze sprawa czy predkosc silnika,obroty beda doberze pokazywane...wiecie skad ori rs4 bierze sygnaly bo znajomy mowil ze tj wazne...sa inne podzialki na zegarach a4-rs4 i ciekawe skad ida sygnaly....ogolnie immo mogl mi wykasowac ale bylo wiele niewiadomych co do zgaszenia air bagu i abs-u...jak go posluchalem to stwierdzilem ze duzo zabawy jest i padl pomysl kupic zegar z a4 b5 polifta z cyfr.zegarkiem i przelozyc czesc przednia od rs4(wskazniki itd)pytanie do was czy tak sie da?z ori zegarami z diesla bylo by mniej zabawy,kontrolki by pogasly i wszystko by dzilalo...a wyglad rs4 by byl...pytanie czy ten przedni panel da sie tak przelozyc?

tarcze na pewno da się przełożyć, wskazówki też, bd wygladał jak ori tylko obroty bd oszukiwać bo bd miał wsad diesla a tarczkę benzynową, wiec przy teoretycznych 4 tysiach dieslowskich bd Ci pokazywało 6 w benie na obr. wg mnie za duzo kombinowania. A pewnie ori zegar rs4 nie idzie przekodować na diesla... :whistling:

spróbuj zrobić osobne obd2 na połączenie z zegarem, bo u mnie było podobnie ze jakbym nie łączył pinów diagnostycznych to i tak nie było połaczenia i tak, a jak wyprowadziłem z odpowiedniego pinu od zegarów do kostki sygnały to nagle diagnoza się pokazała.. w RS4 dużo sygnałów zapindala po canie wiec pewnie moze siac na kontrolkach, co do baga można się pobawić bo pewnie w starych zegarach tą kontrolkę miałeś na żarówce a w nowych jest na diodzie i to może siać :wink:

w 98r tez jest na diodach bo na przeglad w zeszlym roku chcialem zarowke wyciagnac i zonk mnie zlapal bo niebylo....obrotomierz to nie problem i dla mnie moze oszukiwac najwazniejszy jest predkosciomierz zeby byl ok....podzialka do 150-160 wyglada podobnie w obu zegarach potem juz nie ale te pierwsze 150km/h jakby sie pokrywalo bylby luz....czyli mowisz zeby na stole go podlaczyc i polaczyc sie z nim pinami tylko i wtedy sprobowac klucze dopisac?z tego co piszesz ciagnales od zegarow nowy kabel do diagnostyki az do tej kostki w tunelu tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie jednym kablongiem to drugim... cos zagadac powinno jak budzik sprawny :decayed:

wczoraj spedzilismy 3h przy zegarach i lipa...probowalismy 6 commanderow 2 tach i vag coma i nielaczy sie wogole zeby cokolwiek zrobic...wiec szukam bledu w przjsciowce chyba?jeszcze sprawa czy predkosc silnika,obroty beda doberze pokazywane...wiecie skad ori rs4 bierze sygnaly bo znajomy mowil ze tj wazne...sa inne podzialki na zegarach a4-rs4 i ciekawe skad ida sygnaly....ogolnie immo mogl mi wykasowac ale bylo wiele niewiadomych co do zgaszenia air bagu i abs-u...jak go posluchalem to stwierdzilem ze duzo zabawy jest i padl pomysl kupic zegar z a4 b5 polifta z cyfr.zegarkiem i przelozyc czesc przednia od rs4(wskazniki itd)pytanie do was czy tak sie da?z ori zegarami z diesla bylo by mniej zabawy,kontrolki by pogasly i wszystko by dzilalo...a wyglad rs4 by byl...pytanie czy ten przedni panel da sie tak przelozyc?

tarcze na pewno da się przełożyć, wskazówki też, bd wygladał jak ori tylko obroty bd oszukiwać bo bd miał wsad diesla a tarczkę benzynową, wiec przy teoretycznych 4 tysiach dieslowskich bd Ci pokazywało 6 w benie na obr. wg mnie za duzo kombinowania. A pewnie ori zegar rs4 nie idzie przekodować na diesla... :whistling:

spróbuj zrobić osobne obd2 na połączenie z zegarem, bo u mnie było podobnie ze jakbym nie łączył pinów diagnostycznych to i tak nie było połaczenia i tak, a jak wyprowadziłem z odpowiedniego pinu od zegarów do kostki sygnały to nagle diagnoza się pokazała.. w RS4 dużo sygnałów zapindala po canie wiec pewnie moze siac na kontrolkach, co do baga można się pobawić bo pewnie w starych zegarach tą kontrolkę miałeś na żarówce a w nowych jest na diodzie i to może siać :wink:

w 98r tez jest na diodach bo na przeglad w zeszlym roku chcialem zarowke wyciagnac i zonk mnie zlapal bo niebylo....obrotomierz to nie problem i dla mnie moze oszukiwac najwazniejszy jest predkosciomierz zeby byl ok....podzialka do 150-160 wyglada podobnie w obu zegarach potem juz nie ale te pierwsze 150km/h jakby sie pokrywalo bylby luz....czyli mowisz zeby na stole go podlaczyc i polaczyc sie z nim pinami tylko i wtedy sprobowac klucze dopisac?z tego co piszesz ciagnales od zegarow nowy kabel do diagnostyki az do tej kostki w tunelu tak?

spróbuj go na stół i zobaczyć czy w ogóle jest diagnoza... :whistling: ja wyciągnąłem sobie złącze za bezpieczniki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak pd wplyne rosnącej temp nikna linie albo częściowo obszary wyświetlacza tzn ze jest do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne przy wysranym wyswietlaczu

???

To jest "wysrany" wyświetlacz.

Zdjęcie z output test:

9352986589_6c0db71290_o.jpg

A tak świeci przy codziennym działaniu. Oczywiście jak jest gorąco to zanika więcej linii.

9355762146_ca5856b66b_o.jpg

9271057452_a9557422a8_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jest mozliwosc zle podlaczenia spalania, bo ja mam na poziomie 4,7 srednie spalanie, a przy 90km/h na tempomacie pali 3litry po prostej drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...