Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi rs4 azr gt25 eliminator powered by Sportmile


2fast4you

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to jedno z dwoch rs4 ktore posiada nasz klient. Od dawna znane auto na warszawskiej scenie streetracingowej . Po wielu rozmowach wkoncu wybralismy setup ktory powinien spelniac wszystkie oczekiwania Jacka. Zalozeniem bylo aby autem dalo sie przemieszczac na codzien po miescie oraz setup ktorego nikt w Pl nie robil gdyz ostatnio jakas moda na montaz k04 z rs6 . Oto specyfikacja :

1. Audi rs4 2001r silnik AZR

2. Hamulce przod rs6 plus

3. Hamulce tyl oem

4. Zawieszenie gwint bilstein pss9

5. 2 x blow off forge

6. Oil catch tank forge

7. Wszystkie przewody powymieniane na samco

8. Pompa bosch 044

9. Wtryski siemens 630 cc thx SID

10.Vems engine management system

11.Usuniety system sai

12.Dolot custom + hks filtry

13.Wydech seria + wyciecie srodkowego tlumika

14.Wloty w masce

15.Intercooler fmic

16.Turbosprezarki garret gt25R eliminator

17.Sprzeglo - tarcza spec + docisk wlasnej konstrukcji wykonany przez Radzikowskiego

18.Podkladki pod kolektor ssacy

19.Malowanie proszkowe dekli

+ pelen serwis ASO

Auto w trakcie budowy do zakonczenia projektu z racji dlugch termiow kilku czesci z Aso bedzie trwal ok 4 tyg. Z gory uprzedzam ze zestaw turbin ktore mozna zamowic w niektórych sklepach w usa oczywiscie wedle zapewnien ze sa bolt on .... oczywiscie nie sa :). Jak niepasujace przewody to westgate wychodzacy albo w rozrusznik albo w kolektor wydechowy. Trzeba wyspawac nowe doloty oraz przerobic tysiac innych pierdolek. Jedyne co pasuje to splyw oleju. Ponizej kilka fotek robionych telefonem . Zalozeniem jest aby byla 5 z przodu, mam nadzieje ze spelnimy oczekiwania.

065e164a.jpg

23cbcd44.jpg

12313802.jpg

d32445c8.jpg

7d478bab.jpg

2ef6b1f7.jpg

55dbf895.jpg

d82a0c1e.jpg

c41503f8.jpg

Wiecej zdjec w przyszlym tygodniu obecnie dopadlo mnie jakis wstretne chorobsko :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, jak fajowo to wygląda..;-) Ciekawe jak na tych turbinach będzie szedł i myśle że 5 spokojnie z przodu będzie. Ciekawe też jak to na codzień będzie jeździło, heh. Rozumiem że głowice seryjne zostają?

PS. Ciekawe jak Sid zrobi swoje auto które sie będzie lepiej odpychać..:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głowice moje zrobiłem na wzór RS4 wieć w silniku Rs4 nie trzeba nic dodawać :)

tylko zakucie by się przydało, przebieg nie młody już, właściciel pewnie i mocną noge ma

za 2 tyg. podjade zobaczyć jak prace idą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prosze, prosze auto kolegi od emnie z Ursusa :) :) a miała być seria z wydechem :wink4:

Jacek powodzeniach w modach i do zobaczenia na spocie :)

Ja bym chętnie ustawił na kresce Eske SID'a i RS'a Jacka :naughty:

PS. Faktycznie RS na męskich turbinach...Adaś wiesz o czym mówie :wink4: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No RS którym ostanio jechaliśmy wyrywał masakrycznie z procedury, dodając tak jak mówisz co najmniej 60KM i do tego komputer SA także z procedurą zapowiada się ciekawie :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierania ciag dalszy i ciagle czym mnie te auta zaskakuja. Otoz auto po ktoryms z serwisow ktory opiekowal sie wczesniej tym autem najprawdopodobniej przy 152 tys km dostalo w prezencie swiece z s4 czyli pfr6q zamiast pfr7q. Gratulujemy firmie D..... za madre posuniecie . Tylko z czystej ciekawosci tam dzisiaj zajrzalem gdyz sciagalem dekle. Plan na dzisiaj to wykonanie podkladek pod kolektor ssacy oraz pomalowanie kolektora , dekli itd. W pn biore sie za przerabianie oryginalnej przepustnicy oraz montaz turbin na gotowo. Rownierz w pn odbieram docisk i skladam do kupy skrzynie. Standardowo ciekla dodatkowa pompa wody i to bardzo. Podejrzewam ze byla ona takrze przyczyna spalenia sprzegla bo glikol wesolo plynal po sprzegle.

c9470640.jpg

6773ed58.jpg

ead4a1e5.jpg

A tu juz w kolejce czeka tez biturbo tylko troszke inne :)

a2483795.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sk'y GTR widze że to R33 co tam macie zamiar namodzić w nim?? :naughty: RB26DETT ma ogromny potencjał, kolega Dino to udowodnił, wiesz o kim mówię :)

Sk'y legenda tak samo jak RS4...B5 oczywiście... :wink4:

Powracając do tematu RS'a powiedz czy IC u Jacka będzie taki sam jak ten którym lataliśmy ostanio?? :) bo wygląda mi na taki sam :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ten sam ...... ostatniow upaly mial w dolocie 41 st wiec nie widze potrzeby zmiany w razie czego czeka juz piekny rdzen nissensa . Sky dokladnie taki jak mowisz rb26 + hks wydech + 2 x hks ball bearing turbo + apexi power fc ale to juz inna histroria pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowo ciekla dodatkowa pompa wody i to bardzo. Podejrzewam ze byla ona takrze przyczyna spalenia sprzegla bo glikol wesolo plynal po sprzegle.

Dzis wlasnie u siebie zmienialem same króćce od pompy dodatkowej wody (moje stare jakies byly potruchlale skrobaly sie jak papier) tez ciekla jak cholera.....Ale co ciekawsze upiekłem dzis 2 pieczenie na jednym ogniu, znalazlem w koncu nieszczelnosc (krociec-trójnik gumowy od kolektora ssąceg do odmy był pękniety i zaworek zwrotny juz słabo trzymał.

A tak wogole to dzięki Adam za podpowiedz z tym patentem na dodatkową poduszke pod skrzynie :) na dniach to wystrugam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calosc prac mimo mojej choroby przebiega terminowo. Piatek zakonczyl sie planowo finalnym montazem i podlaczeniem turbosprezarek. Juz siedza i nic ich nie zdejmie :). Mielismy duze problemy z wezami do westgate prawej turbiny gdyz amerykanie nie wiem czego uzywaja ale on stykal sie prawie z kolektorem ( moze maja jakis material z nasa) , oraz z zasilaniem olejowym turbin gdyz nie wiedzac czemu w rs4 wymyslili system uszczelniania na oring a nie jak w s4 sroba a turbiny byly dedykowane wlasnie do s4. Musielismy przerobic zasilanie po Pl czyli wziac spawarke i samemu cos wymyslec. Wiecej lepszej jakosci fotek w pn oraz dalszy opis

73820d37.jpg

e009d3e5.jpg

9c7a855f.jpg

72f5a0a1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet szybko Wam idzie :) we wtorek podjade to będę widział RS'ka na żywo :wink4:[br]Dopisany: 28 Sierpień 2009, 22:01_________________________________________________No dziś odwiedziłem Adasia i RS'a Jacka silnik już złożony i pewnie na dniach zostanie zamontowany w budzie :decayed: prace idą naprawde sprawnie.

Sprężarki na żywo robią jeszcze większe wrażenie niż na fotkach :naughty: są naprawde nie małe :kox:

Coś mi się wydaje że to nie będzie 5 z przodu ale co najmniej dwie cyfry 5 z przodu hehe :naughty: :naughty: ale poczekamy na strojenie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mialem nie pracowac ale ze to fajne auto to postanowilismy ze cos podlubiemy. Oto kolejna partia fotek. Na pierwszy rzut oka poduszki byly cale ale rozkrecilem je i ...

9705b09b.jpg

odebralem z lakierni dekle i kolektor

db4d4272.jpg

oraz przyszly grat z kulczykolandii ... :)

50bced5c.jpg

Marcin wzial sie za wykonanie podkladek pod kolektor ssacy. Dokladna kopia vasta tylko ze 2 cm materialu

c84365fb.jpg

ce0f5873.jpg

14015a3f.jpg

f40c4f88.jpg

101e7360.jpg

Ja natomiast ubieralem glowice w dekle

9f7a8088.jpg

oraz wymienilem dodatkowa pompe wody , nowe swiece itd

92512756.jpg

przymiarka podkladek ... jakby stad byly

a6d461ee.jpg

ef5fe2e6.jpg

d94be297.jpg

W poniedzialek bedzie sprzeglo oraz robimy doloty do turbin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech... taki ładny projekt a taki g..... aparat :thumbdown:

czekam z niecierpliwością na kolejne fotki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...