Dzo-Dzo 0 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 * nazywaj proszę wątki na tym forum poprawnie - kolejny, który poprawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Troche pozno wstaje. U adamooo bylo znacznie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Wyglada jakby sie VTG sie przycinało.... To auto jest po tuningu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 no domyslam sie ale nie mam jeszcze korekty zrobionej wiedz nie ma co mowic jak wstaje chodzi mi o to czemu ją tak urywa od 3780 - przy tych wlasnie obrotach slychac lekkie i szybkie "psyt" tak jak by gdzies uchodzilo powietrze na pierwszym biegy nie slychac pozniej dwojka but do konca i nic dopiero urywa na trzecim biegu i ten dziwny dzwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 To auto jest po tuningu ? "Tuning" to chyba miało powiedziane: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_no_to_teraz_sie_posikacie_zamontowane_gt_22-t83625.0.html;msg1065780#msg1065780 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 To auto jest po tuningu ? Zaden AVF/AWX nie ma w serii 2601 mbar. To tyle samo co mial adamooo jeszcze jakis czas temu(a moze nadal ma).[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2009, 13:09_________________________________________________ chodzi mi o to czemu ją tak urywa od 3780 - przy tych wlasnie obrotach slychac lekkie i szybkie "psyt" tak jak by gdzies uchodzilo powietrze na pierwszym biegy nie slychac pozniej dwojka but do konca i nic dopiero urywa na trzecim biegu i ten dziwny dzwiek To moze byc nieszczelnosc. Mozesz powtorzyc jeszcze raz 011 dynamicznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 panowie dzieje sie to za kazdym razem na 3biegu,na 2 nie, tak jakby grucha wytrzymywala cisnienie bo szybko sie 2 konczy,na 3 juz jest dluzej pod obciazeniem i przy 3600 za kazdym razem upusza slychac takie jak dzodzo napisal "psyt" i jak widac po logach ciagnie dalej. nie ma sensu powtarzac 011 bo to samo jest ciagle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Zaden AVF/AWX nie ma w serii 2601 mbar ..a no fakt... jakos mi na oczy padlo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 czyli co turbina do regeneracji czy ta grucha czy nic nie robic niech rogal cos wymysli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 jedz najpierw na korekte/strojenie ... auto nie wystrojone ,turbo wielkie a Ty oczekujesz cudow ... ale tez nie mozna wykluczyc mechanicznego uszkodzenia ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się