Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] brak mocy i dymienie na biało


konrdaw111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich potrzebuje parę rad, co z tym problemem mam zrobić.

Posiadam Audi 2.5 TDI silnik AKN wczoraj zjechałem na stacje orlen, na której nigdy nie

Tankowałem miałem 1/4 paliwa zatankowałem do pełna jak zawsze od tej stacji do domu mam ok. 3 km auto chodziło dobrze bez żadnych problemów, ale po odpaleniu drugiego dnia silnik ma głośną detonacje, kopci na biało, nie ma mocy, minimalna nierówna praca silnika.

Proszę o parę rad jak mam sprawdzić przyczynę awarii i co może być przyczyną tej awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj zjechałem na stacje orlen, na której nigdy nie

Tankowałem miałem ¼ paliwa zatankowałem do pełna

Nie bierz tego na serio i dosłownie ale być może odpowiedziałeś na swoje pytanie w jego treści.

Właśnie mam to samo bo zachciało mi sie zalać na BP a nie jak zawsze na Shellu.

Myśle że następne zalanie na sprawdzonej stacji rozwiąże Twój i mój niby problem[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2009, 20:25_________________________________________________W najgorszej opcji dla przypomnienia, znaczenie "dymów" :wink4:

dymi na czarno

niedopala paliwa;

przyczyną może być za mało powietrza; sprawdzić turbine i szczelność połączeń

zła regulacja pompy; sprawdzić ustawienia pompy

lejące wtryski; wymienić końcówki

dymi na biało

spala płyn chłodzący; wyminić uszczelke pod głowicą

jeżeli temp. zewnętrzna jest niska to dymienie na biało jest rzeczą normalną - następuje kondensacja pary wodnej obecnej w spalinach

dymi na niebiesko

spala olej;

rozszczelnionie uszczelniacze na turbinie; uszczelnić turbine

przepuszczające uszczelniacze zaworowe; wymienić je

przepuszczający układ tłokowy; wymienić pierścienie, ew. szlif cylindrów i wymiana tłoków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też ostatnio miałem problem z orelenem, najlepszą opcja jest zciągnąć to paliwo ze zbiornika i wlać innego a potem szukać przyczyny,.

ja jak wlałem tego słabego z orlena to auto nawet na bigu jałowym nie chciało 3.5 tys obr przekroczyc

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy diagnostyką VAG coś zdziałam w tym przypadku?

Może mam zacząć od spuszczenia paliwa i zatankowania paliwa z innej stacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj rano na orlenie spytać się czy mieli jakieś reklamacje na olej napędowy oczywiście nikt niezgłaszał żadnych nieprawidłowości. Spuściłem 0.5 l ropy z auta i nic niewidać niepokojącego ropa koloru żółtego nie ma też zapachu benzyny ani żadnych oznak wody palić się niechcę jedynie podejrzany jest zapach trochę mało intensywny ale to tylko moje złudzenie.[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2009, 10:15_________________________________________________Podłączyłem auto pod VAG wyskakuje błąd 550 - regulacja kąta początku wtrysku. przyczyn może być wiele np:

regulator (nastawnik) początku wtrysku

przestawiony rozrząd

nieszczelność układu paliwowego

padająca VP 44

Biorąc pod uwagę, że auto wcześniej mi szarpało przy ruszaniu podejżewałem dwumas ale wyczytałem, że może to być wina pompy wtryskowej czy coś takiego. Powoli wykluczam teorie ze złej jakości paliwem proszę o ocenę co może być przyczyną mojej awarii?[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2009, 20:09_________________________________________________Samachód już na chodzie całą przyczyną tej awarii była VP 44, a dokładnie przestawiacz wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...