Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Nowe fele i drgania na kierownicy


kadafi

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj kupilem 18" 8.5 cali 225/40/18 widzialem jak nakladali gume na fele,wywazali i zakladali

i nie wiem dlaczego mam drgania na kierownicy,moze zle wywazyli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to musze suwmiarke z organizowac i dam znac ale to napewno nie dzis,a moze jakos zle wywazyli?[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 12:21_________________________________________________pozniej zrobie zdjecia to wrzuce[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2009, 12:23_________________________________________________

28fe28886e132885med.jpg

tak na szybko robione :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam wiekszy otwor centrujacy w feldze, raczej ciezko jest zle wywazyc skoro na maszynie pokazuje wyniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to dziwna sprawa, zajedz do innego wulkanizatora i niech ci je jeszcze raz na maszynie sprawdzi i sprawdz tez dokladnie opony moze ktoras ma jakas wade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to dziwna sprawa, zajedz do innego wulkanizatora i niech ci je jeszcze raz na maszynie sprawdzi i sprawdz tez dokladnie opony moze ktoras ma jakas wade

Dlaczego miałby jechać do innego wulkanizatora? Jeśli jest problem jedź do tego samego, który zmieniał Ci fele i zakładał gumy i powiedz jak sprawa wygląda. Tam też możesz poprosić o sprawdzenie felg pod kątem jakiejś wady. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdze suwmiarka otwor centrujacy i dam wam znac sprawdzalem gumy na przodzie i zadnych "balonow nie ma" ale we wyorek zaloze 17"cali i sie przejade zeby zobaczyc czy tez sa drgania na kieze moze cos z ukl. kierowniczym :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj kupilem 18" 8.5 cali 225/40/18 widzialem jak nakladali gume na fele,wywazali i zakladali

i nie wiem dlaczego mam drgania na kierownicy,moze zle wywazyli?

jesli robiles to u iroli to napewno masz spieprz..one, mi zalozyli opony tak ze musiałbym smigac na wstecznym :) zeby bylo ok ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwór centrujący masz 57 jeśli masz nowe felgi to na kartonie masz napisany otwór centrujący :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj kupilem 18" 8.5 cali 225/40/18 widzialem jak nakladali gume na fele,wywazali i zakladali

i nie wiem dlaczego mam drgania na kierownicy,moze zle wywazyli?

jesli robiles to u iroli to napewno masz spieprz..one, mi zalozyli opony tak ze musiałbym smigac na wstecznym :) zeby bylo ok ,

No to rzeczywiście magicy! :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem otwor centrujacy i ma 57 tak jak kolega wczesniej podawal w sobote jade sprawdzic wywazenie kol i jak to nic nie da to sprawdze zbieznosc a jak i to nic nie da to sprawdze ten drozek stabilizacyjny moze to wkoncu naprawie :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym podzielić sie moimi doświadczeniami po wymianie felg. Zakupiłem w warsztacie używane alusy 16 i do tego opony z demontażu w bardzo dobrym stanie. Poprzednio w samochodzie miałem alusy 18 ,ale pojazd został świeżo sprowadzony, nie jeździł po Polsce i doszedłem do wniosku że nie nadają się tak nisko profilowe opony na nasze drogi ,a na nich nie miałem żadnych drgań próbując przy szybkości ok. 150 km/h. Używane nowe opony hałasowały już przy prędkości 60 km a przy 100 drgała kierownica. Po ich zareklamowaniu okazało się iż jedna z nich jest trochę wyząbkowana :>. Zdecydowałem się na zakup nowych gum - pirelli 205/55/16. Opony zostały wyważone i założone. Przetestowałem ok.90km/h i wydawało się być dobrze. Na drugi dzień zrobiłem dokładniejszy test.Okazało się że jadąc 120 karoseria dostaje wibracji aż brzęczały tylne nie zapięte pasy. Zanikało to troszeczkę przy 150. Aby wyeliminować przyczynę asfaltu ( dywanik ułożony ok 2 mieś temu) pożyczyłem samochód od ojca i tam przy 150 km było idealnie - a więc problem w moich kołach. Udałem się do warsztatu. Wulkanizator teoretycznie przewidział moją wizytę, ponieważ do felg były założone pierścienie redukujące średnicę, ale wykonane ze stali i wydawało mu się, iż jeden jest troszkę za luźny co powodowałoby jajowatość koła.Wymienił z jednej strony pojazdu pierścienie na teflonowe i jeszcze raz wyważył koła i tu uwaga - musiał zrywać stare ciężarki i naklejać nowe - opony ułożyły się po przejechaniu ok 30 km(dokładność wyważarki 2gramy).

Po wykonanej próbie 150 km/h drgania były mniejsze aczkolwiek wyczuwalne. Znowu wizyta i wyważenie oraz wymiana pierścieni na plastiki z drugiej strony auta. Dopiero po tym wykonany test - 180 km/h - wykazał iż nie ma już żadnych drgań na kierownicy ani karoserii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam plastikowe te pierscienie,ale zaraz pojade do wulkanizatora zeby mi to sprawdzil :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...