Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, Bart-S napisał:

Zrywa Ci połączenie ze sterownikiem skrzyni ponieważ używasz starszej wersji kabelka. Na wersjach HEX-CAN nie ma tego problemu. Sterownik do wymiany. Podeślij mi plik tekstowy do którego zapisałeś błąd.

Przesyłam plik z VAG COM 

audi.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niestety jakoś dziwnie zapisuje i nie widzę numeru sterownika skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Bart-S napisał:

Niestety jakoś dziwnie zapisuje i nie widzę numeru sterownika skrzyni.

Udało mi się zdobyć takie info. Czy to jest wystarczające? 

IMG_20210129_200310.jpg

IMG_20210129_201548.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Posiadam Audi a4b6 z 2001. Skrzynia multitronic. Skrzynia szarpała na zimnym a na ciepłym oleju trochę bardziej. Olej wymieniony, sterownik po naprawie (wywalał błedy P1741, G193, G195 i G196). Po włożeniu sterownika po naprawie błędy czujników G193, 195 i 196 zniknęły oprócz błedu P1741 - skrzynia szarpie dalej. Po resecie adaptacji w VCDS - Adaptacja 10 kanał 00, można przeprowadzić jedynie adaptację do przodu (po przełaczeniu na D brak szarpnięć auto jedzie normalnie), na wstecznym bardzo duże szarpnięcie przez co dławi silnik i samochód gaśnie. Przed resetem wsteczny wchodził. Tym sposobem zostałem bez biegu wstecznego. Spotkaliście się kiedyś z podobnym problemem? Czy waszym zdaniem można coś z tym zrobić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FSF. Dodam, że wsteczny udało się wrzucić jak auto stało dzień bez akumulatora na zimnym oleju. Później było już to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym jeszcze jako tako będzie to działać ale po rozgrzaniu będzie problem. W stopce masz do mnie numer telefonu - zadzwoń w piątek po 16:00.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.02.2021 o 21:18, kufeel napisał:

Witam Panowie. Posiadam Audi a4b6 z 2001. Skrzynia multitronic. Skrzynia szarpała na zimnym a na ciepłym oleju trochę bardziej. Olej wymieniony, sterownik po naprawie (wywalał błedy P1741, G193, G195 i G196). Po włożeniu sterownika po naprawie błędy czujników G193, 195 i 196 zniknęły oprócz błedu P1741 - skrzynia szarpie dalej. Po resecie adaptacji w VCDS - Adaptacja 10 kanał 00, można przeprowadzić jedynie adaptację do przodu (po przełaczeniu na D brak szarpnięć auto jedzie normalnie), na wstecznym bardzo duże szarpnięcie przez co dławi silnik i samochód gaśnie. Przed resetem wsteczny wchodził. Tym sposobem zostałem bez biegu wstecznego. Spotkaliście się kiedyś z podobnym problemem? Czy waszym zdaniem można coś z tym zrobić? 

Witam,

pozowolicie, że dołącze się do wątku bo mam podobny problem ponieważ po adaptacji przez vcds w mojej skrzyni multitronic szarpie wsteczny przy włączaniu jak i przy wyłączaniu, natomiast Drive wchodzi gładko. Proszę o jakieś sugestie co może być nie tak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw parametry auta w opisie. Na jakim poziomie zapisała się adaptacja dla wstecznego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest A6 C6 multitronic 7-stopniowy oznaczenie LDV

Adaptacja w grupie 10 i 11 wskoczyła na ok ale to dopiero po 40 minutach męczenia go do przodu i do tyłu

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest A6 C6 multitronic 7-stopniowy oznaczenie LDV

Adaptacja w grupie 10 i 11 wskoczyła na ok ale to dopiero po 40 minutach męczenia go do przodu i do tyłu

 

 

 

IMG_20210212_084528471~2.jpg

IMG_20210212_084556276~2.jpg

IMG_20210212_084415513~2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozgrzej do 60 zrób jeszcze raz adaptację - chciałbym zobaczyć screena w którym zarówno dla 10 jak i 11 mam ADP OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jestem po adaptacji mojej skrzyni. Wsteczny jeszcze troche szarpie przy wyłączaniu ale tak już chyba musi zostać.

Martwi mnie jeszcze jeden problem mianowicie mrowienie i wibracje przy przyspieszaniu, bardziej jest to odczuwalne na rozgrzanym silniku i skrzyni. Spotkałeś się może z takim przypadkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale nie może szarpać. Miałeś wrzucić pomiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanko czy w a6 c5 2,8 rok 2000  można zastąpić skrzynie DZN na FNW ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fnw to skrzynia z 2.4 ma inne przełożenia - Bartek może potwierdzi ale wg mnie nie podejdzie bo będzie bład niekompatybilności ecu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...