Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam wszystkich posiadaczy multi!

Od 2 tygodni sam jestem posiadaczem wersji z skrzynia o numerach jzq, i mimo złych opini o tych skrzyniach itp nie zamienił bym jej na żadna inna bo kultura pracy i jazdy jest po prostu przecudna :smiley: powiedzcie mi tylko jak sprawdzić czy w mojej jest najnowsza wersja oprogramowania? Rozumiem iż wymiana oleju to tylko statyczna? Poprzedni właściciel wymieniał olej 55tys temu wiec pasowało by zmienić, tylko zastanawiam się czy za bardzo nie przyoszczędził bo z tego co mówił olej wymienił na marki motul, na szczęście nic nie szarpie ani nie przeskakuje. Macie może jakiś warsztat godny polecenia w Warszawie?

z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób zdjęcie po podłączeniu się do sterownika skrzyni - wtedy powiem czy zainstalowany soft jest najnowszy. Tak wymiana statycznie i tym razem zalej oryginał (jeśli nie boisz się dystansu to zapraszam do siebie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w vcds mam cos takiego, dobrze widzę że urzędujesz w Wrześni? jak nic nie znajdę dobrego koło siebie to może i te 270km pykne :decayed:

1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybką i łatwą drogę masz do mnie :) Soft z tego co widzę masz najnowszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile trwa taka wymiana? i jakie w ogóle są koszta oleju czy obsługę orientacyjnie w przypadku multi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przymierzam sie do wymiana uszczelniacza na prawej pół osi w swojej  skrzyni multi i mam takie pytanie czy moge spokojnie zdemontować  element 7 wał bez obawy ze w śodku sie coś rozsypie chodzi mi o elementy 9 i 8?

 

Bez tytułu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką mogę mieć wersję skrzyni/sprzęgła sterownika w A5 2012r 177KM 2.0TDI

VIN:  WAUZZZ8T3DA034317

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Bart-S napisał:

3-cia generacja Multi ma już tylko sprzęgła 7-płytkowe.

Jak z jej awaryjnością w stosunku do B6/B7 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo lepiej. "Zepsuli" inne elementy ale zdecydowanie lepsza konstrukcja niż poprzednie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Bart-S napisał:

Dużo lepiej. "Zepsuli" inne elementy ale zdecydowanie lepsza konstrukcja niż poprzednie.

:hi:

Ta skrzynia szła w B8 od początku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Rabbi napisał:

:hi:

Ta skrzynia szła w B8 od początku?

Tak.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile ta nowa multi może km przejechać? I czy warto auto z nalotem 250tyś delikatnie chipować?

2.0TDI 177KM 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program absolutnie odpada. Więcej Nm = przyśpieszone zużycie.

Nie da się na sztywno określić żywotności w km - wszystko zależy od eksploatacji. Przy bardzo ciężkiej nodze może wytrzymać tylko 100 000km... Z kolei przy spokojnym (=płynnym) użytkowaniu bywa, że robi 400 000km i nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilość płytek w konstrukcji sprzęgła nie ma nic wspólnego z ilością biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...