Bart-S 74 Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Sterownik do naprawy. Raczej odradzam jazdę w trasę z tą usterką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damienovski 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Dzięki za odpowiedź. Jakiś polecany serwis, który mi to ogarnie w sensownej kwocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 74 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Ciężko u mnie z terminami ale zadzwoń wieczorem. Coś wymyślimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek76 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 (edytowane) Witam, od kilku lat użytkuję multitronica (bardzo go sobie chwalę), ale ostatnio zaczął trochę "kuleć". Najpierw (być może zbieg okoliczności, ale rozładował mi się akumulator) i wyskoczył błąd w komunikacji z pamięcią. Po skasowaniu pojawiał się po 2km, po kilku metrach, czy nawet po wrzuceniu biegu, ale przeczytałem o tym, że często w tych skrzyniach siada elektronika, dałem sobie z tym spokój, bo nic poza błędem się nie porobiło. Skrzynia dalej bardzo dobrze działała. Po roku czasu, czyli obecnie, niespodziewanie zaczęła mieć problem z ruszaniem do przodu (potem było ok) i z jazdą na wstecznym. Ciężko się zbierał i przez chwilę czuć szarpanie, a do tego nie trzyma się na wzniesieniach. Jutro przyjdzie interfejs i podłączę VAGa, to będę wiedział więcej. Jednak z tego co wyczytałem, to najpierw mogę spróbować sprawdzić/przeprowadzić adaptację (ten zjazd na wzniesieniach) i sprawdzić je w VAG. Co do błędów zawór 1 i komunikacja z pamięcią, to wyjmować elektronikę i wysyłać do naprawy? Polecacie kogoś, kto to zrobi i za ile takie naprawy? tzn. wyślę samą elektronikę. Ze skrzyni wyleję tylko 60% oleju, to ile będzie trzeba dokupić? 6 litrów? Edytowane 26 Sierpnia 2021 przez kazek76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 74 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Zadzwoń... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milan1983 0 Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 (edytowane) Witam moja audi a4 b7 2005 rok, kod silnika BLB multitronic, niestety nie znam kodu skrzyni, miga PDRNS na czerwono auto szarpie przy przyspieszaniu i dlawi sie, w pozycji P i N wszystko gra natomiast przy postoju np. na swiatlach w pozycji D i trzymaniu hamulca strasznie rzuca autem, podczas ruszania bez dodawania gazu auto szarpieoraz prosze o informacje co to moze byc z góry dziekuje Edytowane 16 Września 2021 przez Milan1983 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 74 Opublikowano 16 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Skrzynię masz GYJ. Zacznij od podłączenia się do sterownika skrzyni i odczytania (nie kasowania!!!) błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszSline 0 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 Siemka, mam ostatnio ogromny problem z moim b6 i jego multitronikiem, problem jest w tym ze samochod stoi w miejscu jak by byl na N ale jak go podnosze to skrzynia dziala. Adaptacja nigdy sie nie konczy, a podczas niej wyskoczyl mi nowy blad i jedyny (zamieszczam foty) Z gory dziekuje za pomoc i pozdrowienia z Hiszpanii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbass 13 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 Olej jak dawno temu był zmieniany?. Można skasować błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 74 Opublikowano 27 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 Sprzęgło Ci się ślizga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszSline 0 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 3 minuty temu, lukaszbass napisał: Olej jak dawno temu był zmieniany?. Można skasować błąd? Niedawno jak przestal dzialac 2 minuty temu, Bart-S napisał: Sprzęgło Ci się ślizga. I co z tym mozna zrobic ? Jakie czesci kupic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbass 13 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 Zgłosić się do użytkownika Bart-S. Nie jednemu pomógł w temacie skrzyni miedzy innymi mi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszSline 0 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 (edytowane) 26 minut temu, lukaszbass napisał: Zgłosić się do użytkownika Bart-S. Nie jednemu pomógł w temacie skrzyni miedzy innymi mi ;-) No juz jestem w tym Dziekuje za pomoc Edytowane 27 Września 2021 przez MateuszSline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbass 13 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 41 minut temu, MateuszSline napisał: No juz jestem w tym Dziekuje za pomoc Od tego jest forum, pozdrawiam ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras86 0 Opublikowano 12 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2021 (edytowane) Witam, znajomy w A6 C5 2.4l AML skrzynia FNW RdW1670 uszkodził sterownik 01J 927 156DR, nabyliśmy sterownik 01J 927 156DB od A4 B6 2.4l BDV, skrzynia FRC RdW2042, czy po podmianie ma to szanse zadziałać? Czy sterowniki są zamienne ze sobą, będzie potrzebna aktualizacja oprogramowania do RdW1670 ? Skrzynie biegów bardzo różnią się od siebie? Edytowane 12 Października 2021 przez miras86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbass 13 Opublikowano 12 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2021 2 minuty temu, miras86 napisał: Witam, znajomy w A6 C5 2.4l AML skrzynia FNW RdW1670 uszkodził sterownik 01J 927 156DR, nabyliśmy sterownik 01J 927 156DB od A4 B6 2.4l BDV, skrzynia FRC RdW1670, czy po podmianie ma to szanse zadziałać? Czy sterowniki są zamienne ze sobą, będzie potrzebna aktualizacja oprogramowania do RdW1670 ? Zgłosić się do użytkownika Bart-S :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubson13 0 Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 Dzień dobry wszystkim. Od pewnego czasu borykam się z problemem skrzyni mutli GHT w b6 (LPG), mianowicie. Gdy wrzucam bieg ( D ) auto strasznie szarpie, wyrywa się do jazdy. Bujnie dwa/trzy razy i później jest okej. Gdy podjeżdżam do świateł też zdarza mu się bujnąć parę razy, ale tutaj obstawiam winę lpg, gdyż na benzynie nie poszarpuje. Auto po wymianie olejów, adaptacji, nic nie pomogło, w końcu wybrałem się do renomowanego serwisu skrzyń i tam mi powiedziano że wsadzony jest sterownik z silnika 1.8t. Jest możliwość że to wina sterownika ? Czy przyczyny szukać gdzie indziej ? Facet w serwisie zapewniał że sterownik ma wgrane bebechy 2.4. Nie wiem ile w tym prawdy, ale może tutaj ktoś doradzi co zrobić w takiej sytuacji.. Pozdrawiam serdecznie, Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 74 Opublikowano 3 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Pokaż dane sterownika skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubson13 0 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 W dniu 3.11.2021 o 13:08, Bart-S napisał: Pokaż dane sterownika skrzyni. Niestety nie posiadam żadnego kompa, żeby sprawdzić cokolwiek.. Jakaś inna opcja żebyś mógł mi pomóc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leaf79 0 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2021 Dzień dobry, multitronic 0AW (LLA) w A4 B8 przy niższych temperaturach tj. ok. +5 stopni i niżej dziwnie zachowuje się rano po pierwszym uruchomieniu silnika i przełączeniu na bieg (niezależnie czy to D, S czy R). W momencie zapięcia Drive skrzynia stawia mocny opór i obroty silnika spadają czasem poniżej 500, a ekstremalnie może nawet raz na jakiś czas zdarzyć się zadusić silnik. Co może być przyczyną, czy ktoś miał takie objawy i jak został ten problem rozwiązany ? Dziękuję za odp. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się