Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Turbo przeładowuje


Sysiek

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj na spocie zostaly zrobione logi i wyszlo ze turbo dmucha 1.3 do 1.4 bara auto jest calkowita seria nic nie bylo przy niej robione.

Moje pytanie, zostawic to tak jak jest czy cos z tym zrobic? Za niedlugi czas bede sie wybieral do Rogala na program. Aha, auto nie wpada w tryb awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No musisz to zrobić inaczej Rogal nawet nie podejmie się zrobienia mapek przy niesprawnej turbince.

A sztanga ma pełen ruch, obserwowałeś sztangę przy 011BS?

Masz pewność, że układ podciśnienia działa prawidłowo?

Jeżeli masz pewność, że to turbinka no to na stolik ją i pucujesz ;) Prawdopodobnie zapieczone kierownice...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi sie zeby to mogly byc zapieczone kierownice, nie przy moim stylu jazdy. Silnik jak sie tylko dobrze nagrzeje odrazu dostaje buta. Sztangi nie sprawdzalismy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja cos wiecej napisze,jakies 2miesiace temu robilismy syskowi logi i wszyszly takie jakie ma kazde 2,5tdi jezeli chodzi o doladowanie,nie bylo przeladowan zadnych,sztanga ok...wczoraj tak z ciekawosci zrobilismy i okazuje sie ze trubo pompuje na wymagane 1,12 - daje 1,4bara wiekszej wartosci nie uzyskuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej by było zrobić komplet logów i wrzucić na forum. Ale wcześniej poobserwuj tą sztangę na 011BS, czy ma pełen ruch. Wg mnie to albo zaworek sterujący turbiną albo kierowniczki w turbince stanęły. Jeżeli dobrze rozumiem to tutaj nie ma przeładowania tylko niedoładowanie bo turbinka powinna osiągać wartości od 1900- ok 2100mbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej by było zrobić komplet logów i wrzucić na forum. Ale wcześniej poobserwuj tą sztangę na 011BS, czy ma pełen ruch. Wg mnie to albo zaworek sterujący turbiną albo kierowniczki w turbince stanęły. Jeżeli dobrze rozumiem to tutaj nie ma przeładowania tylko niedoładowanie bo turbinka powinna osiągać wartości od 1900- ok 2100mbar.

mowimy o wartosciach rzeczywistych po odjeciu cisnienia atmosferycznego :wink4:

kierownice przy stylu jazdy syska nie maja prawa sie zapiec,chyba ze pada geometria w turbinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy nastepnej okazji zrobimy wszystkie logi postaramy sie wrzucic a do tej pory wezme ja zdrowo przegonie ale nie sadze aby to cos dalo bo i tak nie jezdze jak emeryt. Chociazby wczorajsze spotkanie z eSa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co chcesz analizowac?napisane jest ze przeladowywuje od 2500tys/brt do samego konca daje 1,4bara ...przeplywka sprawna,sztanga chodzi ,luzow na turbo nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek, ile Ci koników hasa pod maską? Oglądałem filmik, robi wrażenie ;)

nie sposob ich obliczyc ,mysle ze mniej wiecej tyle co na bitwie pod grunwaldem :decayed: :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to brawo ;)[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2009, 16:57_________________________________________________Przydało by się Quattro do takiej mocy bo chyba troszkę masz problemy z trakcją...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Q wiadomo ;(

chwilowo jezdze na 15" zimowkach stad te problemy ,przy wiekszej feldze i szerszej gumie powinno byc lepiej...

nie odbiegajmy od tematu bo nas opier...

EOT :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...