Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Zawór upustowy "BLOW OFF"


boniu

Rekomendowane odpowiedzi

Ja reznołem sobie tego "splittera by domjenick". Miałem stara sprawna dv. Użyłem takiego krućca co gazownicy montują pod wtryskiwacze. Wkręciłem go pod kątem około 30 stopni w strone tłoczka. Skasowałem średnie na fisie i w drogę: średnia po mieście ponizej 9 :mysli: . Strzał z 0,2bara jest prawie tak samo głośny jak z 0,7 wiec nie trzeba cisnąć zeby sie polansować :kox: . Dźwięk wypełniał w 100% 4 pasmówkę :decayed: . ogólnie za***iście i kosztowało mnie to tylko 20 minut :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś dokładnie sprawdzał czy instalowanie BOVa ma jakiś wpływ na osiągi ? Czy przypadkiem nie są trochę słabsze ? :mysli:

wszystko jest to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś dokładnie sprawdzał czy instalowanie BOVa ma jakiś wpływ na osiągi ? Czy przypadkiem nie są trochę słabsze ? :mysli:

wszystko jest to samo

Nie jest to samo :decayed: Jest gorzej przy zmianach biegów :tongue4: Bo zalewa auto przez chwilę, musi przepalic nadmiar mieszanki i dopiero ciungnie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie stwierdziłem nic takiego

czas wtrysku i wynik z przepływomierza są takie same

mozliwe jest opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny ale kogos kto chce mieć "PSSYT"

nie ma zadnego znaczenia :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny

to jest wlasnie to ,o czym Poziek pisze-przez chwile zalewa,bo turbo wytracilo obroty i musi sie znow rozpedzic,zeby"dorownac" dawke powietrza do podanej dawki paliwa-ale to sa milisekundy,czy tez cala sekunda-roznie to moze byc w pojedynczych przypadkach-u mnie czasem gasl po "strzale" jesli trzeba bylo hamowac-musialem pomagac stopa utrzymac obroty,bo silnik nie mogl zassac poprzez intercooler odpowiedniej dawki powietrza,ale,jak napisalem wczesniej-roznie to moze byc w roznym silniku... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny

to jest wlasnie to ,o czym Poziek pisze-przez chwile zalewa,bo turbo wytracilo obroty i musi sie znow rozpedzic,zeby"dorownac" dawke powietrza do podanej dawki paliwa-ale to sa milisekundy,czy tez cala sekunda-roznie to moze byc w pojedynczych przypadkach-u mnie czasem gasl po "strzale" jesli trzeba bylo hamowac-musialem pomagac stopa utrzymac obroty,bo silnik nie mogl zassac poprzez intercooler odpowiedniej dawki powietrza,ale,jak napisalem wczesniej-roznie to moze byc w roznym silniku... :wink4:

zmień czujnik od wody, u mnie było to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmień czujnik od wody, u mnie było to samo

Tomek-co ma czujnik wody, do gasniecia silnika z powodu braku powietrza?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=91 -> Zawór upustowy Typ I cena 250zł

Mam takiego BOVa w swoim AEB i nie narzekam. "Pssst" słychać na całej ulicy :)

Myśle, że nie ma sensu wydawać $$$ na lepsze BOVy, ten o którym pisze spełni Twoje oczekiwania.

chybas zapodam sobie ten zawór z Re5pecta. spawacz do teraz nic ci sie nie dzieje z autem ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to nic mu nie dolega oprócz wkurwiającej i zajezdzonej przepustnicy

ale z nia był juz problem przed załozeniem BOV-a[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2009, 18:32_________________________________________________

zmień czujnik od wody, u mnie było to samo

Tomek-co ma czujnik wody, do gasniecia silnika z powodu braku powietrza?

a nie pomyslałes ze może sie zalewa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie pomyslałes ze może sie zalewa?

nie Tomku-przeplywka mierzy zassane powietrze i do tego ustalana jest dawka paliwa+dane z cisnienia atmosferycznego i/lub czujnika cisnienia w kolektorze,wszystko jest tak zgrane,ze po zmianie biegu obroty turbiny spadaja ,ale powietzre powracajac do ukladu ,upuszone przez DV-utrzymuje obroty turbiny na jakims poziomie i obrotach,wiec jesli zmieniasz bieg,upuszczasz nadmiar napompowanego powietrza z powrotem do TIPa i turbio sie kreci tak samo-ale jesli wypuscisz je w atmosfere-turbo sie zatrzyma,prawie calkowicie i znow potrzebuje czasu na rozped-wiec to jest ten krociutki moment,kiedy jest podane paliwo,ale nie ma wystarczajacej dawki powietrza-przez chwile,wlasnie wtedy jest zalany,ale paliwem,ktore musi byc spalone-w silniku benzynowym-powietrze gra duza role w spalaniu-przeciez wiesz :wink4: ...,a nie dlatego,ze jest niedogrzany...

...wiec co ma czujnik wody do tego? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja od tygodnia jezdze na zaworze ktory kupilem w lublinie z autkiem nic sie nie dzije koszt 300 pare zl + montarz jesem zadowolony chociaz myslalem ze bedzie troszke glosniejszy ale kiedys kupi sie lepszy wiec twierdze ze AEB 1,8T lubi Blow Off

A jezeli ktos byl na zlocie audi na torze w Lublinie slyszal jak zaworek robil psssssssssss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja od tygodnia jezdze na zaworze ktory kupilem w lublinie z autkiem nic sie nie dzije koszt 300 pare zl + montarz jesem zadowolony chociaz myslalem ze bedzie troszke glosniejszy ale kiedys kupi sie lepszy wiec twierdze ze AEB 1,8T lubi Blow Off

A jezeli ktos byl na zlocie audi na torze w Lublinie slyszal jak zaworek robil psssssssssss

1.8T nie lubi BOVa...koniec kropka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja od tygodnia jezdze na zaworze ktory kupilem w lublinie z autkiem nic sie nie dzije koszt 300 pare zl + montarz jesem zadowolony chociaz myslalem ze bedzie troszke glosniejszy ale kiedys kupi sie lepszy wiec twierdze ze AEB 1,8T lubi Blow Off

A jezeli ktos byl na zlocie audi na torze w Lublinie slyszal jak zaworek robil psssssssssss

Ja mam seryjny DV i w srodku nie slychac ale na zewnatrz jest Psss :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie pomyslałes ze może sie zalewa?

nie Tomku-przeplywka mierzy zassane powietrze i do tego ustalana jest dawka paliwa+dane z cisnienia atmosferycznego i/lub czujnika cisnienia w kolektorze,wszystko jest tak zgrane,ze po zmianie biegu obroty turbiny spadaja ,ale powietzre powracajac do ukladu ,upuszone przez DV-utrzymuje obroty turbiny na jakims poziomie i obrotach,wiec jesli zmieniasz bieg,upuszczasz nadmiar napompowanego powietrza z powrotem do TIPa i turbio sie kreci tak samo-ale jesli wypuscisz je w atmosfere-turbo sie zatrzyma,prawie calkowicie i znow potrzebuje czasu na rozped-wiec to jest ten krociutki moment,kiedy jest podane paliwo,ale nie ma wystarczajacej dawki powietrza-przez chwile,wlasnie wtedy jest zalany,ale paliwem,ktore musi byc spalone-w silniku benzynowym-powietrze gra duza role w spalaniu-przeciez wiesz :wink4: ...,a nie dlatego,ze jest niedogrzany...

...wiec co ma czujnik wody do tego? :mysli:

z autami jest tak samo jak z kobietami, niby wiesz co jej dolega a g..... mozesz z tym zrobic :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja od tygodnia jezdze na zaworze ktory kupilem w lublinie z autkiem nic sie nie dzije koszt 300 pare zl + montarz jesem zadowolony chociaz myslalem ze bedzie troszke glosniejszy ale kiedys kupi sie lepszy wiec twierdze ze AEB 1,8T lubi Blow Off

A jezeli ktos byl na zlocie audi na torze w Lublinie slyszal jak zaworek robil psssssssssss

1.8T nie lubi BOVa...koniec kropka

Mój też nie lubi. Był BOV. Jest DV TT225. I jest o wiele lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...