domjenick 18 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 napisz,jak cos wykombinujesz-zrob fotke i dodaj do tematu splittera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Ja reznołem sobie tego "splittera by domjenick". Miałem stara sprawna dv. Użyłem takiego krućca co gazownicy montują pod wtryskiwacze. Wkręciłem go pod kątem około 30 stopni w strone tłoczka. Skasowałem średnie na fisie i w drogę: średnia po mieście ponizej 9 . Strzał z 0,2bara jest prawie tak samo głośny jak z 0,7 wiec nie trzeba cisnąć zeby sie polansować . Dźwięk wypełniał w 100% 4 pasmówkę . ogólnie za***iście i kosztowało mnie to tylko 20 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 nie ma to jak lans po miescie-wiem o czym mowisz-kazdy sie obraca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 A czy ktoś dokładnie sprawdzał czy instalowanie BOVa ma jakiś wpływ na osiągi ? Czy przypadkiem nie są trochę słabsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 A czy ktoś dokładnie sprawdzał czy instalowanie BOVa ma jakiś wpływ na osiągi ? Czy przypadkiem nie są trochę słabsze ? wszystko jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 A czy ktoś dokładnie sprawdzał czy instalowanie BOVa ma jakiś wpływ na osiągi ? Czy przypadkiem nie są trochę słabsze ? wszystko jest to samo Nie jest to samo Jest gorzej przy zmianach biegów Bo zalewa auto przez chwilę, musi przepalic nadmiar mieszanki i dopiero ciungnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 nie stwierdziłem nic takiego czas wtrysku i wynik z przepływomierza są takie same mozliwe jest opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny ale kogos kto chce mieć "PSSYT" nie ma zadnego znaczenia :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny to jest wlasnie to ,o czym Poziek pisze-przez chwile zalewa,bo turbo wytracilo obroty i musi sie znow rozpedzic,zeby"dorownac" dawke powietrza do podanej dawki paliwa-ale to sa milisekundy,czy tez cala sekunda-roznie to moze byc w pojedynczych przypadkach-u mnie czasem gasl po "strzale" jesli trzeba bylo hamowac-musialem pomagac stopa utrzymac obroty,bo silnik nie mogl zassac poprzez intercooler odpowiedniej dawki powietrza,ale,jak napisalem wczesniej-roznie to moze byc w roznym silniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 opóznienie w rozkręcaniu sie turbiny to jest wlasnie to ,o czym Poziek pisze-przez chwile zalewa,bo turbo wytracilo obroty i musi sie znow rozpedzic,zeby"dorownac" dawke powietrza do podanej dawki paliwa-ale to sa milisekundy,czy tez cala sekunda-roznie to moze byc w pojedynczych przypadkach-u mnie czasem gasl po "strzale" jesli trzeba bylo hamowac-musialem pomagac stopa utrzymac obroty,bo silnik nie mogl zassac poprzez intercooler odpowiedniej dawki powietrza,ale,jak napisalem wczesniej-roznie to moze byc w roznym silniku... zmień czujnik od wody, u mnie było to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 zmień czujnik od wody, u mnie było to samo Tomek-co ma czujnik wody, do gasniecia silnika z powodu braku powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=91 -> Zawór upustowy Typ I cena 250zł Mam takiego BOVa w swoim AEB i nie narzekam. "Pssst" słychać na całej ulicy Myśle, że nie ma sensu wydawać $$$ na lepsze BOVy, ten o którym pisze spełni Twoje oczekiwania. chybas zapodam sobie ten zawór z Re5pecta. spawacz do teraz nic ci sie nie dzieje z autem ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 z tego co wiem to nic mu nie dolega oprócz wkurwiającej i zajezdzonej przepustnicy ale z nia był juz problem przed załozeniem BOV-a[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2009, 18:32_________________________________________________ zmień czujnik od wody, u mnie było to samo Tomek-co ma czujnik wody, do gasniecia silnika z powodu braku powietrza? a nie pomyslałes ze może sie zalewa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 a nie pomyslałes ze może sie zalewa? nie Tomku-przeplywka mierzy zassane powietrze i do tego ustalana jest dawka paliwa+dane z cisnienia atmosferycznego i/lub czujnika cisnienia w kolektorze,wszystko jest tak zgrane,ze po zmianie biegu obroty turbiny spadaja ,ale powietzre powracajac do ukladu ,upuszone przez DV-utrzymuje obroty turbiny na jakims poziomie i obrotach,wiec jesli zmieniasz bieg,upuszczasz nadmiar napompowanego powietrza z powrotem do TIPa i turbio sie kreci tak samo-ale jesli wypuscisz je w atmosfere-turbo sie zatrzyma,prawie calkowicie i znow potrzebuje czasu na rozped-wiec to jest ten krociutki moment,kiedy jest podane paliwo,ale nie ma wystarczajacej dawki powietrza-przez chwile,wlasnie wtedy jest zalany,ale paliwem,ktore musi byc spalone-w silniku benzynowym-powietrze gra duza role w spalaniu-przeciez wiesz ...,a nie dlatego,ze jest niedogrzany... ...wiec co ma czujnik wody do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tysiac 0 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 witam ja od tygodnia jezdze na zaworze ktory kupilem w lublinie z autkiem nic sie nie dzije koszt 300 pare zl + montarz jesem zadowolony chociaz myslalem ze bedzie troszke glosniejszy ale kiedys kupi sie lepszy wiec twierdze ze AEB 1,8T lubi Blow Off A jezeli ktos byl na zlocie audi na torze w Lublinie slyszal jak zaworek robil psssssssssss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 witam ja od tygodnia jezdze na zaworze ktory kupilem w lublinie z autkiem nic sie nie dzije koszt 300 pare zl + montarz jesem zadowolony chociaz myslalem ze bedzie troszke glosniejszy ale kiedys kupi sie lepszy wiec twierdze ze AEB 1,8T lubi Blow Off A jezeli ktos byl na zlocie audi na torze w Lublinie slyszal jak zaworek robil psssssssssss 1.8T nie lubi BOVa...koniec kropka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 witam ja od tygodnia jezdze na zaworze ktory kupilem w lublinie z autkiem nic sie nie dzije koszt 300 pare zl + montarz jesem zadowolony chociaz myslalem ze bedzie troszke glosniejszy ale kiedys kupi sie lepszy wiec twierdze ze AEB 1,8T lubi Blow Off A jezeli ktos byl na zlocie audi na torze w Lublinie slyszal jak zaworek robil psssssssssss Ja mam seryjny DV i w srodku nie slychac ale na zewnatrz jest Psss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 a nie pomyslałes ze może sie zalewa? nie Tomku-przeplywka mierzy zassane powietrze i do tego ustalana jest dawka paliwa+dane z cisnienia atmosferycznego i/lub czujnika cisnienia w kolektorze,wszystko jest tak zgrane,ze po zmianie biegu obroty turbiny spadaja ,ale powietzre powracajac do ukladu ,upuszone przez DV-utrzymuje obroty turbiny na jakims poziomie i obrotach,wiec jesli zmieniasz bieg,upuszczasz nadmiar napompowanego powietrza z powrotem do TIPa i turbio sie kreci tak samo-ale jesli wypuscisz je w atmosfere-turbo sie zatrzyma,prawie calkowicie i znow potrzebuje czasu na rozped-wiec to jest ten krociutki moment,kiedy jest podane paliwo,ale nie ma wystarczajacej dawki powietrza-przez chwile,wlasnie wtedy jest zalany,ale paliwem,ktore musi byc spalone-w silniku benzynowym-powietrze gra duza role w spalaniu-przeciez wiesz ...,a nie dlatego,ze jest niedogrzany... ...wiec co ma czujnik wody do tego? z autami jest tak samo jak z kobietami, niby wiesz co jej dolega a g..... mozesz z tym zrobic :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIKER Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 witam ja od tygodnia jezdze na zaworze ktory kupilem w lublinie z autkiem nic sie nie dzije koszt 300 pare zl + montarz jesem zadowolony chociaz myslalem ze bedzie troszke glosniejszy ale kiedys kupi sie lepszy wiec twierdze ze AEB 1,8T lubi Blow Off A jezeli ktos byl na zlocie audi na torze w Lublinie slyszal jak zaworek robil psssssssssss 1.8T nie lubi BOVa...koniec kropka Mój też nie lubi. Był BOV. Jest DV TT225. I jest o wiele lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Był BOV. Jest DV TT225. I jest o wiele lepiej czyli ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ambro 0 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 DVka z 225 konnej Audi TT, czy ja dobre zrozumiałem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się