endriuu 2 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Pozwoliłem sobie zrobić zestawienie silników i ilości oleju w misce. Korekty mile widziane (szczególnie jesli chodzi o B8 - mało info na ten temat). A4 B5 1.6i; 1.8i; 1.8T; - 3,5L 2.4i; 2.6i; 2.8i; - 5,5L 1.9TDI; - 3,8L 1.9TDI PD; - 4L 2.5TDI; - 5,5L S4, RS4 B5 2.7i T - 6L A4 B6; B7 1.6i; 1.8T - 3.5L 2.0i; 2.0FSi; 2.0TFSi - 4,2L 2.4i - 5L 3.0i; - 6,5L 3.2FSi - 8,1L 1.9TDI PD; - 4L 2.0TDI PD; - 3,8L 2.5TDI; - 5,5L 2.7TDI; - 8,2L 3.0TDI; - 8,2L S4 B6, B7; RS4 B7 4.2i; - 9L A4 B8 1.8 TFSI - 3,5L 2.0 TFSI - 4,2L 3.2 FSI - 8,1L 2.0 TDI - 3,8L 2.7 TDI - 8,2L 3.0 TDI - 8,2L S4 B8 3.0 TFSi - 8,2L Najnowszy katalog Motula: http://www.sendspace.pl/file/9c76e1f74cf3b27e42aa82b mirror http://hostuje.net/file.php?id=f23a02e7cbebdf08724081c871cb88d9 poradnik Motula - Jak olej dobierać: http://strona.i-car.nazwa.pl/uploads/New%20PCMO_PL_2010.pdf nowe etykiety opracowane po aferze z podróbkami: http://img35.imageshack.us/img35/6062/motullabel.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_g84 7 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 A4 B5 2.4 - ok. 5,6l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchabzz 0 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 A4 B5 2.4 - ok. 5,6l w instrukcji a4 b5 2,5 tdi stoi jak wol 5 i pol litra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 1.9TDI; - 4,3L W instrukcji A4 B5 110KM (AFN AVG) piszę że wraz z filtrem należy wlać od 3,5 do 3,8 l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_g84 7 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 A4 B5 2.4 - ok. 5,6l w instrukcji a4 b5 2,5 tdi stoi jak wol 5 i pol litra tylko ja mam 2.4 benzynę i ta ilość wpisana jest zgodnie z tym co wlałem do silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 1.9TDI; - 4,3L W instrukcji A4 B5 110KM (AFN AVG) piszę że wraz z filtrem należy wlać od 3,5 do 3,8 l. no wiec wlasnie. inaczej instrukcja - inaczej rzeczywistosc. Zminiealismy z kumplem ostatnio w jego A3 1.9TDI i weszlo prawie 5L pod max - po dokladnym wyczyszeniu filtra i chlodnicy. tazke te wartosci w instr. moga byc albo na min albo lekko ponad min? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 W moim AJL 1,8T wchodzi dokładnie 3,8l i jest 0,5-1 mm ponad zagięcie oznaczajace max. Wyczytałem na forum, że wchodzi optymalnie 3,8 wiec tyle wlałem i dopiero sprawdzałem. Wiem, że na zimę powinno się utrzymywać 1/3 poziomu oleju ponieważ rozruch jest łatwiejszy i olej szybciej sie nagrzewa ale nie chciało mi sie juz spuszczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 W przypadku modelu B5 można podczepić tabelkę z książki Sam Naprawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 tego mi brakowało na forum, wszystkich ilości oleju w jednym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
welek 1 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Witam sory moze to glupie pytanie ale pytam bo nie jestem specem w tej dziedzicnie Kupilem sobie a4 Avant 98r 1.9Tdi i panowie mechanicy wymieniali mi wszystkie filty ale wlali mi polsyntetyka z tego co wiem moge na tym jezdzic czy wymienic kocnziecznie na syntetyka auto ma nabite 240tys przebiegu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 powinienes zalac syntetyk. panowie "fachowcy" dali kolejny raz ciala. na przyszlosc - tu jest watek do takich pytan: http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_jaki_olej_do_tdi-t15435.1320.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
welek 1 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 wiem ze powinienem ale pytam czy stanie sie cos jak bede jezdzil na polsyntetyku ? mam juz jutro to wymieniac czy do nastepnej wymiany moge smigac na tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 ja na twoim miejscu wymienilbym. tym bardziej ze w tzw półsyntetykach jest tylko od 20-30% bazy syntetycznej a turbina nie lubi minerała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alona 0 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 hmmmm... dziwne... do mojego AFB 2,5 wchodzi niecałe 5l :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 a jak wymieniasz filtr to go czyscisz dokladnie i lejesz na max oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alona 0 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 hmmmm... no do maxa mniej wiecej leje, ale nic nie czyszcze , tylko po prostu wymieniam filtr... olej cały ścieka, no prawie cały, bo pewnie jakies śladowe ilości zostają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 zdziwiłabyś sie ile oleju potrafi zostac w silniku, szczegolnie w dieslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazimierzm 0 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 witam ja do mojej audi wlałem 5,4lita i górna kuleczka bagnetu jest zakryta olejem - nie za dużo ? ksiązka podaje ze powinienem wlac 5.5litra co o tym sądzicie ? pozdrawiam kazimierzm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin 1 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 w 3.0TDI (BKN) na wymianę wystarcza 7.5l .. 8.2 jest nominalną pojemnością układu smarowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 W moim AVF bo odkręceniu chłodniczki olejowej wylewa się jeszcze z 0,5 litra więc do wymiany wlewam 4,1 - 4,4 litra oleju w zalezności jak dokładnie wycieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się