Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Rano pali za drugim razem


davidoff82

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem od kilku dni.

Po nocy samochód odpala za pierwszym razem tak jak to robił zawsze po czym gaśnie po 1-2 sekundach , zapalam drugi raz i pracuje już poprawnie, usterka jest systematyczna, występuje codziennie i tylko rano później nie pojawiają sie inne komplikacje.

Zetknął sie ktoś kiedyś z czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką samą sytuację zapala za pierwszym razem z tym że silnik pracuje nierówno i gaśnie zapalam drugi raz i pracuje normalnie i to zawsze dzieje się po pierwszym odpaleniu ,podejrzewam że to może się kończy pompa paliwa

Ja mam chwilowy spokój, po pewnym czasie zaczeły się dziać cuda w aucie, podpiąłem VAG okazało się że jest tyle błędów że to aż niemożliwe fizycznie... Powodem była woda i wilgoć w okolicy ECU (nie mylić z zapchanymi odpływami podszybia, to o czym piszę jesty wyżej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie w A6 C5 2.8 to samo, systematycznie co rano odpala za 2 razem, ale wykminilem oco biega - wymiana świec na takie jak sa podane oryginalnie i jest po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja podobnie mialem rowniez taka usterke. Po nocy - auto stoi pod chmurka, jak zapalalem za pierwszym razem to gasl, dusil sie, nierowno pracowal - podobnie jak opisuje kolega. Dlatego zaraz po odpaleniu gasilem go i odpalalem jeszcze raz. Za drugim razem wszystko ok, odplalal i silniczek chodzil rownomiernie.

Jezdze na LPG, ale odpalam na PB - sekwencja. Ostatnio takze zmienilem paliwo na 98 octanow. Dolalem rowniez jakis dodatek to czyszczenia wtryskow. Teraz odpala za pierwszysm razem i od razu silniczek pracuje ladnie, bez jakiegokolwiek duszenia i gasniecia. Poza tym zauwazylem, ze im zminiej jest na dworze to lepiej odpala :gwizdanie: nawet jak byly duze mrozy to odpala elegancko, a w lato tak jakos dziwnie sie meczy :/ Moze to jakis czujnik temp?, ale na VAG nie bylo bledow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja podobnie mialem rowniez taka usterke. Po nocy - auto stoi pod chmurka, jak zapalalem za pierwszym razem to gasl, dusil sie, nierowno pracowal - podobnie jak opisuje kolega. Dlatego zaraz po odpaleniu gasilem go i odpalalem jeszcze raz. Za drugim razem wszystko ok, odplalal i silniczek chodzil rownomiernie.

Jezdze na LPG, ale odpalam na PB - sekwencja. Ostatnio takze zmienilem paliwo na 98 octanow. Dolalem rowniez jakis dodatek to czyszczenia wtryskow. Teraz odpala za pierwszysm razem i od razu silniczek pracuje ladnie, bez jakiegokolwiek duszenia i gasniecia. Poza tym zauwazylem, ze im zminiej jest na dworze to lepiej odpala :gwizdanie: nawet jak byly duze mrozy to odpala elegancko, a w lato tak jakos dziwnie sie meczy :/ Moze to jakis czujnik temp?, ale na VAG nie bylo bledow.

na Vagu nie wyjdzie błąd czujnika

no chyba ze ma zwarcie

podłącz Vag-a na zimny silnik i odpal

zobacz jak silnik nabiera temperatury i jak pracuje sonda lambda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blok silnik

potem bloki pomiarowe

nie wiem jaki kanał ale u Ciebie sa dwie sondy

trzeba poszukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień przewody wysokiego napięcia

a przy okazji sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza

przyjmowałes dzisiaj jakies leki Kolego?????

to nie jest stary polonez tylko 1.8T (AMB)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień przewody wysokiego napięcia

a przy okazji sprawdź kopułkę i palec rozdzielacza

przyjmowałes dzisiaj jakies leki Kolego?????

to nie jest stary polonez tylko 1.8T (AMB)

coś mi się poje..ło

myślałem że to ADP :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne problemy. Ciepły odpala i pracuje normalnie. Rano lub po dłuższej przerwie mam ogromne problemy. Po pierwszym odpaleniu silnik ledwo poradzi sam siebie, obroty spadają, gaśnie. Po drugim odpaleniu jest lepiej, chodzi w miarę normalnie dopiero po trzecim, chociaż nadal potrafi kichać, czuć nieprzepalone paliwo - bardzo mocno.

Po podłączeniu do komputera nie ma żadnych błędów. Czytałem , że nie wykaże uszkodzenia czujnika temperatury, chyba że ma zwarcie - ale który ewentualnie wymienić?

Przepustnica jest czysta. Przepływomierz również Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyjnik od wody KAPUTT, wymiana ale tylko ori :(

po wymianie trzeba sprawdzic Vag-iem jak sie nagrzewa silnik i jak pracuje lambda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem dziwny objaw - przy pierwszym odpaleniu, w momencie spadku obrotów / prawie gaśnie/ słychać uruchamiającą się pompę paliwa - dźwięk identyczny jak po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem. Może winna jest pompa paliwa? Po trzecim dopaleniu na zimnym silniku pracuje w zasadzie normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...