Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Brak przyspieszenia, silnik reaguje na pedał gazu po 5-10 sekundach


CzarnyKebi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem a mianowicie gdy jade niunia i zblirzam sie do 120km/h traci moc przyspieszenie tak na ok.5-10s.Przesten okres czasu nie jest mozliwe pojechac szybciej przyspieszyc. :confused4: Po tych kilku sekundach"przestoju"dopiero sie rozpedza...Jakie tego moga byc przyczyny??Czyzby turbo na wykoniczeniu??Jakies filry sa zapchane??

Dziekuje za ewentualne pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:vaglogi:

i o to to to.... :gwizdanie:

jeszcze możesz rzucić okiem na dolot, czy przypadkiem nie masz jakiejś dziury w łącznikach itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny objaw, błąd 575 zbyt duże ciśnienie w kolektorze, logi dynamiczne - turbo nagle przestaje pompować po wcześniejszym przeładowaniu, za chwile wszystko wraca do normy i ponownie przeładowanie (nie było trybu awaryjnego), rozwiązało problem wymianka N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbys nikogo nie znalazl odezwij sie na PW - zalogujemy fure...

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbys nikogo nie znalazl odezwij sie na PW - zalogujemy fure...

Pzdr

OK :good: dzieki

Miałem identyczny objaw, błąd 575 zbyt duże ciśnienie w kolektorze, logi dynamiczne - turbo nagle przestaje pompować po wcześniejszym przeładowaniu, za chwile wszystko wraca do normy i ponownie przeładowanie (nie było trybu awaryjnego), rozwiązało problem wymianka N75

Dokladnie mam podobna sytułacje :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztuje te N75 i wie ktoś gdzie w Kielcach mają Vag-a, bo zupełnie nie jestem w temacie. Czytałem dużo na forum i podejrzewam że u mnie będzie to samo. Przy dużych obrotach ,zazwyczaj przy wyprzedzaniu :evil: pod koniec mi zamula a później nie może się odmulić. Sprawę załatwia ponowne odpalenie mojej turbiny, traktor chodzi jak należy......... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztuje te N75 i wie ktoś gdzie w Kielcach mają Vag-a, bo zupełnie nie jestem w temacie. Czytałem dużo na forum i podejrzewam że u mnie będzie to samo. Przy dużych obrotach ,zazwyczaj przy wyprzedzaniu :evil: pod koniec mi zamula a później nie może się odmulić. Sprawę załatwia ponowne odpalenie mojej turbiny, traktor chodzi jak należy......... :mysli:

U Ciebie moze byc klasyka w AFN/AVG - czyli zapieczone kierownice... logowanie dynamiczne VAG iem powinno wyjasnic sprawe

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...