tiger_seba 0 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Jak w temacie, mam problem z 2.4 v6, zaczęło się po założeniu gazu przez partacza, poprawiłem to u fachowca i prawie jest OK, tak mi się wydaje, mam tylko parę pytań czy fałki jak pracują to mają takie same parametry, bo u mnie 1 fałka jest szybsza o 0.5s. Takrze spaliły się czujniki od fałek i od powietrza, występuje parę błędów jeszcze ale te są najbardziej poważne. Od czego mam zacząć, czujniki już wymieniłem. Albo gdzie mam podjechać do jakiegoś naprawdę fachowca żeby zobaczyć co i jak z nim jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 opisz dokładniej o co chodzi bo nikt Ci nie pomoże jeżeli zrozumiale nie wyjasnisz w czym problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 najpierw Vag i błedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 chodzi o czasy wtrysków ? różnice pomiędzy czasami na jednej i drugiej głowicy? różnica chyba 5 ms? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 5ms to masakra pewnie chodzi o 0.5ms i podstawowe pytanie czy róznica jest na LPG czy na benzynie? Jesli tylko na LPG to poprosze fotki z silnika i instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 5ms to masakra pewnie chodzi o 0.5ms i podstawowe pytanie czy róznica jest na LPG czy na benzynie? Jesli tylko na LPG to poprosze fotki z silnika i instalacji. to zalezy jakiego masz junkersa i jak go ustawisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 5ms to masakra pewnie chodzi o 0.5ms i podstawowe pytanie czy róznica jest na LPG czy na benzynie? Jesli tylko na LPG to poprosze fotki z silnika i instalacji. racja , przecież na jałowym ma ok 3 ms [br]Dopisany: 15 Listopad 2009, 18:07_________________________________________________ czy róznica jest na LPG czy na benzynie róznica pewnie już jest i na PB i na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 róznica pewnie już jest i na PB i na gazie Myślisz teoretycznie jak silnik popracuje na benzynie to powinny sie wyrownac po jakims czasie, ale może masz racje najpierw fotki z pod maski i bedzie wiadomo. Ewentualnie dla pewnosci proponuje odłaczyc aku na noc potem zobaczyc w sterowniku LPG bez przełączania na LPG czasy benzyny jeśli sa równe to ewidentnie wina leży po stronie LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuNS 0 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 .. a co pokazują sondy ? chodzą obie w pełnym zakresie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się