Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Gdzie jest czujnik hala w ALT 2.0?


Marek86232

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum jest od zadawania pytan i udzielania odpowiedzi na nie,w linku ,ktory podales ,nie ma ani slowa o silniku ALT 2,0

2cb2e5d0cc7fda44m.jpgzaznaczone na czerwono-odpowiada za info o predkosci obrotowej silnika :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum jest od zadawania pytan i udzielania odpowiedzi na nie,w linku ,ktory podales ,nie ma ani slowa o silniku ALT 2,0

2cb2e5d0cc7fda44m.jpgzaznaczone na czerwono-odpowiada za info o predkosci obrotowej silnika :wink4:

prosze Cie......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten silnik i większosc silników ma dwa takie czujniki

jeden w głowicy przy wałku (wałkach) a jeden przy wale korbowym

Kolega pisał o czujniku Halla wiec dostał info na ten temat

a czy jest to ALT, AJL, BEX czy inne dziadostwo zadanie do spełnienia ma zawsze takie samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na rysunku jest czujnik,ktory podaje sygnal do aparatu zaplonowego,na wałku-na wale korbowym jest niepotrzebny,bo przy ustawieniu rozrzadu,juz na znacznikach masz punkty[br]Dopisany: 15 Listopad 2009, 20:45_________________________________________________

zadanie do spełnienia ma zawsze takie samo

to fakt :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na rysunku jest czujnik,ktory podaje sygnal do aparatu zaplonowego,na wałku-na wale korbowym jest niepotrzebny,bo przy ustawieniu rozrzadu,juz na znacznikach masz punkty[br]Dopisany: 15 Listopad 2009, 20:45_________________________________________________

zadanie do spełnienia ma zawsze takie samo

to fakt :wink4:

nie do aparatu tylko do ECU a dopiero potem do aparatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie dziwne rzeczy ci sie dzieją?

Bo u mnie tez cos rzęzi nierowno i szukam przyczyny. Daj znać jak to sprawdzic samemu.

VAG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam to samo co Kolega Grzesiek, nierówno chodzi, na dodatek na zimnym strzela w kolektor wydechowy i czasem przerwie podczas jazdy, wymieniłem już cewki i świece i właśnie zastanawiam się nad tymi czujnikami. Na VAGu wywala mi tylko czasem losowe wypadanie zapłonów cylinder 4, i błąd którego nigdy nie mogłem się pozbyć zbyt uboga mieszanka. Odmy powymieniane itd a błąd mieszanki średnio co 150km po skasowaniu się wyświetla i tak walcze sobie z tym wszysykim.... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...