Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Bierze ciecz chłodzącą, głowica zrobiona


Jaroos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Koledzy co to moze byc..podczas jazdy skoczyla temp silnika do 110*C, gotowala sie ciecz chlodzaca w zbiorniczku, auto kopcilo ( para wodna ), cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym wywalalo ciecz przez wezyk odp, z nagrzewnicy lecialo zimne powietrze, gorne weze od chlodzenia cieple, dol i chlodnica zimna. Po czym zostalo zrobione: wymiana uszczeliki pod glowica, glowica planowana, docierane zawory, wymiana uszczelniaczy zaworowych, sprawdzona szczelnosc glowicy, termostat, pompa wody, caly rozrzad. Po tych wymianach auto trzyma temp ok 90*C, ale ubywa znacznie cieczy chlodzacej, kopci dalej ( para i ciecz z wydechu ) i ciecz dostaje sie do oleju ( po odkreceniu korka od miski olejowej wylewa sie najpierw borygo, pozniej dopiero olej), po odkreceniu korka wlewu oleju wydobywa sie para i dziwnie gwizda. Dodam ze chlodniczka oleju jest sprawna. Co to moze byc? Pekniety blok silnika? Pacjent to Audi A4 97 1.6 AHL + LPG ( sekwencja - zalozona tydzien przed tymi objawami, a przez ten tydzien chodzila wzorowo)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów może być dużo : począwszy od zapowietrzenia układu ( układ ciepły a z kratek leci chłodne powietrze) a gdy sie gotuje to możliwe że masz zakamienioną chłodnice ale to teoria bez diagnozy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, na chu*** męczycie się z remontem tych silników? Jak już dzieją się takie cyrki to w piz*u wywalcie silnik na śmietnik i za grosze kupcie drugi. Jak sens jest wydawać tysiące na remont silników wartych grosze? Dodam że ja swojego ADR sprzedałem ostatnio za 350 zł - słupek w pełni sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo.Okazalo sie że wirnik ten plastikowy od pompy pękł i miał luz na frezie.Pompa sie kreciła ale wirnik nie.Po wymianie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to samo pare dni temu robilem pompa wody niby cala itd ale jednak zla;/ sprawdz wszystkie krocce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, na chu*** męczycie się z remontem tych silników? Jak już dzieją się takie cyrki to w piz*u wywalcie silnik na śmietnik i za grosze kupcie drugi. Jak sens jest wydawać tysiące na remont silników wartych grosze? Dodam że ja swojego ADR sprzedałem ostatnio za 350 zł - słupek w pełni sprawny.

:brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kochani wymienilem zbiornik z korkiem krociec z tylu silnika i dalej gotuje mi plyn w zbiorniczku waż twardy tesk glowicy ok i uklad sie zapowietrza powiecie mi co sie dzieje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak uklad sie zapowietrza to sa przedmuchy . prawdopodobnie uszczelka. a sprawdzales vagiem jaka temperature masz bo moze czujnik pokazuje 90 C a tak naprawde to jest ponad 100C. termostat sie zaciał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak układ będzie twardy, odkręć delikatnie korek od zbiornika płynu - tylko ostrożnie żeby nie wywaliło ci wody w twarz i postaraj się powąchać czy czuć spaliny. Jak są ostre przedmuchy to powinno być czuć ostrą woń spalin. Po za tym jak auto będzie jeszcze zimne, odkręć korek, odpal i parz czy lecą cały czas bąbelki powietrza do zbiornika. To też jeden z objawów uwalonej uszczelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie ze nic nie czuc jak probuje odkrecic korek przy 90 to wywala plyn a jego nie przybywa a ni nie ubywa czysty jak nowy sam juz nie wiem co to moze byc jak sprawdzalme czyjnik g62 vagiem to roznica w ecu i na instrumentach była ok 10 stopni moze to ma znaczenie a czujnik i termo nowy z aso jakies 2 tygodnie temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jakby byy zapchane to takie by byly objawy tego ze plyn wywala przez biorniczek i twardy waz by byl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagrzewnica dziala ogolnie na malym obiegu na zepsutym termo tez gotowalo moze znowu czujnik g62 tez miaelm takie same objawy na walnietym czujniku z aso bledow nie bylo a tak sie dzialo jeszcze tu popatrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości, jaki wpływ na gotowanie się może mieć ten czujnik? Nie znam dokładnie tego silnika ale czy to nie jest zwykły czujnik temperatury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie w tym problem ze nie wiem jakie mialo znaczenie ale podnienilem czujniki na inny uzywany i przestalo gotowac martwi mnie tylko roznica temperatur na ecu i zegarach bo roznica ok 10stopni czyzby czujnik do wymiany???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałeś czujnik to może go odpowietrzyłeś i stąd może ta różnica. Czujnik temp raczej nie ma nic do gotowania. Od tego jest termostat. Nie wiem jak tam u ciebie czy masz wisko czy elektryczny ale w tych temp to nawet i bez wiatraka nie powinien się gotować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...