marek34 1 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Witam. Muszę się zwrócić o pomoc do fachowców. Powiem o co chodzi. Potrzebuję zrobić logi, które pomogą mi ustawić instalację LPG. W logach muszą być następujące rzeczy: 1. korekcje krótkoterminowe czasu wtrysku w % 2. obroty silnika 3. czas wtrysku benzyny w ms Czy jest możliwość wywołania tych danych w jednym oknie VAG COM i na którym to jest bloku. Czy są może jakieś inne dane, na podstawie których będę mógł ustawić mapę wtrysku w zależności od: obrotów silnika i obciążenia silnika. Czy może mi ktoś podesłać informacje lub linka o blokach danych, czyli co jest wyświetlane na którym bloku. Pozdrawiam Marek[br]Dopisany: 16 Listopad 2009, 16:44_________________________________________________Czy to faktycznie takie trudne, że nikt nie chce mi pomóc ??? Chłopaki - do dzieła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Czy to faktycznie takie trudne, że nikt nie chce mi pomóc ??? Nie wiem czy chodzi o trudność..... http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ Do ustawienia instalacji lpg weź także pod uwagę korektę długoterminową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 1 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Dzięki za linka, tego właśnie potrzebowałem. Powiedz mi jeszcze czy "load" i "last" to są korekcje i która jest jaka. Nie znam angielskiego, może ma to ktoś po Polsku. Bardzo się przyda.[br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 20:18_________________________________________________Jeszcze zapytam, gdzie znaleźć w jakim zakresie powinny być odczyty dla silnika AWT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Wydaje mi się, że trochę źle się do tego zabierasz, ponieważ strojenie mapy lpg na podstawie logów to syzyfowa praca. Po każdej wprowadzonej poprawce będziesz logował od nowa??? Lepiej pojechać na dwa laptopy, wtedy interesuje cię tylko korekta, która powinna być jak najbliższa 0% z tym, że krótkoterminowa powinna znosić długoterminową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 1 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 A możesz mi powiedzieć na którym bloku są korekty. Dałem tą stronę do translatora, ale wychodzą jakieś durnoty. Co to znaczy, że krótkoterminowa ma znosić długoterminową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 A możesz mi powiedzieć na którym bloku są korekty. 032, 033 Co to znaczy, że krótkoterminowa ma znosić długoterminową. Jeżeli długoterminowa dla cześciowego obciążenia (w czasie "normalnej" jazdy) wynosi +15% to wprowadzasz takie korekty do mapy lpg aby krótkoterminowa wynosiła -15%.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 1 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Dzięki serdeczne, jestem Ci bardzo wdzięczny. W sobotę spróbuję to poustawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się