Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jakie amorki wybrać?


MoorPH

Rekomendowane odpowiedzi

A TUTAJ moja historia :decayed:

Tak dorzucę jeszcze: mówi się, że do -40 można wrzucić standardowej amorki, to jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na nich.

Na twardszych amorkach i dużej gumie (195/65/15) jest miękko i można zahaczyć przodem o jezdnię na muldach, to nie wiem co się by działo na standardowych. Na 225/40/18 już tego efektu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A TUTAJ moja historia :decayed:

Tak dorzucę jeszcze: mówi się, że do -40 można wrzucić standardowej amorki, to jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na nich.

Na twardszych amorkach i dużej gumie (195/65/15) jest miękko i można zahaczyć przodem o jezdnię na muldach, to nie wiem co się by działo na standardowych. Na 225/40/18 już tego efektu nie ma.

no i chyba jasne,niestety,prawda jest taka jak chce sie jezdzic i wygladac to krotkie springi+krotki amor, a jak chce sie tylko wygladac to gleba na sprezynie i starczy ale jazda juz nie bedzie taka sama jak i zywotnosc amorka.u siebie wlozylem sprezyne vogtlanda -35 i żolte koni skrecone na max a i tak na niektorych spiacych przytre zderzakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dorzucę jeszcze: mówi się, że do -40 można wrzucić standardowej amorki, to jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na nich.

Zgadzam się z Tobą, i odradzam każdemu. Wytrzymałem tydzień na -40+seryjne amortyzatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie gwintowane zawieszenie TA-Technix jak mam glebe -50mm/-50mm i 205/55/16 i komfort został minimalnie uszkodzony :decayed:

bdb zestaw za 1050zł

jezdzi sie pieknie i podziurach tez jest ok.[br]Dopisany: 20 Listopad 2009, 17:29_________________________________________________blistein b6, b8 to spory wydatek ale konkretny amor z serwisem

kayba to nic szczegolnego

sachs daje rade ale ten utwardzony

jeśli masz do dyspozycji tysiaka to pomyśl o nie markowym sprzecie

na b6+springi to wydatek 2800zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem b6 z niemiec na 19 ale amory sportowe Sachs i mniej bylo w b6 czuc 19 niz w b5 17 na amorach MTS...takze co markowe to i dobre :decayed: ale pewnie niemiec troche wybulil na te amory i sprezyny Fk :gwizdanie:

pomysl nad tym gwintem Ta-technix,z tego co wiem to MTS tez ma Gwinta o prosze

http://www.mapet-tuning.com/sklep/product_info.php?cPath=33_346_659&products_id=1256

ale to troche drozej niz Ta-technix :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawitasz na spota, to możesz się nawet przewieźć, ale teraz już na 15' - tutaj komfort jest niezły. Latem śmigałem na 18' - było trochę gorzej. Czasami można kurwicy dostać na tych polskich dziurach, ale za to po dobrej trasie idzie jak po szynach, nawet z pełnym ładunkiem wakacyjnym.

Ja bede jutro napewno więc pogadamy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawitasz na spota, to możesz się nawet przewieźć, ale teraz już na 15' - tutaj komfort jest niezły. Latem śmigałem na 18' - było trochę gorzej. Czasami można kurwicy dostać na tych polskich dziurach, ale za to po dobrej trasie idzie jak po szynach, nawet z pełnym ładunkiem wakacyjnym.

Ja bede jutro napewno więc pogadamy..

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...