pit6510 1 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 turbina bierze olej w b6 130ps i w zasadzie nie wiem czy mozna jeszcze trochę jeździć czy kategorycznie trzeba wymienić turbine, nie wiem jeszcze ile bierze ale olej jest pod turbina , pod miska olejowa i w przewodach z intelcolera i w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcella 0 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Jeżeli Ci to nie uprzykrza życia ( nie musisz zbyt często dolewać ) oraz nie zauważasz spadku mocy, niepożądanych dzięków. To nie ma przeciwwskazań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit6510 1 Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 spadku mocy nie jedzie jak szalona, ale mechanik powiedzial mi że moga się przewody w których nie powinno być oleju rozp.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TuneFORCE Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Można jeździć ale raczej bez szaleństw typu nagłe redukcje ostre ścigane:) i należy być przygotowanym że któregoś dnia turbo powie papa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit6510 1 Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 gdzieś na forum przeczytałem ze praktycznie w kazdym silniku z turbo znajdzie sie olej w dolocie tylko kwestia ile go jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TuneFORCE Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 w każdym bądź razie jeżeli olej zaczyna znikać w dużych ilościach i auto przy odpalaniu puszcza ,,niebieskiego'' bączka to nie jest za dobrze z turbiną i trzeba uważać i brać po uwagę przed wyjazdem w dłuższą trasę itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit6510 1 Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ok przyjże sie bliżej jak to bedzie z tym baczkiem i znikaniem oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 w każdym bądź razie jeżeli olej zaczyna znikać w dużych ilościach i auto przy odpalaniu puszcza ,,niebieskiego'' bączka to nie jest za dobrze z turbiną i trzeba uważać i brać po uwagę przed wyjazdem w dłuższą trasę itp. Przy odpaleniu moze tez kopcić na niebiesko z powodu nie przepalonej roby. Nie ma to znaczenia. Jak pali go w normie to smigaj. Ale jak zygnie to moze być lipa. Hehe. Pozdro Zimny Chirurg Ostrzeżony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się