Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Skrzynia automatyczna - migający komunikat


looka81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem ze automatyczną skrzynią w B6 silnik 2,5 tdi a mianowicie zdarza się ze na wyświetlaczu literki oznaczające biegi w skrzyni czyli

P R N D zaczynają być podświetlane na czerwonym pulsującym pasku.

przewaznie zdarza się to po uruchomieniu silnika i czasem ustępuje po zgaszeniu stacyjki i zapaleniu ponownie.

Dodam że w momencie gdy pulsują te oznaczenia samochód nie ma przełożenia na napęd (minimalnie da się nim ruszyć i wogóle nie ma mocy)

Pomóżcie!!! co to może być???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak co albo sterownik albo skrzynia, koszta od 1000 zł sie zaczynaja max 7000 zł[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 20:18_________________________________________________mieszkasz na slasku to sie doczolgaj do Pana SOPY, czernica za rybnikiem to jak rzut beretem masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.sserwis.pl/start_en.php?kategoria=uzywane.szczegoly_pl&lp=4[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 20:36_________________________________________________mow ze jestes z forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie sterownik ale najlepiej będzie jeśli kolega w pierwszej kolejności zapnie VAG-a i sprawdzi błędy w module skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taak mialem podobnie tylko ze caly czas mi swiecily podpiolem vaga skasowałem błąd i jezdze bez problemu juz miesiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KUBSON - trochę optymizmu wprowadziłeś :)

mam jeszcze jedną sprawę, całe to zamieszanie z trybem awarynjnym pojawiło się krótko po wyminie oleju w skrzyni biegów!!!

czy może to być błąd mechanika który mi to wymieniał???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze tak,

a tak wogole to napisz jaka masz skrzynie tip, czy multitronic

po zatym Vag nie leczy !! bledy biora sie z jakiejś przyczyny, kolega bedzie jedził, az stanie i zapłacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma FWD więc to multi ;)[br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 16:36_________________________________________________...i naprawdę sprawdziłbym VAG-iem błędy bo równie dobrze może nie łączyć jakaś wtyczka. Pytanie - gdzie wymieniałeś olej? Wziąłeś FV? Masz pewność że dobry olej Ci zalali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie objawy mial moj brat w tiptronicu... i okazalo sie, ze byl poprostu zle napiety pasek rozrzadu i auto dla bezpieczenstwa przechodzilo w tryb awaryjny.

Skrzynia migala, nie dalo sie jechac.

Dlatego VAG + dobry mechanik... wstępnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po weekendzie jadę do tego typa co wymieniał mi olej, wezmę od niego dane i napisze Wam, to dacie znać co o tym myślicie :)

Bart-s mozesz mi wyjaśnić co oznacza FV??? jestem laikiem więc sorki jeśli zadaje głupie pytania :)

Kumpel sprawdził mi VAG-iem i podobno skrzynia nie odczytywała niskich obrotów...

ale szczegóły podam po weekendzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wallbash: fv - jakiś zawias myślowy mnie dopadł :polew: sam z siebie ryje....

:polew::wink4:

Zapisz dokładnie nr błędu i jego opis a następnie wrzuć tutaj - zobaczymy co tam siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze aby po pierwsze koniecznie zapiąć VAG-a i przeskanowac ECU a potem wkleić wszystkie kody błędów. Najlepiej aby wcześniej wykasowac błędy, które sie pojawią i wykonać jazdę (dłuższą, w różnych warunkach) próbną oraz sprwdzić poziom oleju w skrzyni. Prawdopodobieństwa mogą być różne, ale migające podświetlenie mówi o poważnym problemie - może masz zalane za dużo oleju w skrzyni (wymiana oleju w skrzyni wymaga przestrzegania procedury i koniecznie wykonuje się to przy podpiętym VAS/VAG aby dokładnie sprawdzić min. temp. oleju), skoro stało się to zaraz po jego wymianie (mam nadzieję, że dostałeś olej do muli a nie ATF do Tipa - choć od tego skrzynia nie pada od razu). Inna przyczyna (to tylko gdybanie) to problemy z silnikiem - skrzynka buja sie na momencie obrotowym i jakiekolwiek niedomaganie silnika zwala "z nóg" wszelką prawidłową prace skrzyni, która zachowuje sie irracjonalnie (począwszy od niesprawnego G62 czy G80). Ale raczej sprawa leży w skrzyni - wklej te błędy z VAG-a a dowiesz się więcej - i nie czekaj, bo możesz któregoś razu nie dojechać do domu, nie wspominając o s(s)erwisie

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...