looka81 0 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam, mam problem ze automatyczną skrzynią w B6 silnik 2,5 tdi a mianowicie zdarza się ze na wyświetlaczu literki oznaczające biegi w skrzyni czyli P R N D zaczynają być podświetlane na czerwonym pulsującym pasku. przewaznie zdarza się to po uruchomieniu silnika i czasem ustępuje po zgaszeniu stacyjki i zapaleniu ponownie. Dodam że w momencie gdy pulsują te oznaczenia samochód nie ma przełożenia na napęd (minimalnie da się nim ruszyć i wogóle nie ma mocy) Pomóżcie!!! co to może być??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Tryb awaryjny, lepiej nie próbuj wtedy jechać bo będzie kiszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looka81 0 Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 a co może być przyczyną tego trybu awaryjnego??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 jak co albo sterownik albo skrzynia, koszta od 1000 zł sie zaczynaja max 7000 zł[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 20:18_________________________________________________mieszkasz na slasku to sie doczolgaj do Pana SOPY, czernica za rybnikiem to jak rzut beretem masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looka81 0 Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 wielkie dzięki za namiar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 http://www.sserwis.pl/start_en.php?kategoria=uzywane.szczegoly_pl&lp=4[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 20:36_________________________________________________mow ze jestes z forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 74 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Pewnie sterownik ale najlepiej będzie jeśli kolega w pierwszej kolejności zapnie VAG-a i sprawdzi błędy w module skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Taak mialem podobnie tylko ze caly czas mi swiecily podpiolem vaga skasowałem błąd i jezdze bez problemu juz miesiac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looka81 0 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 KUBSON - trochę optymizmu wprowadziłeś mam jeszcze jedną sprawę, całe to zamieszanie z trybem awarynjnym pojawiło się krótko po wyminie oleju w skrzyni biegów!!! czy może to być błąd mechanika który mi to wymieniał??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 oczywiscie ze tak, a tak wogole to napisz jaka masz skrzynie tip, czy multitronic po zatym Vag nie leczy !! bledy biora sie z jakiejś przyczyny, kolega bedzie jedził, az stanie i zapłacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 74 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Ma FWD więc to multi [br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 16:36_________________________________________________...i naprawdę sprawdziłbym VAG-iem błędy bo równie dobrze może nie łączyć jakaś wtyczka. Pytanie - gdzie wymieniałeś olej? Wziąłeś FV? Masz pewność że dobry olej Ci zalali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Takie objawy mial moj brat w tiptronicu... i okazalo sie, ze byl poprostu zle napiety pasek rozrzadu i auto dla bezpieczenstwa przechodzilo w tryb awaryjny. Skrzynia migala, nie dalo sie jechac. Dlatego VAG + dobry mechanik... wstępnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looka81 0 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 po weekendzie jadę do tego typa co wymieniał mi olej, wezmę od niego dane i napisze Wam, to dacie znać co o tym myślicie Bart-s mozesz mi wyjaśnić co oznacza FV??? jestem laikiem więc sorki jeśli zadaje głupie pytania Kumpel sprawdził mi VAG-iem i podobno skrzynia nie odczytywała niskich obrotów... ale szczegóły podam po weekendzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak 2 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 FV to Faktura Vat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looka81 0 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 fv - jakiś zawias myślowy mnie dopadł sam z siebie ryje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 74 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 fv - jakiś zawias myślowy mnie dopadł sam z siebie ryje.... Zapisz dokładnie nr błędu i jego opis a następnie wrzuć tutaj - zobaczymy co tam siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looka81 0 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 po weekendzie wrzucę na pewno, wielki dzięki za zainteresowanie zauważyłem że tryb awaryjny wskakuje po wbiciu wstecznego biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 możesz niedotoczyc sie do tego weekendu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 74 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Nie strasz go Chuck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw1972 0 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Dobrze aby po pierwsze koniecznie zapiąć VAG-a i przeskanowac ECU a potem wkleić wszystkie kody błędów. Najlepiej aby wcześniej wykasowac błędy, które sie pojawią i wykonać jazdę (dłuższą, w różnych warunkach) próbną oraz sprwdzić poziom oleju w skrzyni. Prawdopodobieństwa mogą być różne, ale migające podświetlenie mówi o poważnym problemie - może masz zalane za dużo oleju w skrzyni (wymiana oleju w skrzyni wymaga przestrzegania procedury i koniecznie wykonuje się to przy podpiętym VAS/VAG aby dokładnie sprawdzić min. temp. oleju), skoro stało się to zaraz po jego wymianie (mam nadzieję, że dostałeś olej do muli a nie ATF do Tipa - choć od tego skrzynia nie pada od razu). Inna przyczyna (to tylko gdybanie) to problemy z silnikiem - skrzynka buja sie na momencie obrotowym i jakiekolwiek niedomaganie silnika zwala "z nóg" wszelką prawidłową prace skrzyni, która zachowuje sie irracjonalnie (począwszy od niesprawnego G62 czy G80). Ale raczej sprawa leży w skrzyni - wklej te błędy z VAG-a a dowiesz się więcej - i nie czekaj, bo możesz któregoś razu nie dojechać do domu, nie wspominając o s(s)erwisie pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się